Diverse

  • Thread starter Deleted member 13561
  • Start date
  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Da, Malev a vrut sa ia SSJ, dar n-a mai apucat. Oricum, interesanta stirea si cred ca se va intampla, mai ales ca ungurii au acum o relatie speciala cu rusii.
As vedea SSJ foarte bun si pentru Tarom, dar nu imi imaginez ca cineva ar avea sange in el sa-si asume criticile ce ar urma.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Legat de domeniul transporturi, exista si alte exemple care ar arata ca e foarte posibil. In domeniul feroviar, Ungria nu a avut nicio fabrica de vagoane de calatori (spre deosebire de Romania - dar degeaba ai anumite atuuri daca nu stii sa le folosesti, in fine). Ce-i drept au primit o investitie Stadler, o fabrica noua de asamblare pentru material rulant, dar mai ales automotoare. Cu toate acestea, MAV (CFR-ul unguresc) a decis sa inceapa fabricarea de vagoane. Au modernizat depoul de la Szolnok si acolo au inceput. Ori in secolul XXI, la chestia asta sunt unici in Europa... Sa vedem daca se va continua la scara si nu va ramane doar un experiment, dar chestia e ca au ambitie multa. In concluzie, nu ar fi deplasat sa reapara o versiune de Malev...
 
Dacă economic rentează nu văd rostul criticilor. Deocamdată văd că ritmul de producție e dezamăgitor.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Ha ha, asa si-a găsit obstescul sfarsit si Malev.

Da, Malev a vrut sa ia SSJ, dar n-a mai apucat. Oricum, interesanta stirea si cred ca se va intampla, mai ales ca ungurii au acum o relatie speciala cu rusii.
As vedea SSJ foarte bun si pentru Tarom, dar nu imi imaginez ca cineva ar avea sange in el sa-si asume criticile ce ar urma.

Malev nu a murit pentru ca a ales SSJ, ci pentru ca a fortat un model de hub and spoke minimal care nici la Austrian nu mai e foarte sustenabil intr-un context in care fluxurile de pasageri primeau oferte crescute P2P.

SSJul ar fi o solutie pentru o companie noua, mai ales daca se va limita la P2P pe aeroporturile pe care Wizz prin natura modeului de business nu le poate deservi.
 
Un zbor Wizz Air spre Roma, întârziat după ce unei femei i-au fost furate bijuteriile, înainte de controlul de securitate
incidentul a avut loc în jurul orei 14.20, când avionul companiei aeriene Wizz Air urma să plece de la Timişoara spre Roma.

În timpul controlului, o femeie care ar fi trebuit să urce în avion şi-a pus bijuteriile în tăviţa care urma să treacă prin dispozitivele de securitate. După control, femeia s-a îndreptat spre poarta de îmbarcare, însă chiar înainte de a urca în aeronavă şi-a dat seama că îi lipsesc mai multe bijuterii şi a anunţat paza aeroportului.

Femeia nu a mai urcat la bord, ci a mers împreună cu lucrătorii SRI şi poliţiştii de la transporturi să vizioneze imaginile de pe camerele de supraveghere. La scurt timp, au observat că un bărbat care se afla în spatele femeii, în timpul controlului de securitate, şi-a strecurat mâna în tăviţa în care se aflau bijuteriile şi a sustras câteva dintre ele.

Bărbatul s-a îmbarcat apoi în aceeaşi cursă, spre Roma.

Conform surselor citate, furtul a fost dezvăluit chiar în momentul în care avionul făcea manevrele de decolare pe pistă, astfel că a putut fi oprit la timp.Bărbatul a fost coborât din avionul de Roma, a fost ridicat de poliţişti şi dus la audieri, urmând să fie cercetat pentru furt.
Avionul a plecat spre Roma cu o întârziere de aproximativ 30 de minute
digi24
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Am si eu o intrebare. Trebuie sa insotesc o persoana in varsta intr-o calatorie cu avionul. Ma intorc cu acelasi avion. Trebuie obligatoriu ca la destinatie sa cobor si sa fac transfer catre zborul de retur, sau avand bilet de retur ar fi vreo posibilitate sa raman in avion si eventual, sa schimb locul conform biletului de retur. Multumesc! Intreb intrucat diferenta intre aterizare si decolare este de 30 minute.
 
