[OTP] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,310
2,895
903
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
http://www.rcs-rds.ro/internet-digi-net/camere-web-streaming?cam=otopeni

Si prima captura:
YR-ASD venin de la FRA ca si ROT302

302asd.png
 
Chestie buna cu mutarea companiilor low-cost la Otopeni. Chiar daca o sa creasca putin preturile trebuie sa gandim pozitiv.

Pe mine ma ajuta aceasta mutare in ideea in care eu aterizez cu Taromul de la Mures la Otopeni la ora 07:00. Ajungand dimineata acolo am acces la multe zboruri low-cost , chiar daca trebuie sa mai astept cateva ore.
La fel si la intoarcere, decolarea cu Tarom la 21:05.

Asa se mai dezvolta si Taromul, devine feeder pentru low-costurile de pe OTP si politica lor de hub devine mai folositoare. 8)

This idea was not that bad after all... :)
 
Ar fi cum spui , Vic , daca Tarom ar aplica ideea aia cu Tarom Express si sa fie pe rute interne la randul sau un fel de low cost. Ca la ce tarife practica....... Cat priveste Muresul , la cate frecvente are ROT (putine) cam mici sanse sa prinzi tu exact ziua potrivita pentru low-cost extern. La cele care sunt operate zilnic da , in rest.....

Petru , am mai vazut ideea asta , OTP face fata , problema e atitudinea . Si a staffului si a pasagerilor "de paoprnita" (scuze , nu am vrut sa jignesc - ban 10 min).
 
Nu stiu cum se vor descurca cei de la OTP. Un lucru e sigur, nu au fost foarte bucurosi cand au aflat.
Cand ai un aeroport care deserveste low cost si restul, este nasol/greu cu managementul echipelor de handling si gate-uri. Low costurile sunt renumite pentru intarzieri.
La BUD sunt doua terminale si se poate desparti totul, dar la OTP nu stiu cum va fi.
Clar, costurile de "burduf" sunt mai mari decat autobuzu`. Posibil sa ii tina pe platforma 2, iar de acolo sa se plibme buzurile cu pasageri. Daca va fi asa, buzu` va trebui sa traverseze taxiway C, care va fi destul de aglomerat cu atat trafic. Dupa asta mai trebuie sa ajunga si pe platforma 1, traversand G/N si astfel ajunge sub terminal, pe la pozitia 9.

Oricum va fi, sunt foarte curios cum va fi organizat totul.
 
Titlu:Asalt pe Otopeni: Mutarea curselor low-cost aduce 35 de decolări în plus pe zi şi creşte încasările restaurantelor, hotelurilor si companiilor de taxi
Sursa:http://www.mediafax.ro/economic/asalt-pe-otopeni-mutarea-curselor-low-cost-aduce-35-de-decolari-in-plus-pe-zi-si-creste-incasarile-restaurantelor-hotelurilor-si-companiilor-de-taxi-9358596/
Autor:...
Data:01mar12

Continut:


Cel mai mare aeroport din ţară, Henri Coandă (Otopeni) îşi va majora traficul de pasageri cu 45-47% din 25 martie, data la care toate cursele low-cost operate în prezent de pe Aeroportul Aurel Vlaicu (Băneasa) se vor muta pe Henri Coandă.

Celor 102 avioane care decolau în medie în fiecare zi de pe Otopeni li se vor adăuga alte 35 de curse ale Blue Air sau Wizz Air, potrivit unei analize realizate de ZF.

Această mutare a curselor low-cost ar putea creşte traficul de pasageri cu 45-47% anul acesta dacă numărul de curse efectuate încă din 2011 şi gradul de încărcare al avioanelor vor rămâne similare cu cele de anul trecut.

Astfel, celor cinci milioane de pasageri care soseau sau plecau cu avioanele companiilor aeriene de linie regulată de pe aeroportul Otopeni, după cum arată datele de trafic aferente anului trecut, li se vor adăuga 2,4 milioane de pasageri pe care îi transportă anual companiile low-cost Wizz Air şi Blue Air. Această cifră este aferentă traficului înregistrat anul trecut pe Aeroportul Aurel Vlaicu (Băneasa), însă ar putea suferi variaţii în funcţie de cererea pentru bilete de avion de anul acesta.
 
Companie noua la OTP:

- Air Cairo cu 320 (charter la HRG): HRG 04.00 – 07.15 OTP 08.00 – HRG 11.15 (prevazut din 25.04)
 
Din sistemul de rezervari, din orar si de pe site-ul VCE au disparut zborurile planificate sa înceapa Air One pe 15.06 la OTP ...
 
