• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,160
2,680
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Nu continui, pentru ca nu are rost.
Sper ca discutiile de aici sa continue pe un ton constructiv, daca nu, voi fi nevoit sa pun mana pe mouse, de pe toucpad, si sa caut butonul warn (care nu a fost folosit de ceva vreme).
 

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
844
347
63
CLJ
discutia a fost inceputa de Transporter
Da, discutia a fost inceputa de mine pentru ca deja m-am saturat de stilul acesta de a face presa/blogging/jurnalism in care scopul principal e goana dupa likeuri si clickuri. Si da foamea poate fi si de likeuri/clickuri nu numai de bani. Nu am spus nimic de Aeronews.
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,981
1,822
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
@transporter - Fiecare site isi structureaza informatia diferit. Nu e o alergare dupa click, like. Pe termen mediu si lung, informatia structurata pe fiecare ruta va putea fi accesata mai rapid. In plus, airlinestravel.ro lucreaza la un calendar de rute noi, iar pentru aceasta e nevoie ca fiecare ruta sa fie intr-un articol unic.
 

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
844
347
63
CLJ
@cristi_avb fiecare blog isi structureaza informatia cum doreste. Eu ca "spectator" am insa dreptul sa nu imi placa si sa evit publicatia respectiva pe acest motiv. Restul oamenilor fac ce vor.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

airlinestravel

New Member
fly-ra 2017
Jun 30, 2013
7
3
3
Bucuresti
Salutare tuturor! Sorin Rusi aici, fondatorul si one-man show-ul din spatele site-ului airlinestravel.ro. Pe aceasta cale, le multumesc si colaboratorilor pentru implicare. Stiu ce se intampla pe forum, am vazut unele discutii, am vazut informatii etc. Am preferat sa nu ma implic in polemici si discutii. Nu ne plac barfele! Si totusi imi iau dreptul la replica.

Inca de la inceput vreau sa spun ca airlinestravel.ro nu se considera in conflict cu cineva. Ci altii sunt in conflict cu airlinestravel.ro. E o piata libera, iar concurenta ar trebui sa duca la crestere, dezvoltare si constructie...Cu cat sunt mai multe proiecte bine facute, cu atat piata e mai puternica, mai dinamica, cu o voce mai puternica si se investeste mai mult. Nu exista piata cu un singur jucator. Noi consideram ca fiecare site e unic prin modul in care isi structureaza informatia, prin modul în care este scrisa informatia si prin implementarea de idei.

Fiecare dintre noi gandim, vedem, analizam. Si sa fim realisti. Nu inventeaza nimeni roata. Suntem ancorati la peste 200 de site-uri de aviatie din intreaga lume...site-uri si newslettere ale companiilor aeriene, companii producatoare de avioane și forumuri (ex. forum.fly-ra) etc. Fiecare cu relatiile si prieteniile. Noi suntem airlines si travel!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trecand peste acestea. Eu sunt deschis la feedback constructiv si am inteles unele critici. AirlinesTravel.ro se adreseaza unui public larg, care calatoreste mult, dar nu stie domeniul aviatiei si vrea sa invete. Cautam sa aducem avionul in inimile multora si sa-i facem pe oameni sa zboare mai mult. Nu exista limite de varsta. Vrem ca articolele noastre sa fie usor de inteles de tineri, dar si de oameni de peste 40-50 de ani. Asa am gandit noi lucrurile. Sa mergem spre zona generala/comerciala. Si am cautat sa facem si putina educatie...Presa generala am vazut cum prezinta aviatia. Noi cautam sa o prezentam usor altfel, mai pe intelesul tuturor.

Stim ca multi dintre voi vreti sa cititi articole mai profi, cu exprimari mai tehnice si cu tot felul de analize. Vom cauta sa indeplinim si aceasta cerinta, insa publicul nostru tinta nu prea e interesat atat de mult de cifre (in afara de promotiile la biletele de avion). Vorbim tehnic, dar intr-o forma mai prietenoasa pentru publicul larg.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si orice problema aveti cu proiectul sau cu mine ca om, hai sa lamurim situatia in privat. Am vazut ca ati criticat modul in care am prezentat ieri 4 rute noi. Pentru planurile de viitor, structurarea informatiilor pe rute/segmente va fi mai benefica. Tinand cont ca rutele vor fi inaugurate in zile diferite, oamenii le vor cauta individual. Pe viitor, vom putea face un push asupra unei rute mult mai usor...fara sa implicam toate rutele anuntate ieri si fara toata polologhia de informatii din comunicat. Ba mai mult, lucram la un calendar de rute noi si e destul de complicat. Lucram sa schimbam si structura site-ului...Wordpress e doar o platforma usor de folosit, dar permite jonglarea cu structura si dincolo de traditionalele bloguri.

