Diverse

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Duh... Logic. De-abia m-am trezit. :)


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Relatia TLV-România se pare ca deocamdata nu are limita ...

Ca exemplu, sosirile pe aeroportul TLV pe 30-31.08 (alese asa pentru a prinde toti operatorii aerieni si toate destinatiile din România)

30/08
LY 572 OTP 00:30
6H 704 OTP 02:10
0B 9911 OTP 02:20
BUR 111 OTP 07:30
W6 3689 IAS 08:55
W6 3257 OTP 08:55
W6 3479 CLJ 09:00
RO 157 IAS 09:50
LY 574 OTP 13:30
0B 9944 CND 21:25
IZ 296 OTP 23:15
RO 153 OTP 23:25
RO 2153 OTP 23:40
31/08
LY 572 OTP 00:30
LY 574 OTP 13:45
0B 9947 OMR 14:45
6H 704 OTP 21:10
NO 9435 OTP 22:00
RO 2155 OTP 23:25
RO 2153 OTP 23:30
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ar fi bun si tipul de aeronava. Bănuiesc că RO merge cu 310.

30/08
LY 572 OTP 00:30 - 739
6H 704 OTP 02:10 - 320
0B 9911 OTP 02:20 - 734/738 (?)
BUR 111 OTP 07:30 - 733
W6 3689 IAS 08:55 - 320
W6 3257 OTP 08:55 - 320/321 (?)
W6 3479 CLJ 09:00 - 320
RO 157 IAS 09:50 - 733
LY 574 OTP 13:30 - 739
0B 9944 CND 21:25 - 734/738 (?)
IZ 296 OTP 23:15 - E95
RO 153 OTP 23:25 - 318
RO 2153 OTP 23:40 - 318
31/08
LY 572 OTP 00:30 - 739
LY 574 OTP 13:45 - 763
0B 9947 OMR 14:45 - 734/738 (?)
6H 704 OTP 21:10 - 320
NO 9435 OTP 22:00 - 738
RO 2155 OTP 23:25 - 318
RO 2153 OTP 23:30 - 318
 
  • 👍
Reactions: 1 user
update:

statistica privitoare la cele (deocamdata) 55 de rute noi de pe aeroporturile românesti deschise/anuntate de diversii operatori pentru 2016 si anume defalcate pe tari:

1. Germania - 13
2. Spania - 8
3. Marea Britanie, Romania (interne) - 6
4. Italia - 5
5. Grecia - 3
6. Belgia, Portugalia, Israel - 2
7. Franta, Suedia, Ungaria, Irlanda, Polonia, Danemarca, Cipru, Olanda - 1
 
  • 👍
Reactions: 3 users
off-Topic (nu stiu unde sa pun):

nu mai retin cu cine povesteam la întâlnirea de la SBZ despre un posibil potential de zboruri spre destinatii turistice si despre asa numitul "al 17-lea land german" (Mallorca) si faceam comparatii de zboruri/frecvente:

ex. prima saptamâna din August CGN-PMI: 102/7 ... fata de Romania (OTP+CLJ)-PMI 3/7 mai este loc :D
 
  • 👍
Reactions: 1 users
update:

statistica privitoare la cele (deocamdata) 58 de rute noi de pe aeroporturile românesti deschise/anuntate de diversii operatori pentru 2016 si anume defalcate pe tari:

1. Germania - 14
2. Spania - 8
3. Marea Britanie - 7
4. Romania (interne) - 6
4. Italia - 5
5. Grecia - 3
6. Belgia, Portugalia, Israel - 2
7. Franta, Suedia, Ungaria, Irlanda, Polonia, Danemarca, Cipru, Olanda, Turcia - 1

ce mai trebuie sau ar trebui sa mai urmeze tinând cont de "gaurile" existente în orarele actuale si de informatiile pe care le avem:

- 1-3 rute Blue Air de la CLJ în orarul de iarna
- 2-3 rute Blue Air de la IAS începând din septembrie/octombrie (aeronava 3 IAS)
- 3-4 rute Ryanair de la OTP începând cu noiembrie
- eventual 2 rute Wizz Air operate în W de aeronava de la SBZ (de la FMM si BGY)
- ruta OTP-TFS operata de Wizz Air (în urma licitatiei câstigate pentru subventii în Canare)

