La Compagnie, care ofera zboruri 100% Business Class, va deveni astfel primul operator francez de A321neo. Livrarile sunt prevazute pentru 2019.
Astazi, La Compagnie are in flota doua 757-200. Ca si acestea, noile A321neo vor fi configurate 100% Business Class. Spre deosebire insa de actualele 757, noile Airbus-uri vor oferi Wi-Fi la bord si fotolii ce devin paturi complet plate.
Azul (Brazilia) va inchiria de la Avolon 5 Airbus-uri A330-900neo, livrarile urmand sa inceapa la sfarsitul lui 2018. Astfel, Azul Linhas Aéreas Brasileiras va deveni primul operator de A330neo din America Latina si unul dintre primii la nivel mondial (TAP Air Portugal este client de lansare). Avioanele vor oferi 298 de locuri, cu 27 in plus fata de A330-200: 34 la Business Class, 108 in Economy Extra si 156 in Economy. Foto main: Clement Alloing.

Continue reading...
Astazi, La Compagnie are in flota doua 757-200. Ca si acestea, noile A321neo vor fi configurate 100% Business Class. Spre deosebire insa de actualele 757, noile Airbus-uri vor oferi Wi-Fi la bord si fotolii ce devin paturi complet plate.
Azul (Brazilia) va inchiria de la Avolon 5 Airbus-uri A330-900neo, livrarile urmand sa inceapa la sfarsitul lui 2018. Astfel, Azul Linhas Aéreas Brasileiras va deveni primul operator de A330neo din America Latina si unul dintre primii la nivel mondial (TAP Air Portugal este client de lansare). Avioanele vor oferi 298 de locuri, cu 27 in plus fata de A330-200: 34 la Business Class, 108 in Economy Extra si 156 in Economy. Foto main: Clement Alloing.


Continue reading...