• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
846
350
63
CLJ
Nu pot sa nu remarc foamea care domneste pe piata de bloguri de nisa (airlines). Pe airlinestravel sunt nu mai putin de 5 articole dedicate anuntului Blue Air. Un articol care cuprinde toate cele 4 rute noi anuntate si cate un articol pt fiecare destinatie in parte. Am observat acest lucru in subsolul acestei pagini in sectiunea "Similar Threads". Asta pentru ca nu citesc bloguri unde se scrie de dragul clickurilor si motoarelor de cautare.
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,981
1,822
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Nu pot sa nu remarc foamea care domneste pe piata de bloguri de nisa (airlines). Pe airlinestravel sunt nu mai putin de 5 articole dedicate anuntului Blue Air. Un articol care cuprinde toate cele 4 rute noi anuntate si cate un articol pt fiecare destinatie in parte. Am observat acest lucru in subsolul acestei pagini in sectiunea "Similar Threads". Asta pentru ca nu citesc bloguri unde se scrie de dragul clickurilor si motoarelor de cautare.
@transporter - S-a incercat structurarea informatiei in mod particular pentru fiecare ruta, astfel incat pentru viitor, cititorul sa poata cauta daca are nevoie de o anumita informatie pentru ruta respectiva, nefiind nevoit sa parcurga si celelalte detalii poate neimportante pentru el.
Asta pentru ca ai observat ca @airlinestravel nu a distribuit pana in prezent linkuri catre forum/alte forumuri existente de aviatie, iar particularitatile site-ului sunt diferite fata de restul publicatiilor existente de aviatie. Este pur si simplu un articol informativ, nicidecum spam facut inutil.
 

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,103
2,327
303
Brasov
Nu pot sa nu remarc foamea care domneste pe piata de bloguri de nisa (airlines). Pe airlinestravel sunt nu mai putin de 5 articole dedicate anuntului Blue Air. Un articol care cuprinde toate cele 4 rute noi anuntate si cate un articol pt fiecare destinatie in parte. Am observat acest lucru in subsolul acestei pagini in sectiunea "Similar Threads". Asta pentru ca nu citesc bloguri unde se scrie de dragul clickurilor si motoarelor de cautare.
Crezi?

BLUE AIR ADAUGĂ PATRU RUTE NOI DIN CLUJ SPRE LONDRA, LARNACA, HAMBURG ȘI NISA

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2755/&share_tid=2755&share_fid=39451&share_type=t

Blue Air anunță noi rute din Cluj-Napoca către Hamburg, Larnaca, Londra și Nisa

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2754/&share_tid=2754&share_fid=39451&share_type=t

Rute noi Blue Air din Cluj-Napoca: Hamburg, Londra Luton, Larnaca și Nisa

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2753/&share_tid=2753&share_fid=39451&share_type=t

Noi rute Blue Air din Cluj-Napoca: Hamburg, Larnaca, Londra Luton si Nisa

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2752/&share_tid=2752&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Nisa cu Blue Air, din 10 aprilie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2756/&share_tid=2756&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Hamburg cu Blue Air, din 3 iunie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2758/&share_tid=2758&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Larnaca cu Blue Air, din 9 aprilie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2757/&share_tid=2757&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Londra Luton cu Blue Air, din 26 martie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2759/&share_tid=2759&share_fid=39451&share_type=t
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,163
2,685
303
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
@bv01 ceva nu e OK cu mesajul de mai sus.
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,981
1,822
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Crezi?

BLUE AIR ADAUGĂ PATRU RUTE NOI DIN CLUJ SPRE LONDRA, LARNACA, HAMBURG ȘI NISA

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2755/&share_tid=2755&share_fid=39451&share_type=t

Blue Air anunță noi rute din Cluj-Napoca către Hamburg, Larnaca, Londra și Nisa

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2754/&share_tid=2754&share_fid=39451&share_type=t

Rute noi Blue Air din Cluj-Napoca: Hamburg, Londra Luton, Larnaca și Nisa

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2753/&share_tid=2753&share_fid=39451&share_type=t

Noi rute Blue Air din Cluj-Napoca: Hamburg, Larnaca, Londra Luton si Nisa

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2752/&share_tid=2752&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Nisa cu Blue Air, din 10 aprilie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2756/&share_tid=2756&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Hamburg cu Blue Air, din 3 iunie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2758/&share_tid=2758&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Larnaca cu Blue Air, din 9 aprilie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2757/&share_tid=2757&share_fid=39451&share_type=t

Cluj-Napoca – Londra Luton cu Blue Air, din 26 martie 2017

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://forum.fly-ra.com/index.php?posts/2759/&share_tid=2759&share_fid=39451&share_type=t
Asa ? Ce vrei sa spui ?
 

