Ne poti spune si noua ce anume a facut ca zborurile respective sa fie atat de neplacute?În schimb cu Boeing am zburat doar de 2 ori și ambele zboruri au fost foarte neplăcute...
Rival din ce punct de vedere? Caci ca nr de pasageri in mod cert nu sunt pe aceeasi felie. Poate ca perioada de aparitie sau?Dacă A340 a fost un eșec atunci B787(care se dorea a fi rivalul lui A380)...cum se poate numi?!?
Dar pitourile de la Airbus care au prostul obicei de a ingheta in aer lasand avionul si pilotii fara cele mai importante informatii de care au nevoie?Cazul Aloha Airlines e cel mai concludent în legătură cu materialele folosite de Boeing... avion fără prea multă uzură dar cu fuzelajul desprins în zbor
Dar la livrari cum o duc cei 2?aceștia pierd teren pe piata comenzilor de aeronave...și o să tot piardă în anii următori
Atunci poate poti produce o statistica unde sa vedem cate accidente au fost strict datorate modelului de avion.![]()
Pai pilotii, dar ideea e ca au angajat avionul (ceea ce numesti tu coborare cu botul ridicat), cel care avea controlul tinea stickul pe nose up (adica exact ce nu trebuie facut), iar cel din dreapta si comandantul care venise in final in cockpit habar nu aveau ce comenzi introducea cel din dreapta.AF447 din câte am văzut pe NG erau blamați piloții...practic avionul a coborât cu botul ridicat și niciunu din cei 3 nu si-au dat seama ce se întâmplă
Nu, la primul au coborat controlat pana in apa, habar nu aveau ce sa mai creada din multitudinea de informatii contradictorii, la AF447 au coborat angajati.recent am văzut un documentar despre "Aeroperu 603" care sa prabusit din cauza ca nu înlăturat banda adezivă de pe tuburile Pitot după o vericare de rutină....aceeași treabă cu AF 447 au coborât cu botul ridicat...
380 e un dezastru pt aeroporturi si un pericol pt alte aeronave in aer. Are o turbulenta de siaj ingrozitoare.chiar si mult huiltul 380 incepe sa aiba o piata second ceea ce va creste presiunea pe aeroporturi sa il poata gazdui.
Iar cand patesc ce au patit cei de la zborul tehnic in Franta, raman cu ochii in soare, nemaistiind ce sa faca si murind ca fraierii. La fel cazul de la Strasbourg, unde au intrat in deal pt ca asa a vrut aeronava, sa le dea o mana de ajutor (daca nu avea functia aia stupida de care nu stiau decat producatorii, se pare ca ratau dealul si scapau cu greseala comisa).De asta cred ca automatizarea Airbus vinde mai bine
Ne poti spune si noua ce anume a facut ca zborurile respective sa fie atat de neplacute?
[doublepost=1455295995,1455295924][/doublepost]
Rival din ce punct de vedere? Caci ca nr de pasageri in mod cert nu sunt pe aceeasi felie. Poate ca perioada de aparitie sau?
[doublepost=1455296052][/doublepost]
Dar pitourile de la Airbus care au prostul obicei de a ingheta in aer lasand avionul si pilotii fara cele mai importante informatii de care au nevoie?
[doublepost=1455296094][/doublepost]
Dar la livrari cum o duc cei 2?
Pai pilotii, dar ideea e ca au angajat avionul (ceea ce numesti tu coborare cu botul ridicat), cel care avea controlul tinea stickul pe nose up (adica exact ce nu trebuie facut), iar cel din dreapta si comandantul care venise in final in cockpit habar nu aveau ce comenzi introducea cel din dreapta.
[doublepost=1455296316,1455296202][/doublepost]
Nu, la primul au coborat controlat pana in apa, habar nu aveau ce sa mai creada din multitudinea de informatii contradictorii, la AF447 au coborat angajati.
[doublepost=1455296432][/doublepost]
380 e un dezastru pt aeroporturi si un pericol pt alte aeronave in aer. Are o turbulenta de siaj ingrozitoare.
