• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Duesseldorf (DUS/EDDL)

witze

Well-Known Member
Premium Member
Pe 20.02.2012 am stat cam o jumatate de ora pe terasa de spotting de la DUS. Am facut poze cu doar 55mm, asa ca avioanele de pe runway sunt cropuri care nu au iesit prea grozave. Daca vreuna din ele ar merge pe ceva siteuri, just let me know. Orice sfat de prelucrare este binevenit, fac primii pasi cu Photoshop! ;)

DSC00417bearbeitet.jpg


D-ATUE20FEB.jpg


DSC00433.jpg


DSC00434.jpg


F-GUGM20-022012.jpg


TC-SUY20022012.jpg


DSC00422bearbeitet.jpg


DSC00426bearbeitet.jpg


Orice critica este binevenita! Stiu ca mai am multe de invatat! :)
 

witze

Well-Known Member
Premium Member
Alte restante din 23 apr 2012

z-ba-g-euod-1.jpg


zzz-d-acnw.jpg


zzz-ei-dvh.jpg


zzz-tc-jmj.jpg
 
Last edited by a moderator:

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Tre sa vezi cum dracu e setat aparatu` ala. La sharpening sta foarte prost.
 

petrudimoff

Well-Known Member
Parerea mea este ca ar trebui sa folosesti un F8 si un ISO mai mare (in caz de vreme nasola) pentru a obtine sharpness si sa nu maresti diafragma. ( F 5.6 la majoritatea ultimelor poze).
In plus eu as folosi modul aperture priority si modul auto pentru white balance.
Ce ar mai fi de adaugat , este masurarea luminii sa fie setata pe toata fotografia(matrix banuiesc ca este la tine) si sa fie un puct de focus, in centru cel mai bine, sa fie focalizarea mai rapida.
Un alt aspect ar fi urmarirea avioanelor in miscare si nu declansarea din pozitie statica.

Dupa toate acestea vine editarea din format raw neaparat in adobe photoshop.

Sper sa-ti fie de folos aceste lucruri.

L.E. As mai adauga o chestiune, care banuiesc ca era ok, dar ca sa fiu sigur de asta spun , sa-ti fie activat stabilizatorul de imagine la focale de genul asta ( peste 55 mm) pe toate acsele.
 

witze

Well-Known Member
Premium Member
Multam de sfaturi!
Cred ca este din PS, aveam setat la sharpen peste 200, acum am pus sa fie 150. O sa mai testez sa vad unde e buba. Am pus una prelucrata asa si pare ceva mai clara

zzzz-aerlingus-.jpg
 

petrudimoff

Well-Known Member
Cu placere. Un F mai mic ca si dimensiune sau mai mare ca si valoare , intelegi tu ce vreau sa spun , iti ofera o profunzime in camp mai mare si o acuratete mai mare implicit.
 

witze

Well-Known Member
Premium Member
zzzz-ba.jpg


Am mai pus-o si pe asta cu un sharpen mai redus. E vreo diferenta fata de caea mai de sus?
 
Last edited by a moderator:

witze

Well-Known Member
Premium Member
tot 23 aprilie

Imi mai incerc norocul. orice critica este productiva si binevenita!

zzzz-aerlingus--1.jpg


zzzzz-ab-a330.jpg


zzzzz-ab-a339-d-aerk.jpg


zzzzz-ab-d-abfo.jpg


zzzzz-ab-front.jpg


zzzzz-ab-side-d-ahxf.jpg


zzzzz-d-abqa.jpg


zzzzz-d-iwwp.jpg


zzzzz-eurowings-d-acnq.jpg


zzzzz-vp-bqu.jpg
 

witze

Well-Known Member
Premium Member
Din 27 martie 2012, pe apus de soare. De data asta de la gard vis-à-vis de terminal. Unghiuri noi:

d-abfs-1.jpg


d-ages-1.jpg


g-eupo.jpg


g-eupo1-1.jpg


hb-ijf.jpg


hb-ijf1.jpg


ln-rpn.jpg


oe-lbr.jpg


oe-lbr1.jpg


oe-lfg.jpg


oe-lfg1.jpg


oe-lgm.jpg
 
Top