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,103
2,327
303
Brasov
Ce să zic, mult flood. Newsbot-ul de pe forum e irelevant. Scuipă fix aceleași informații de 3-4 ori.
 

Dorin

Well-Known Member
Feb 26, 2016
565
374
63
34
Poienarii Burchii
Eu inteleg ca publicatiile de genul Airlinestravel, Aeronews, Newsair si Boardingpass sunt concepute pentru un public care are cunostinte generale de aviatie.
Pe langa acest segment, mai sunt cititori care sunt foarte pasionati si blogurile astea sunt doar o confirmare a ceea ce stiau deja.
Si mai e si sectorul celor care mai urmaresc o promotie, mai dau un share sau ajung intamplator si urmaresc fara sa fie implicati direct.
Eu cred ca primul sector e cel mai dezvoltat si continutul poate fi structurat in asa fel incat sa se citeasca mai bine.
Intr-adevar, nici mie nu-mi place la prima vedere ca pe Airlinestravel s-au creat mai multe articole cu acelasi subiect principal, dar pentru o rasfoire generala da bine si informatia e organizata, structurata cum trebuie si poti accesa ceea ce te atrage din titlu.
Mi se pare un mare plus ca acesti baieti se ocupa de blogurile lor si ca sunt mereu atenti la tot ce misca, astfel incat au acces la ele un public destul de mare.
Dovada ca Aeronews a ajuns la peste 30.000 likes, iar Airlinestravel la peste 11.000.

Ce mi-ar placea sa citesc in plus pe aceste bloguri:
-analize obiective sau stiri mai dezvoltate, de genul celor prezentate pe anna.aero
-review-uri mai multe ale zborurilor/companiilor cu foto de calitate
-invitati care sa scrie articole sau la li se ia interviuri (cat mai multe), poate chiar video

P.S.: Le-as recomanda sa porneasca un thread si sa ceara cateva pareri, recomandari. O critica e mai buna daca e constructiva.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,103
2,327
303
Brasov
Până acum DOAR Aeronews mai prezintă și altceva decât repetiții ale conferințelor de presă, anunțuri de pe Facebook și promoții care ORICUM vin pe mail.
Din câte știu doar @dxb777 are ceva relații mai solide în domeniu, în rest avem de-a face cu relee de retransmisie. Ar fi frumos să nu mai pozeze ca site-uri de știri, iar când scriu vreun articol să nu se mai refere la ei înșiși la persoana I plural.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,981
1,822
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Eu inteleg ca publicatiile de genul Airlinestravel, Aeronews, Newsair si Boardingpass sunt concepute pentru un public care are cunostinte generale de aviatie.
Pe langa acest segment, mai sunt cititori care sunt foarte pasionati si blogurile astea sunt doar o confirmare a ceea ce stiau deja.
Si mai e si sectorul celor care mai urmaresc o promotie, mai dau un share sau ajung intamplator si urmaresc fara sa fie implicati direct.
Eu cred ca primul sector e cel mai dezvoltat si continutul poate fi structurat in asa fel incat sa se citeasca mai bine.
Intr-adevar, nici mie nu-mi place la prima vedere ca pe Airlinestravel s-au creat mai multe articole cu acelasi subiect principal, dar pentru o rasfoire generala da bine si informatia e organizata, structurata cum trebuie si poti accesa ceea ce te atrage din titlu.
Mi se pare un mare plus ca acesti baieti se ocupa de blogurile lor si ca sunt mereu atenti la tot ce misca, astfel incat au acces la ele un public destul de mare.
Dovada ca Aeronews a ajuns la peste 30.000 likes, iar Airlinestravel la peste 11.000.