[doublepost=1455296588][/doublepost]
Iar cand patesc ce au patit cei de la zborul tehnic in Franta, raman cu ochii in soare, nemaistiind ce sa faca si murind ca fraierii. La fel cazul de la Strasbourg, unde au intrat in deal pt ca asa a vrut aeronava, sa le dea o mana de ajutor (daca nu avea functia aia stupida de care nu stiau decat producatorii, se pare ca ratau dealul si scapau cu greseala comisa).
Ne poti spune si noua ce anume a facut ca zborurile respective sa fie atat de neplacute?
[doublepost=1455295995,1455295924][/doublepost]
Rival din ce punct de vedere? Caci ca nr de pasageri in mod cert nu sunt pe aceeasi felie. Poate ca perioada de aparitie sau?
[doublepost=1455296052][/doublepost]
Dar pitourile de la Airbus care au prostul obicei de a ingheta in aer lasand avionul si pilotii fara cele mai importante informatii de care au nevoie?
[doublepost=1455296094][/doublepost]
Dar la livrari cum o duc cei 2?
Avioanele lor, cred eu, se comporta mai rău în timpul zborului... Si cred eu sunt mai slab presurizate(mai cunosc cazuri de persoane care s-au plâns de dureri de urechi după zboruri cu Boeing).... Poate nu e așa și doar am prins eu un zbor foarte prost...ideea e ca acu mi-e frică să mă urc intr-un Boeing...nu mai zic ca intr-un avion BMS cu 20 de ani vechime nu m-as urca niciodată.... Prefer să vin cu bicicleta din Uk până acasă...
Revenind la comparatia domeniul feroviar (unde normele de siguranta sunt de asemenea foarte stricte, nu zic ca nu e posibil ca in timp Boeing sa se comporte mai rau in timpul zborului. La fel cum o rama CAF e posibil sa se comporte in exploatare (raportat la chestiuni ce au legatura cu confotul calatorilor) mai rau decat o rama Bombardier. Dar asta nu inseamna niciodata ca ar fi mai nesigura. Tot in domeniul feroviar, faptul ca locomotiva si vagoanele unui tren au vopseaua puscata si poate se vad chiar si urme de rugina, iar ca inauntru e frig, aerul conditionat functioneaza prost, nu inseamna ca exista vreun pericol. Partea de inalta tensiune si circuitele de comanda sunt intotdeauna verificate, dozele curatate cu atentie si inlocuit orice component care nu mai respecta normele. Astea sunt obligatorii. In rest, intradevar, inlocuirea rezistentelor la instalatia de incalzire, curatarea cailor aeriene, vopseaua la exterior, etc se poate intampla sa fie neglijate. Mai nou si partea de incalzire e tratata cu strictete, dar am dat doar un exemplu. La fel si in industria aviatica, faptul ca interiorul arata mai uzat, ca e frig, etc, nu insemna niciodata ca avionul ar fi nesigur. Inseamna ca anumite aspecte sunt neglijate, dar care au legatura cu confortul, nu cu siguranta. E o distinctie foarte importanta care trebuie facuta...
@danysdv
Dar despre rudder control la Airbus ce ai de zis? Ia cauta să vezi.
Pilots responding to malfuctioning plane part caused AirAsia crash which killed 162 passengers off Indonesia
Pilots responding to malfuctioning plane part caused AirAsia crash which killed 162 passengers off Indonesia
Déjà ne dăm în bărci.
LE: Am zburat cu Norwegian 738. Cea mai OK experiență de zbor până acum. Inclusiv la capitolul presiune.
Sent from my mobile phone using Tapatalk
Posibil să ai dreptate în legătură cu 738 dar...Bine spus...Eu nu am zis ca avioanele Boeing ar fi nesigure....personal nu mă simt confortabil să mă mai urc intr-un avion Boeing....
[doublepost=1455300498,1455300353][/doublepost]
Sunt doar speculații...ancheta oficială nu e gata...
Din 7 voturi...e irelevant...trebuie cel puțin 1000 de participanti ca un poll să fie concludentDupă cum vezi nimeni nu a ales Modelul Aparatului. Just sayin...
Frica de Zbor (Aviophobia) si Aspecte Conexe
Sent from my mobile phone using Tapatalk