Discutii generale

  • This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.
  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
  • Forumul a fost upgradat la o versiune noua. Daca intapinati probleme va rog sa le raportati.

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Feb 13, 2012
1,508
584
113
55
Cluj
www.aviatiacivilacluj.wordpress.com
#3
"Mengelaus" said:
Nu chiar, de fapt nu prea am...si pasagerii si-ar dori! Tot ceata si aeronave defecte...combinatia nu e prea buna :)
Intrebarea mea era un [pic retorica si cu "bataie" mai lunga. VIE mai are viata ? Ca eu auzeam ca.....mai bine tac ! Inteleg ca FRA l-ati "salvat" cu c/s cu AF .
 

Mengelaus

Active Member
Feb 13, 2012
474
175
43
35
Cluj Napoca
#4
Fix invers. Adica sper ca nu-s eu nebun dar FRA isi da ultima suflare si VIE "merge" bine merci.

P.s Pana nu vad hartia de anulare FRA nu cred, dar se pare ca altii au vazut-o deja...stampilata si parafata. v ???
 

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Feb 13, 2012
1,508
584
113
55
Cluj
www.aviatiacivilacluj.wordpress.com
#5
Chiar daca pare zbor de conexiune , cred ca nu e tocmai asa si tocmai se deschide o oportunitate pentru Frankfurt Hahn (HHN). Ca o fi Wizz sau "altii"...vedem in scurt timp.
Scuze.....e offtopic. Zsolt , poti muta la CLJ airport news :)
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,342
2,753
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#6
Topic "spart, redenumit si mutat.
 

Mengelaus

Active Member
Feb 13, 2012
474
175
43
35
Cluj Napoca
#8
Astazi m-am mai interesat prin stanga-dreapta, unii spuneau ca se mai incearca salvarea lui dar nu prea sunt sanse. In schimb se vorbeste de o cursa noua, dar momentan e la stadiul de zvon asa ca n-are rost sa dezvolt.
 

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Feb 13, 2012
1,508
584
113
55
Cluj
www.aviatiacivilacluj.wordpress.com
#9
"Mengelaus" said:
Astazi m-am mai interesat prin stanga-dreapta, unii spuneau ca se mai incearca salvarea lui dar nu prea sunt sanse. In schimb se vorbeste de o cursa noua, dar momentan e la stadiul de zvon asa ca n-are rost sa dezvolt.
Lamureste-ma , ramane 305/6 OTP-FRA si dispare doar CLJ , sau se anuleaza de tot ?
Cursa noua.....alta decat AMS nu vad care ar fi.

Despre FRA...daca pierd sloturi la FRA..sunt....ma opresc aici !
 

Mengelaus

Active Member
Feb 13, 2012
474
175
43
35
Cluj Napoca
#10
Sincer nu m-a interesat mai departe de faptul ca CLJ ramane fara FRA. Dar daca stam sa ne gandim ca aproape tot timpul pax de la Clj erau mai multi decat cei de pe Otp, banuiesc ca-l anuleaza de tot. Nu vad cum ar putea umple avionul doar de acolo.
 

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Feb 13, 2012
1,508
584
113
55
Cluj
www.aviatiacivilacluj.wordpress.com
#11
"Mengelaus" said:
Sincer nu m-a interesat mai departe de faptul ca CLJ ramane fara FRA. Dar daca stam sa ne gandim ca aproape tot timpul pax de la Clj erau mai multi decat cei de pe Otp, banuiesc ca-l anuleaza de tot. Nu vad cum ar putea umple avionul doar de acolo.
O sa imi pornesc eu avinul de pe balcon si facem noi cursa asta !
Lasand gluma la o parte , FRA si VIE (in ordine inversa) au fost cele mai vechi destinatii externe de pe CLJ ale Tarom ! Le ingroapa si pe astea !
De zici ca nu mai zboara nimeni !
Sa il vad eu pe fraierul ala care care va zbura CLJ-FRA via OTP ! Eu cred ca acolo la Tarom e cineva pe invers . Si nu ma gandesc la preferinte , ci la felul in care ii merg sinapsele. Cred ca merg invers , de la bine la rau. Sau nu , de la rau la mai rau !
 
#12
Deci eu serios nu pot intelege atitudinea asta...
Daca statistic avionul se umple mai mult de la CLJ, cum naiba sa inchizi cursa. Eu ar trebuie sa ma duc la OTP cu ei, ca mai apoi sa ma intorc inapoi (cum ar veni).
Oamenii astia nu stiu ca in general drumul mai scurt e mai ieftin? :)
Cel mai probabil prefera sa ma duca pe mine de la CLJ la OTP pentru ca sa mai platesc si un transfer intern. Asa daca e direct zborul, nu mai belesc niste bani de pe carca mea...
Si evident, daca renunta la sloturi de FRA, sunt niste....care este :D.
Daca da cumva cel de sus si vedem zbor direct de AMS sau poate de CDG eu dau de baut :)).
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,342
2,753
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#14
Offtopic, vineri sunt la AMS la pozat :)
Onopic:
Sunt chiar curios ce pregateste ROT la CLJ si care sunt cauzele - oficial.
 

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Feb 13, 2012
1,508
584
113
55
Cluj
www.aviatiacivilacluj.wordpress.com
#16
"Mengelaus" said:
Am vazut draftul. Din 24 mar ro305/306 ramane doar OTP-FRA-OTP. Si n-am vazut nici o alta modificare din CLJ in afara de anularea FRA.
Urmeaza anulare totala .
Nu am nici un dubiu ca fara "ajutor de stat" , Tarom era de multa vreme istorie.
As vrea sa aud vreodata o persoana de decizie care sa stea fata in fata cu mine si sa imi spuna ce si cum gandeste. Cred ca as pleca dupa 30 de sec.
Revin cu un citat : "Noi avem cursa de Budapesta , cum sa nu avem? Prin OTP". Am mai pomenit acest citat , il reiau acuma ca e de actualitate . Apartine unui Taromist. Din Cluj , ca sa nu aveti iluzii..... :mad:
 

Mengelaus

Active Member
Feb 13, 2012
474
175
43
35
Cluj Napoca
#17
"CalinCLJ" said:
Revin cu un citat : "Noi avem cursa de Budapesta , cum sa nu avem? Prin OTP". Am mai pomenit acest citat , il reiau acuma ca e de actualitate . Apartine unui Taromist. Din Cluj , ca sa nu aveti iluzii..... :mad:
Am in cap doi oameni care puteau spune asa ceva...
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,412
1,982
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#18
Da ... e trist ca iar revenim la tema centralismului ...

Într-adevar Tarom vede doar OTP. Daca pentru IAS sau mai e cât de cât plauzibil, pentru celelalte centre mai mari ale României daca le luam în ordinea volumului de pasageri pe 2011 (TSR, CLJ, BCM, SBZ, TGM si OMR) practic Taromul nu ofera legaturi utile acolo unde cererea este cea mai mare, adica în statele UE.