[TSR] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Aici ar fi de adaugat ca in general companiile aeriene au renuntat la agentiile de ticketing din centrele oraselor si le-au mutat in aeroporturi, playerii mai mici avind un agent multicompanie.

Chestia cu agentiile in aeroport depinde cred eu si de infrastructura..ok Düsseldorf era istoric home marketul LTU si Frankfurt al Condor/Thomas Cook, dar aici un rol il joaca si apropierea de oras si mijloacele de transport in comun. La IAD ar fi cam suboptimal, nu?
 
oldblueeyes
... Düsseldorf era istoric home marketul LTU si Frankfurt al Condor/Thomas Cook

... chiar si un KRP inteligent cu 3 Fokkere bine puse la treaba acolo unde merita, pot crea o oferta serioasa.

E aici zici tu ceva … si dupa cite imi aduc aminte Carpatair a operat chartere regulate de vara spre Cipru, Grecia, Croatia in urma cu vrveo 2-3 ani de la Timisoara, dar cu SAAB 2000 si la preturi de French Riviera :rolleyes:! Evident ca ideea n-a avut picioare lungi tocmai din cauza preturilor cu mult peste bugetul tipic de vacanta al familiei Romane, Sirbe sau Maghiare. Daca ar fi folosit Fokerele pe aceste charteruri, la preturi rezonabile si cu discounturi pentru minori, probabil ar fi devenit o companie atractiva pe piata lucrativa a sejururilor de vacanta cu atit mai mult cu cit in aceasta zona a Europei nu exista un operator dedicat, specializat pe acest segment de piata asa cum sint Thomas Cook sau Condor. Pe linga destinatiile de vara ar exista cred eu si varianta unor chartere la ski in pe perioada iernii Alpii Francezi, Elvetieni, Austrieci, Tarile Scandinave, si mai nou Sochi …;)
 
O noua companie aeriena ar putea ateriza la TSR.

Fiind "paper (sau virtual) airline" înca nu o trec la companii din România. Este vorba de "Kissfly", noua "marca" a Cityline Swiss, o companie ce a mai operat si în trecut diverse zboruri folosindu-se de aeronave închiriate, Kissfly este practic ca un fel de tur-operator.

mappa.jpg

Ei spun ca vor opera din 05.05 cu AT7 (nu stiu compania aeriana) ... sa vedem.

Pe site-ul lor www.kissfly.it sunt deocamdata în vânzare doar zboruri LUG si MXP -> EBA ce ar urma sa porneasca din 20.06 si efectuate de Silver Air cu ... Let 410 :) ... la preturi de ~ 400,-€ ...

Ma întreb, daca o fi vreo teapa ...
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu stiu cat de serios poate fi www.kissfly.it.
Cand dai pe link ,sus, in bara de meniu, la descrirere ,iti apare " Psyhiatrist Rome Psychologist Rome Psyhoterapist Clinical Center" . :nurse:
 
  • 👍
Reactions: 1 users
jurnalistii români ... :banghead: ... dupa ce ca preiau textul cuvânt cu cuvânt dintr-un comunicat de presa fara sa-l prezinte ca atare, mai uita si sa puna anexa aia ...

Si, ca de obicei informatia este incompleta si îi invitam pe ziaristii timisoreni sa se documenteze mai bine aici în legatura cu cursele charter prevazute pentru vara 2014 de la TSR si anume:

- vor fi 3 curse spre AYT (luni si doua joi - niciuna miercuri)
- va mai fi si o cursa spre RHO

În legatura cu preconizatele zboruri spre TAR, din informatiile mele Cityline Swiss ar urma sa închirieze un AT7 de la Cimber Air pentru aceste zboruri.
 
Mi se pare interesant rezultatul poll-ului organizat de TSR pe siteul propriu ( Care din urmatoarele destinatii va intereseaza?) :
1.FRA 60k
2.BRU 27k
3.VIE 9k
4.AMS 7k
5.IST 1k .
Sincer ,asteptam mai mult pt IST ,mai ales pt conexiunile oferite. Dar se pare ca publicul timisorean prefera destinatiile vestice clasice .
 
Timpul de calatorie din Amsterdam Schiphol la Brussels sau Dusseldorf via Thalys / ICE este de vreo 2 ore cred. Clar Timisoara ar avea nevoie de un Frankfurt Main si Amsterdam-Skiphol.
 