Ce mi-ar placea sa citesc in plus pe aceste bloguri:
-analize obiective sau stiri mai dezvoltate, de genul celor prezentate pe anna.aero
-review-uri mai multe ale zborurilor/companiilor cu foto de calitate
-invitati care sa scrie articole sau la li se ia interviuri (cat mai multe), poate chiar video

P.S.: Le-as recomanda sa porneasca un thread si sa ceara cateva pareri, recomandari. O critica e mai buna daca e constructiva.
Multumesc @Dorin . Sunt unul dintre membrii echipei @airlinestravel pentru cei care nu ma cunosc inca si vom tine cont de punctele voastre de vedere.
Exact asta am si urmarit, structurarea informatiei, pentru ca exista diverse categorii de cititori care doresc o anumita categorie de articole. Cum timpul trece, structurarea aceasta nu poate fi decat benefica pentru oricine doreste sa reia o anumita categorie de stiri.
[doublepost=1473878093,1473878008][/doublepost]
Până acum DOAR Aeronews mai prezintă și altceva decât repetiții ale conferințelor de presă, anunțuri de pe Facebook și promoții care ORICUM vin pe mail.
Din câte știu doar @dxb777 are ceva relații mai solide în domeniu, în rest avem de-a face cu relee de retransmisie. Ar fi frumos să nu mai pozeze ca site-uri de știri, iar când scriu vreun articol să nu se mai refere la ei înșiși la persoana I plural.
Te invit sa urmaresti si altceva, pentru a nu tinde sa vezi un singur produs pe piata @bv01 !
 
  • 👍
Reactions: 1 user

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,103
2,327
303
Brasov
Atunci, în primul rând faceți site-ul să arate a site de știri, nu a blog. De fapt... Toate articolele sunt scrise de Sorin Rusi. E blog personal se pare.
 

Klausenburg

Well-Known Member
Nov 30, 2015
1,119
410
83
34
Cluj-Napoca
Zic si eu... Oare nu ar fi bine sa apara un thread dedicat blogurilor si site-urilor de care se ocupa unii dintre noi ? Adica, vreau sa zic, poate ar conduce la unele sinergii... Apoi sa ne se discute offtopic prin toate threadurile, etc... Sie bine ca fly-ra actioneaza ca un "incubator" de presa specializata pe aviatie... Aeronews e deja la un anumit nivel, unde e urmarit si de persoane fara cunostinte de aviatie, dar si celellate vor creste, zic eu... Ce ziceti @dxb777 , @Gabriel B. , @cristi_avb si ceilalti care va mai ocupati de asa ceva ?
 
  • 👍
Reactions: 1 user

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,981
1,822
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Atunci, în primul rând faceți site-ul să arate a site de știri, nu a blog. De fapt... Toate articolele sunt scrise de Sorin Rusi. E blog personal se pare.
Multumim pentru feedback @bv01 . Este un site de aviatie, news, travel, chiar daca se foloseste structura de wordpress, este un magazine. Planul de implementare in urmatoarea perioada include si o modificare in structura site-ului.
 

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,103
2,327
303
Brasov
Zic si eu... Oare nu ar fi bine sa apara un thread dedicat blogurilor si site-urilor de care se ocupa unii dintre noi ? Adica, vreau sa zic, poate ar conduce la unele sinergii... Apoi sa ne se discute offtopic prin toate threadurile, etc... Sie bine ca fly-ra actioneaza ca un "incubator" de presa specializata pe aviatie... Aeronews e deja la un anumit nivel, unde e urmarit si de persoane fara cunostinte de aviatie, dar si celellate vor creste, zic eu... Ce ziceti @dxb777 , @Gabriel B. , @cristi_avb si ceilalti care va mai ocupati de asa ceva ?
Exista
 

dxb777

Well-Known Member
Dec 2, 2013
1,040
789
113
Bucharest
@transporter Apropo de foamea de care vorbesti... Ca sa fie clar: eu nu traiesc din Aeronews, altul / altele sunt job-urile mele full-time. Aeronews.ro este un hobby part-time, hobby care aduce si bani. Daca maine ma decid sa-l inchid, papagalii care ne copiaza non-stop - mai sunt si altii in echipa Aeronews, nu doar eu (vezi caption-urile puse la poze pe Facebook, felul in care sunt scrise anumite cuvinte cu majuscule, exprimari in engleza - etc) s-ar imbata de bucurie. Evident ca nu o voi face. Din contra, Aeronews.ro este doar primul pas, urmeaza lucruri si mai frumoase. ;) Problema papagalilor astia despre care vorbesc (aici nu intra si Cosmin Stan, care chiar e jurnalist de meserie, ca si mine, lucru ce nu poate fi spus despre ceilalti blogarasi) - care s-au bagat in acest segment de nisa DUPA lansarea Aeronews.ro - este ca publicul si-a dat seama de multa vreme care e originalul si care e copia! Si nu doar publicul, ci si oficialii din domeniu au realizat asta, chiar mi-au zis cativa ca prea bate la ochi modul in care Aeronews este copiat zi de zi. Noi sa fim sanatosi!

