Bv01 tu chiar chez
[doublepost=1455270809,1455270656][/doublepost]Dacă A340 a fost un eșec atunci B787(care se dorea a fi rivalul lui A380)...cum se poate numi?!? Catastrofă poate!!!
Iubirea ta fata de partid este natarmurita, dar denota in cel mai bun caz o lipsa de informare si in cel mai rau caz o incapacitate de a procesa date economice.
-A340 a vindut putin, in tot ciclul sau de viata, sub 300 de bucati .. dincolo de asta c iclul a fost unul foarte scurt, doar 20 de ani, pentru designul era obsolet in mare parte preluat de la A300
- 787 are peste 1.000 de ordere si momentan o rata de productie de 100 de bucati anual
Atit 340 cit si 787 sunt esecuri financiare pentru producator.
340 nu s-a vindut fara garantii de buy back foarte mari -Airbus a dat 40% valoare reziduala de buy back. Norocul lor de moment e ca pot replasa ce au dat la Emirates si Virgin spre Iran si isi pot diminua pierderile.
787 a fost impins in piata cu discounturi foarte mari si are momentan un ecart de 30-350 mil EUR intre pretul de vinzare si cost real - nu zic eu, o spun analisti apropiati de Boeing gen Aboulafia.
[doublepost=1455276034][/doublepost]
Nu e vorba aici ca lucrez pt Airbus și ca de asta "ei is cei mai buni"... Ideea e ca, cunosc mai multe informații despre materiale folosite de Boeing și Airbus, iar cele folosite de Airbus sunt puțin mai calitative decât cele folosite de Boeing... De aici e și diferența de pret al aeronavelor....
Oricum nu am nevoie sa-mi explice nimeni nimic....știu despre ce vorbesc dar nu pot detalia pentru ca sunt informații confidențiale...
Cazul Aloha Airlines e cel mai concludent în legătură cu materialele folosite de Boeing... avion fără prea multă uzură dar cu fuzelajul desprins în zbor
Caliatea materialelor este irelevanta, daca nu se ia in vedere pentru ce a fost gindit un avion.
Un MD este astazi obsolet ca si performanta economica, dar poti trage de el pina ai rupt si un A320 ssi un 737 unul dupa altul.
In plus, best engineered nu inseamna si succes in piata.
C-Series este un avion minunat, clean sheet design, dar nu il vrea nimeni.
A320 ssi B737 sunt cirobe reincalzite, practic ceva pentru ingineri de mina a doua, dar vind prin prisma calculului economic - 737-700NG are productia amortizata si scoti componeneta aia din calcul.
Money talks, indiferent de materiale.