Salut,
Pentru cei care au luat licenta PPL(A) doar ca hobby/placere si nu au mers mai departe catre CPL/ATPL, cum reusiti dpdv financiar sa zburati macar acele 20 ore pe an ca sa nu pierdeti certificarea?
Uitandu-ma la preturile cerute pentru a inchiria un avion (150-200e/ora) rezultatul unui calcul de genul 20ore*150e devine destul de neprietenos. Asta ca sa nu vorbim de un instructor pe care l-as mai lua sa imi mai arate diverse si dupa.terminarea cursurilor de PPL(A).
Acum nu stiu ce taxe se mai percep daca aterizezi pe alt aerodrom/aeroport decat cel de pe care ai decolat...
Voi cum faceti?
Pentru cei care au luat licenta PPL(A) doar ca hobby/placere si nu au mers mai departe catre CPL/ATPL, cum reusiti dpdv financiar sa zburati macar acele 20 ore pe an ca sa nu pierdeti certificarea?
Uitandu-ma la preturile cerute pentru a inchiria un avion (150-200e/ora) rezultatul unui calcul de genul 20ore*150e devine destul de neprietenos. Asta ca sa nu vorbim de un instructor pe care l-as mai lua sa imi mai arate diverse si dupa.terminarea cursurilor de PPL(A).
Acum nu stiu ce taxe se mai percep daca aterizezi pe alt aerodrom/aeroport decat cel de pe care ai decolat...
Voi cum faceti?