La care se adauga:

- rutele anuntate ca "sigure" de la ARW si OMR (ceva, ceva sunt convins ca tot se va concretiza)
- posibile rute Ryanair de pe diverse aeroporturi (daca tinem cont de zvonurile existente)
- proiectul Daily Group/Cobrex Trans de la SCV

în continuare asistam deci la vremuri palpitante pentru piata din Romania :)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Să nu uităm de TFS. Deocamdată "anunțată" prin știri.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Si uite ca ce spuneam acum ceva luni s-a adeverit, fapt ce era cat se poate de clar si firesc de la bun inceput.
Inainte sa acordam credit unor "no name-uri" (PeopleFly, Join, bla bla Airlines, etc.), ar putea fi mult mai sanatos sa fim realisti si rezervati.
Si cum spuneam (unii care ofereau ban pe banda rulanta pe motive de frustrare si incompetenta in a lamuri un potential client) : Peoplefly temporarily suspends bookings of its flights - People Fly (AMIN!)
 
Si uite ca ce spuneam acum ceva luni s-a adeverit, fapt ce era cat se poate de clar si firesc de la bun inceput.
Inainte sa acordam credit unor "no name-uri" (PeopleFly, Join, bla bla Airlines, etc.), ar putea fi mult mai sanatos sa fim realisti si rezervati.
Si cum spuneam (unii care ofereau ban pe banda rulanta pe motive de frustrare si incompetenta in a lamuri un potential client) : Peoplefly temporarily suspends bookings of its flights - People Fly (AMIN!)

Cineva a făcut niște bani. Așa e când ai de-a face cu imbecili.
 
Totuși Arad are ca backup Joint. :) Hai la rezervat.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Si uite ca ce spuneam acum ceva luni s-a adeverit, fapt ce era cat se poate de clar si firesc de la bun inceput.
Inainte sa acordam credit unor "no name-uri" (PeopleFly, Join, bla bla Airlines, etc.), ar putea fi mult mai sanatos sa fim realisti si rezervati.
Si cum spuneam (unii care ofereau ban pe banda rulanta pe motive de frustrare si incompetenta in a lamuri un potential client) : Peoplefly temporarily suspends bookings of its flights - People Fly (AMIN!)

Cineva a făcut niște bani. Așa e când ai de-a face cu imbecili.

Au oprit vânzarea de o luna, deci nu stiu daca au facut cine stie ce bani în perioada scurta în care au iesit cu ofertele în piata. Oricum, daca va documentati mai atent asupra acestui proiect, el este mai vechi si se tot chinuie sa puna ceva pe picioare si se pare ca în continuare lucreaza la proiectul respectiv.

Nimeni nu spune sa nu fim rezervati, dar aici parca este în general o atitudine foarte negativista fata de orice initiativa anteprenoriala ... parerea mea
 
Eu laud orice inițiativă antreprenorială, dar în aviație nu prea se poate. Ori e țeapă ori e prea frumos ca să fie adevărat. În cazul de față putem vorbi clar de țeapă premeditată.
Nu zic, sunt o grămadă de cazuri pe platformele de crowdfunding, dar acolo poți să iei țeapă de 10$ sau în cazuri mai rare de câteva sute.
Chiar nu mi s-a părut a fi ceva antreprenoriat aici. Pe pagina lor de Facebook au "lansat" zeci și zeci de rute, imposibil de operat.
Un site eye catching pot să fac și eu. Pot și eu să "lansez" o grămadă de rute, dar asta nu mă face antreprenor.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
@Thomas - am fost entuziast si increzator la aparitia FlyRomania, care ulterior a luat-o pe drumul deja cunoscut.
Sunt undeva in construirea unei cariera in antreprenoriat, iar atitudinea asta de oferit credit din start se poate dovedi in peste 80% din cazuri una pierzatoare. Consider ca mai intai antreprenorul trebuie sa castige increderea clientului prin construirea unei strategii credibile si a unui produs de valoare, care ulterior sa fie palbabil. Cum spunea si @bv01 , orice poate fi bun la gargara si templete-uri de site.
Insa in cazul FlyPeople, as fi fost naiv sa le fi dat credit, cand in decurs de 2saptamani ei operau deja peste 20-30rute, unele cu data de lansare in 2-3 saptamani. Cireasa de pe tort o cunoasteti si voi, pentru ca v-am impartasit experienta mea de comunicare de grajd si limbaj violent. In fine, acum poate ne lamurim si cu aceste fiinte rezervate si extrem de linistite - Join!
 
