D
Adrian-Ioan Veștea, președintele Consiliului Județean Brașov, și Alexandru Anghel, coordonatorul proiectului Aeroportului Internațional Brașov – Ghimbav (AIBG), se află astăzi, la Bruxelles, împreună cu oficiali din cadrul ROMATSA, pentru a discuta cu reprezentanții EUROCONTROL pe tema elaborării analizei cost-beneficiu pentru serviciile de navigație aeriană pe viitorul aeroport.
EUROCONTROL (European Organisation for the Safety of Air Navigation – Organizația Europeană pentru Siguranța Navigației Aeriene) este organizația internațională de management al traficului aerian, iar întâlnirea are loc pentru acordarea de asistență tehnică în scopul evaluării opțiunilor de dezvoltare și operare a infrastructurii de navigație aeriană terminală ce va deservi viitorul aeroport Brașov – Ghimbav.
Fiind vorba despre primul aeroport care se construiește în ultimii 50 de ani în România, conducerea administrației județene, ROMATSA și specialiștii EUROCONTROL doresc să identifice cea mai bună soluție din punct de vedere tehnic și economic pentru operarea traficului aerian al viitorului aeroport.
Au fost luate în calcul două scenarii: cel în care operarea serviciilor aeriene va fi asigurată de un turn de control clasic și cel în care se va utiliza un remote tower. Pentru fiecare scenariu au fost setate condițiile tehnice care trebuie asigurate în cadrul AIBG, precum și beneficiile utilizării uneia sau alteia dintre soluții.
Nu că aș avea eu ceva cu Bucureștiul.. deși am, însă OTP și-a cam atins limitele. Probabil că odată construit, aeroportul de la Brașov va ajuta foarte mult inclusiv la confortul bucureștenilor. Eu în ultimii ani am redus drastic numărul călătoriilor în principal datorită jegului de drum până la București. Din Brașov mie mi-ar fi suficiente 2-3 destinații, BGY, MAD, LON. Prefer să dau 100 de euro pe o noapte de cazare decât să fiu nevoit să circul pe DN1.
Cand publica statisticile pe 2018?
Pai 146 de ciori, 165 porumbei ,19 gugustiuci ,16 gaste .Vrabii nenumărate.Cand publica statisticile pe 2018?
500.000 de călători estimați pentru primul an de funcționare