TAP Portugal lanseaza din 30.06 ruta LIS-OTP cu 319:

TP 722 LIS 23:10 - OTP 05:10+1 (2,4,6)
TP 723 OTP 06:00 - LIS 08:25 (3,5,7)
 
CqWmCTM.png


Otopeni inchis pe segmente. Are cineva detalii legate de evolutiile care "inchid" Otopeniul?
(A1539/12 NOTAMN
Q) LRBB/QFALC/IV/NBO/A /000/999/4434N02605E005
A) LROP B) 1207200700 C) 1207200745
E) AERODROME CLOSED DUE TO BUCHAREST INTERNATIONAL AIRSHOW 2012.
AIRSHOW ACFT, EMERGENCY AND SAR FLT ARE EXCEPTED)

(A1478/12 NOTAMN
Q) LRBB/QFALC/IV/NBO/A /000/999/4434N02605E005
A) LROP B) 1207220920 C) 1207221005
E) AERODROME CLOSED DUE TO BUCHAREST INTERNATIONAL AIRSHOW 2012.
AIRSHOW ACFT, EMERGENCY AND SAR FLT ARE EXCEPTED)

(A1477/12 NOTAMN
Q) LRBB/QFALC/IV/NBO/A /000/999/4434N02605E005
A) LROP B) 1207220800 C) 1207220845
E) AERODROME CLOSED DUE TO BUCHAREST INTERNATIONAL AIRSHOW 2012.
AIRSHOW ACFT, EMERGENCY AND SAR FLT ARE EXCEPTED)

(A1476/12 NOTAMN
Q) LRBB/QFALC/IV/NBO/A /000/999/4434N02605E005
A) LROP B) 1207211000 C) 1207211045
E) AERODROME CLOSED DUE TO BUCHAREST INTERNATIONAL AIRSHOW 2012.
AIRSHOW ACFT, EMERGENCY AND SAR FLT ARE EXCEPTED)

(A1475/12 NOTAMN
Q) LRBB/QFALC/IV/NBO/A /000/999/4434N02605E005
A) LROP B) 1207210800 C) 1207210845
E) AERODROME CLOSED DUE TO BUCHAREST INTERNATIONAL AIRSHOW 2012.
AIRSHOW ACFT, EMERGENCY AND SAR FLT ARE EXCEPTED)

(A1474/12 NOTAMN
Q) LRBB/QFALC/IV/NBO/A /000/999/4434N02605E005
A) LROP B) 1207200820 C) 1207200855
E) AERODROME CLOSED DUE TO BUCHAREST INTERNATIONAL AIRSHOW 2012.
AIRSHOW ACFT, EMERGENCY AND SAR FLT ARE EXCEPTED)
 
Pai la 0700Z s-au antrenat turcii si la 0820Z, Frecce. Turcii nu numai ca au trecut peste LROP, cred ca au ajuns pana la Ploiesti ;D

Cele de maine sunt pentru show-ul propriu-zis.
 
Mersi. Intre timp mi-am dat si eu seama. Bine ca nu e aglomeratie pe OTP in perioada respectiva.
 
Am trecut azi pe la Otopeni si langa un A310 era ceea ce parea un Piper 34 vopsit in rosu pe care scria SMURD, stie cineva mai multe detalii ?

Scuze pentru calitatea pozei, am fost luat pe nepregatite.

img0648dl.jpg
 
ATC a fost condamnat la un an de inchisoare cu suspendare. Este vorba de persoana care a dat liber la decolare cursei Tarom care a lovit o masina pe pista aeroportului Otopeni in 2007.
 
Atunci putea sa iasa o catastrofa mult mai mare. Bine ca nu au fost victime!
 
Subscriu la ce a spus d-l witze! Pilotul a fost super meserias!

mai degraba norocos...

la o viteza de peste 180km/h (100 kt - knots/noduri) si o vizibilitate de numai 2-300m poti sa fii cel mai bun... nu ai timp de reactie..
 
În privinta curselor (full) charter prevazute pentru vara 2013 se disting câteva destinatii noi (câte 2 în Spania si Grecia). Sunt curios în ce masura vor avea succes, deoarece în trecut piata s-a dovedit foarte reticenta la oferte noi (cum ar fi de ex. încercarile la ACE, DLM, FAO, LPA) ... se pare ca exista o inertie destul de mare la ce se cunoaste ...

Curse noi (respectiv neoperate în ultimii ani) gasite prin cataloagele turoperatorilor:

- LEI (Almeria) - nu apare nicaieri compania aeriana
- IBZ (Ibiza) - nu apare nicaieri compania aeriana, aici a mai existat acu câtiva ani o tentativa
- PVK (Preveza/Lefkada) - nu apare nicaieri compania aeriana
- JMK (Myconos) - 2 curse (Tarom, Aegean)

În rest, (deja) obisnuitele: AYT, BJV, CFU, HER, HRG, JSI, JTR, KGS, MLA, PMI, RHO, SSH, TFS, TUN, ZTH

la care se adauga desigur o sumedenie de curse regulate pe care diversi turoperatori vând si pachete (cum ar fi AGP - JOR, AHO - WZZ, ALC - WZZ, BCN - ROT/WZZ/VLG, CTA - JOR/WZZ, DBV - ROT, DXB - ROT/FDB, LCA - JOR/ROT, LIS - JOR/TAP, NCE - ROT, OLB - ISS, PMI - WZZ).
 
Buna seara!
Am urmarit la stiri ca datorita cetii la OTP au fost intirzieri foarte mari. S-a comunicat ca numai anumite tipuri de avioane pot sa aterizeze la OTP, vizibilitate estimata, de stiristi, 100 m.
Poate cineva sa dea mai multe detalii??