Eu laud orice inițiativă antreprenorială, dar în aviație nu prea se poate. Ori e țeapă ori e prea frumos ca să fie adevărat. În cazul de față putem vorbi clar de țeapă premeditată.
Nu zic, sunt o grămadă de cazuri pe platformele de crowdfunding, dar acolo poți să iei țeapă de 10$ sau în cazuri mai rare de câteva sute.
Chiar nu mi s-a părut a fi ceva antreprenoriat aici. Pe pagina lor de Facebook au "lansat" zeci și zeci de rute, imposibil de operat.
Un site eye catching pot să fac și eu. Pot și eu să "lansez" o grămadă de rute, dar asta nu mă face antreprenor.
nu vad unde vezi tu țeapă premeditată ...

rutele erau aproape toate prevazute cu 1, max. 2/7 deci nu vad de ce ar fi fost imposibil de operat

si crede-ma ... când s-a lansat Blue Air erau mai multe indicii ca ar putea fi teapa sau prea frumos sa fie adevarat ...
 
@Thomas

"Problema" ta este că ai trăit mult timp printre oameni mai educați mai onești. Să zicem, poate intenția a fost bună, să le dăm creditul ăsta. Eu în schimb tot ca țeapă am văzut-o.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
ce mai trebuie sau ar trebui sa mai urmeze tinând cont de "gaurile" existente în orarele actuale si de informatiile pe care le avem:

- 1-3 rute Blue Air de la CLJ în orarul de iarna
- 2-3 rute Blue Air de la IAS începând din septembrie/octombrie (aeronava 3 IAS)
- 3-4 rute Ryanair de la OTP începând cu noiembrie
- eventual 2 rute Wizz Air operate în W de aeronava de la SBZ (de la FMM si BGY)
- ruta OTP-TFS operata de Wizz Air (în urma licitatiei câstigate pentru subventii în Canare)

consider ca OTP-TFS s-a cam fumat tinând cont ca WZZ a deschis alta ruta spre Canare (BUD-FUE) ...


La care se adauga:

- rutele anuntate ca "sigure" de la ARW si OMR (ceva, ceva sunt convins ca tot se va concretiza) - aici cred ca trebuie sa ma dau pe brazda ...
- posibile rute Ryanair de pe diverse aeroporturi (daca tinem cont de zvonurile existente)
- proiectul Daily Group/Cobrex Trans de la SCV

în continuare asistam deci la vremuri palpitante pentru piata din Romania :)

Legat de OMR si ARW parca am impresia ca trebuie sa recunosc ca am devenit un pic aerian :D dupa atâtia ani în Germania (da ... @bv01 ) ... eu înclineam sa cred ca politicienii exagereaza, realitatea din Romania îmi arata ca mint sau sunt complet pe lânga subiect ...

Totusi, celelalte puncte ramân valabile ...

Si totusi lipsesc anunturile ... asistam oare la o perioada de tatonare? asteapta fiecare miscarea urmatoare a concurentei?
 
Mai tin minte niste proiecte anuntate la misto, fara nicio acoperire. De exemplu un "Chris Air" la Suceava, vreo 4 rute in Italia si Grecia, operate de un An-74. Culmea ca parca si pe wikipedia scrie despre ei... desi din cate stiu eu, chiar nu a existat! Chris Air - Wikipedia, the free encyclopedia

Eu zic ca rutele anuntate de politicieni asa prin interviuri cu ziare locale le putem ignora pana la proba contrarie.