Da, într-o vreme Alitalia a operat (aproximativ) dupa orarul LH de acuma 21/7 MXP-TSR
 
Premiera pentru Aeroportul Timisoara: zboruri catre si de la Tel Aviv
Este vorba de trei curse charter care vor opera în 10, 17 şi 21 august 2014. Tour-operatorul a ales să aterizeze şi să decoleze de la Timişoara în urma anulării curselor de la Aeroportul Otopeni. Cursele vor fi efectuate cu o aeronavă Boeing 734 cu 168 de locuri.
“Sperăm că această serie de curse aeriene ce reprezintă o premieră pentru Aeroportul Timişoara să fie doar prima. Ne dorim ca în curând să avem curse regulate spre Israel şi suntem în contact cu operatori aerieni care ar putea efectua zboruri spre această destinaţie”, a declarat directorul Aeroportului Internaţional Timişoara, Daniel Idolu.
tion
Banuiesc ca este vorba de BMS . In siteul TLV nu apare aceasta schimbare . Ma intreb de ce s-au anulat cursele spre OTP si cum s-a ajuns la mutarea catre TSR>
 
Daca nu s-a stiut, Timisoara Airport Park a fost achizitionat de Globalworth Real Estate Investments Ltd listata la LSE (LON:GWI) pentru suma deEUR35 million. Aceiasi companie care are in portofoliu si Tower Center International din Bucuresti.
 
Se pare ca la TSR se cam clatina rau niste fotolii ,cel putin asa sustine voceatimisului.ro :
Surse demne de încredere din cadrul AIT susțin că Idolu -directorul general al instituției- este la un pas de demitere. Acesta va fi schimbat din funcție în zilele care urmează, în locul său urmând să fie numit ca director general interimar, rectorul Universității de Vest din Timișoara, Marilen Pirtea.
În acest moment, Pirtea este membru în Consiliul de Administrație al aeroportului timișorean, acolo unde a intrat anul trecut, în luna iunie.
UPDATE: Contactat telefonic, Rectorul Universității de Vest din Timișoara, Marilen Pirtea a infirmat zvonul că ar urma să preia funcția de director general interimar al Aeroportului Internațional ”Traian Vuia” Timișoara, întrucât nu are pregătirea profesională necesară și ar fi în incompatibilitate, dacă ar face acest lucru, preferând să rămână pe funcția de rector al UVT.
Pe de altă parte, ”mișcările de trupe” vor avea loc, totuși, însă se pare că sunt vizate și alte posturi de conducere, nu doar cel de director general.
 
Cunoscand oarecum persoana amintita, din partea UVT, mi se pare o treaba foarte "romaneasca", ca sa nu zic mai mult, faptul ca aceasta face parte din Consiliul de Administratie. Nu-si face treaba nici in UVT, presupun ca nici in cadrul AIT.
Ma mir ca si-a dat seama de incompatibilitate, telefonic contactat fiind.

Multa nesimtire in tara asta.

In rest, sa se clatine si mai multe fotolii. Ajung toate aeroporturile cu interimari pana la urma.
 
Din 5 Februarie intra in vigoare harti noi LRTR.
Modificari care merita mentionate:
- LVP
- COM failure
- Proceduri de taxi
- Distante declarate
- Decolarile de la E (pista 29) nu mai sunt aprobate. Viraje de 180 grade permise doar in "buzunarul" din capatul lui 29
- ILSul de pe 11 a fost upgradat la CAT II, iar cel de pe 29 la CAT IIIA
 
Reprezentanţii Aeroportului Internaţional Traian Vuia din Timişoara, prezenţi la începutul acestei luni la evenimentul Russian and Eastern European Travel Exchange - REETEX, spun că marile companii aeriene sunt interesate de noi rute.

"Directorul comercial al Aeroportului Timişoara a avut discuţii punctuale cu 6 companii aeriene, multe dintre ele nefiind la primul contact cu reprezentanţii aeroportului", se aratî într-un comunicat de presă.

Turkish Airlines şi-a arătat din nou interesul de a defini un plan de afacere pentru o legătură între Timişoara şi Asia, prin deschiderea unei rute directe către Istanbul, iar prin intermediul acestui nod aerian, pasagerii să poată fi conectaţi cu toată Asia.

Compania Etihad Airways este interesată să facă studii pentru a evalua rentabilitatea unor rute Timişoara-Dubai şi/sau Timişoara Abu-Dhabi, ambele destinaţii fiind noduri aeriene care vor face legătura cu continentul asiatic.

Etihad Airways nu operează pe niciunul dintre aeoporturile româneşti, în schimb recrutează însoţitoare de zbor.

Reprezentanţii companiei aeriene Vueling Airlines s-au arătat interesaţi de o conexiune între Timişoara şi Manchester. Vueling zboară de la Bucureşti spre Madrid şi Barcelona şi de la Cluj-Napoca la Barcelona, în programul de vară.

Companiile Air Europa şi Alitalia s-au arătat interesate de Timişoara ca nouă destinaţie de pe aeroporturile din Italia şi Spania, iar compania Thomas Cook ar dori să studieze posibilitatea de a lega Timişoara de nordul Europei.

Sursa: ECONOMICA.net
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Da, discutii la meetinguri ... Departe de a fi puse in practica. Vad la fel si eu, maxim IST este ceva ce se analizeaza concret de catre TK