Si inchei prin rugamintea de a lasa conflictele. Sa facem ceva constructiv pentru Romania, pentru aviatia din Romania, pentru cititori etc.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,160
2,680
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
@Gabriel B. primul si ultimul avertisment ref boardingpass RSS.
Daca mai apar articole "protejate", feedul va fi suspendat.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,431
1,136
153
FRA
Mie discutia asta a voastra si orgoliile din spatele ei mi se par infantile.

Fara sa atac pe nimeni, mi se pare pueril sa ai orgolii gen "suntem primii care am scris despre x sau y" sau linkuri postate spre siturile respective (in conditiile in care ce de pe aici cam stiu unde sa isi caute sau sa le vina informatia).

Haideti sa vedem lucrurile asa cum sunt ele: vorbim de un domeniu de nisa in care majoritatea informatiilor nu sunt prelucrate la prima mina. Daca stii meserie esti oricum conectat cu zona de PR a companiilor sau macar stii de pe ce flux de stiri sa iei stirile.Sau daca ai trip reports "exclusiv" esti printre cei care genereaza LF curselor inaugurale iar toata lumea se asteapta sa scrii ceva de bine. Chiar daca e mai elegant, in sine metoda e similara "presei locale" momita cu fursecuri la vernisajele de arta din provincie.

Prea putin este cu adevarat original, din motive obiective enuntate mai sus. Un blog/un site traiesc dintr-un feed rezonabil si nu poti face asta doar cu 2 interviuri exclusive pe an mai ales atunci cind companiile trateaza anumite luari de pozitie profesionist. CEO-ul unei companii europene a avut saptamina trecuta 3 sau 4 interviuri "exclusive", aparute pe diverse siteuri in decurs de citeva ore. Este evident ca omul a facut un maraton cu toata lumea 1:1 ca sa isi plaseze mesajele.

Cum majoritatea se afla in postura sa lucreze din aceasta situatie as fi mai indulgent si cu copiatorii. Va fac o parabola din muzica.

Originalul: Muzoic - Album release Ona nocas nece doci (Kazi mi, kako da te zovem) - Single by Miki Jevremovic

La mina doua, dar tot succes :
Si preluarea :
Si daca vreti un pic de coprofagie.....aveti vocea din off...
 
  • 👍
Reactions: 1 users

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,083
2,311
203
Brasov
@oldblueeyes Eu nu pricep de se referă la ei înșiși la plural. În rest eu, 80% din informațiile care mă interesează le găsesc aici pe forum.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,431
1,136
153
FRA
dacă am făcut-o, am un motiv, nu o să stau să argumentez unui @bv01 care pe forum are doar comentarii idioate, le pa
Vezi ca asa idioate cum le numesti, comentariile sunt macar ale lui, nu texte de presa traduse si pupincurisme pentru un bilet moca.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,160
2,680
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Sa nu poluez threadul BMS:

A blocat bombonel forumul? Direct de aici nu pot sa intru pe blogul lui, insa daca copiez linkul, merge.
Hahaha, se pare ca nu vrea trafic de la noi. Epic.

Daca astfel de stiri (exlusive/breaking, etc) se bazeaza pe niste poze din revista onboard, va reamintesc ca 0B/BMS/JOR a mai facut greseli in revistele onboard. Acum cativa ani au "aruncat" cateva orase pe harta destinatiilor.
Unii care incurca turnul cu "controlor radar", pe aceeasi pagina au aceleasi reclame de 2 ori, nu nici nu merita traficul nostru.
BTW nici nu vreau sa mentionez codul secret pentru a accesa grupul de WhatsApp, care este "Clear for take-off!". Clear inseamna curat, adica cer curat, ca si in "the sky is clear". Cleared inseamna liber, aprobat, "cleared for takeoff". Si nu in ultimul rand, TAKEOFF si nu TAKE-OFF.

Sa punem si punctul pe i (I), din data de 7 Decembrie 2019, WhatsAapp a interzis utilizarea WhatsApp pentru altceva degat mesagerie privata/personala. Iar acel "I agree. Terms and Conditions." nu duce la nicio pagina, ci direct la index.
My 2 cents.
 
  • 👍
  • 🌟
Reactions: 2 users

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
6,083
2,311
203
Brasov
Păi dacă Bobonel ne-a blocat eu zic că ar fi de bun simț să-i întoarcem favorul. Oricum site-ul lui e un gunoi bazat pe comunicate de presă, coloane din reviste de bord, zvonuri și... ce mai fură de pe forumul ăsta.