Trebuie sa faci tot traseul prin aeroport, pentru a ajunge din nou la boarding. Si daca nu scoti persoana in varsta din aeroport, sincer nu prea vad utilitatea de a calatori cu ea. Din toti cunoscutii mai in varsta care au mers cu avionul, problemele si le faceau in aeroportul din strainatate.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
In cazul asta cred ca o variata mai buna ar fi sa ii conduc pana la poarta de imbarcare iar eu sa renunt la zbor. Daca ii vad imbarcati e ok. Problema la ei este cu orientarea la portile de imbarcare. La destinatie ii asteapta cineva iar aeroportul e mic. Nu cred ca ma incadrez in 30 minute sa schimb avionul.
 
Nu înțeleg de ce te complici. Există servicii specializate pentru așa ceva în aeroporturi.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Despre ce aeroport este vorba? Ca in Romania in afara de OTP unde ai putea sa nu gasesti portile de la parter nu prea vad alt aeroport unde sa aiba probleme, chiar si la primul zbor pentru o persoana mai in varsta.

30 minute...depinde de aeroport, dar e greu tare.
 
Despre ce aeroport este vorba? Ca in Romania in afara de OTP unde ai putea sa nu gasesti portile de la parter nu prea vad alt aeroport unde sa aiba probleme, chiar si la primul zbor pentru o persoana mai in varsta.

30 minute...depinde de aeroport, dar e greu tare.

Întreb și eu ca profanul fiindcă nu am deloc experiență la transferuri: nu se închide (orice) poarta cu 30 de minute înainte de decolare ? Ce șanse ai putea avea ? Nu neapărat pt. cazul de față.
 
Eu am ales sa merg cu ei pentru ca era si extrem de ieftin sa fac asta. 76 lei dus-intors. Insa daca tot am luat bilete o sa ii conduc pana la poarta si aia e. Nu ma deranjeaza sa fac o plimbare cu avionul pana acolo, insa mai mult ca sigur nu apuc sa-l prind pe ala de intoarcere.
 
Întreb și eu ca profanul fiindcă nu am deloc experiență la transferuri: nu se închide (orice) poarta cu 30 de minute înainte de decolare ? Ce șanse ai putea avea ? Nu neapărat pt. cazul de față.
Pai el vine si pleaca cu acelasi avion. Cand ajunge avionul intai coboara pasagerii, se verifica cabina sa nu ramana bagaje, incep sa se imbarce cei ce urmeaza sa plece. Niciodata nu incep sa urce cei care urmeaza sa plece in momentul in care a coborat ultima persoana din zborul anterior. El are checkin-ul facut. Nu vor fi 30 minute, vor fi mai putin, dar este un timp in care teoretic se poate ajunge din nou la avion. Problema este ca nu suntem in Shengen, si va fi verificat la acte de 2 ori + un control de securitate. Daca coboara primul din avion are sanse sa urce ultimul. Dar e un joc.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
nu se închide (orice) poarta cu 30 de minute înainte de decolare ?
checkin-ul se inchide eventual cu 30-40 min inainte de decolare, poarta se inchide cu 10-15 min inainte
Post automatically merged:

@vladioniti ar fi si varianta sa soliciti serviciul pentru pasageri cu mobilitate redusa la checkin .. astfel se ocupa ei ca pasagerul sa ajunga la zborul corect si teoretic se imbarca si primul.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
checkin-ul se inchide eventual cu 30-40 min inainte de decolare, poarta se inchide cu 10-15 min inainte

Am niște cărți de îmbarcare salvate în calculator (e adevărat, toate de la Wizz). M-am uitat pe ele și, în toate cazurile, "gate closes" e mai devreme cu 30 de minute decît "departure". Eu credeam că e o regulă generală (mă rog, cel puțin teoretic fiindcă practic sînt multe cazuri cînd poarta se închide mai tîrziu)
 
Nouă companii aeriene din Republica Moldova nu sunt autorizate să zboare în UE
Comisia Europeană a dat marţi publicităţii o listă revizuită a companiilor aeriene care nu îndeplinesc standardele internaţionale de siguranţă şi în consecinţă sunt supuse unor interdicţii de a opera în Uniunea Europeană, informează AFP.
"Toate companiile aeriene din Republica Moldova, cu excepţia Air Moldova, Fly One şi Aerotranscargo, au fost incluse pe această listă din cauza lipsei de supervizare din partea Autorităţii pentru aviaţie civilă din Republica Moldova", informează Executivul comunitar.
economica