@cristi_avb E normal sa te deranjeze cuvintele lui @bv01, insa cam asta e realitatea. Eu scriu despre aviatie de la inceputul lui 2004 (nu in online, ci in presa scrisa - de lux, mainly), iar lansarea Aeronews.ro in aprilie 2011 a venit ca o completare. Unii sunt jurnalisti cu diploma (eu, Cosmin Stan), altii sunt jurnalisti wanna-be. That's life.

@bv01 Mersi frumos pentru aprecieri! Same goes for @Klausenburg.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

dxb777

Well-Known Member
Dec 2, 2013
1,040
789
113
Bucharest
Pe airlinestravel sunt nu mai putin de 5 articole dedicate anuntului Blue Air. Un articol care cuprinde toate cele 4 rute noi anuntate si cate un articol pt fiecare destinatie in parte.
Cand cineva scrie 5 articole pe aceeasi tema in loc de unul o face dintr-un motiv cat se poate de simplu: disperare dupa like-uri pe pagina de Facebook. E la mintea cocosului ca 5 postari aduc mai multe like-uri decat una singura. Pe mine ma amuza asemenea oameni.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,163
2,685
303
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Hold your horses, everyone. Am mutat aici mesajele.

Chiar nu stiu ce e cu tot acest sentiment de ura, in romania, pe aceleasi segmente de "munca".
Daca doi vand flori, trebuie sa se certe, care are florile mai faine, sau ala care are vechime mai mare, sa se uite si sa apostrofeze taraba ruginita al celui nou.
Daca sunt doi carutasi in sat, exista competitie intre cotetele lor pe 4 roti (nu este nicio aluzie)
etc

Fiecare aveti puncte forte, dar si probleme cu site-ul, blogul, hartita mototolita, etc.

Ca aeronews este printre cele mai vechi, Teo ar trebui sa fie mai tolerant. Daca este second job (ca doar aduce bani), nu ar trebui sa fie atat enervat de cei noi, care incearca sa isi castige si ei o felie de paine poastand articole despre acelasi hobby pe care il avem toti - aviatia.

Este imposibil ca textele sa nu fie asemanatoare, cand toti scriu despre noul paint scheme al KLM (albastru/portocaliu).

Partea cu "scoala", ati vazut vre-un membru cu ATPL sa isi dea in "chiept" cu licenta, si sa il ia la 11m pe cel cu PPL sau pe ala care zboara acasa pe Flight Simulator? Eu nu.
Recomand sa nu incepem sa scormonim care e mai bun, si care e mai slab, care are site mai fain, si care e mai dezastru, pentru ca toti avem de imbunatatit. Nu as vrea sa incep sa il caut pe fiecare sub pres, pe partea de platforma, tema, plugins, pentru ca as da in penibil.

Fiecare blog are reclame cu tona, Newsair conducand cu 13 reclame identificate si blocate de catre uBlock, restul fiind sub 10.
Da, si noi avem reclame, insa oferim programul pemium, un fel "opt out" + suport financiar pentru hosting, software, etc.

In aviatie, daca nu avem grija unul de altul, riscam sa ne prabusim cu totii, sa ne ducem draq`.

Over&out.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

dxb777

Well-Known Member
Dec 2, 2013
1,040
789
113
Bucharest
@Zsolt Dupa cum ai vazut, discutia a fost inceputa de Transporter, nu de mine. M-am simtit insa obligat sa-i raspund ca sa fie clar ca nu mor de foame daca nu am click-uri sau like-uri. Altii sunt disperati dupa ele si ar face orice sa le obtina (vezi 5 stiri scrise in loc de una). ;) Cat despre alte blog-uri / site-uri care vor sa scrie despre aviatie, din partea mea pot sa o faca 25 din 24! E o piata libera, fiecare doarme asa cum isi asterne. In afara de Cosmin Stan, care chiar e jurnalist, ceilalti mi se par amatori.

Nu pot insa sa nu fiu deranjat cand altii fura (copy/paste) paragrafe intregi din stiri publicate pe Aeronews, le modifica putin ca sa nu semene si le pun la ei pe site / blog ca si cum le-ar fi scris ei. Stiu ei la cine ma refer, nu dau nume. Cum spuneam si ieri: publicul pasionat de aviatie - si unii oficiali din domeniu - si-au dat deja seama care e originalul si care e copia. Pe mine lucrul asta ma avantajeaza. Altora ar trebui sa le dea de gandit. Zi frumoasa tuturor!