• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

sorin

Well-Known Member
Mar 22, 2015
768
291
63
Bucharest
#3
Da, Malev a vrut sa ia SSJ, dar n-a mai apucat. Oricum, interesanta stirea si cred ca se va intampla, mai ales ca ungurii au acum o relatie speciala cu rusii.
As vedea SSJ foarte bun si pentru Tarom, dar nu imi imaginez ca cineva ar avea sange in el sa-si asume criticile ce ar urma.
 

Klausenburg

Well-Known Member
Nov 30, 2015
1,098
384
83
33
Cluj-Napoca
#4
Legat de domeniul transporturi, exista si alte exemple care ar arata ca e foarte posibil. In domeniul feroviar, Ungria nu a avut nicio fabrica de vagoane de calatori (spre deosebire de Romania - dar degeaba ai anumite atuuri daca nu stii sa le folosesti, in fine). Ce-i drept au primit o investitie Stadler, o fabrica noua de asamblare pentru material rulant, dar mai ales automotoare. Cu toate acestea, MAV (CFR-ul unguresc) a decis sa inceapa fabricarea de vagoane. Au modernizat depoul de la Szolnok si acolo au inceput. Ori in secolul XXI, la chestia asta sunt unici in Europa... Sa vedem daca se va continua la scara si nu va ramane doar un experiment, dar chestia e ca au ambitie multa. In concluzie, nu ar fi deplasat sa reapara o versiune de Malev...
 

tavi

Administrator
Staff member
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,018
1,602
113
Brasov
www.fotocity.ro
#5
Dacă economic rentează nu văd rostul criticilor. Deocamdată văd că ritmul de producție e dezamăgitor.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,045
828
113
cluj napoca
#7
Ha ha, asa si-a găsit obstescul sfarsit si Malev.
Da, Malev a vrut sa ia SSJ, dar n-a mai apucat. Oricum, interesanta stirea si cred ca se va intampla, mai ales ca ungurii au acum o relatie speciala cu rusii.
As vedea SSJ foarte bun si pentru Tarom, dar nu imi imaginez ca cineva ar avea sange in el sa-si asume criticile ce ar urma.
Malev nu a murit pentru ca a ales SSJ, ci pentru ca a fortat un model de hub and spoke minimal care nici la Austrian nu mai e foarte sustenabil intr-un context in care fluxurile de pasageri primeau oferte crescute P2P.

SSJul ar fi o solutie pentru o companie noua, mai ales daca se va limita la P2P pe aeroporturile pe care Wizz prin natura modeului de business nu le poate deservi.
 

Dorin

Well-Known Member
Feb 26, 2016
465
272
63
33
Poienarii Burchii
#8