Da ,am citit prezentarea ,multumesc pt bibliografie
(nu sunt ironic, a fost o lectura interesanta) ,sunt perfect de acord cu tine in privinta
OTP ca nu este un target pentru EZY .
Insa referitor la subiectul discutiei noastre ,EZY nu indeplineste conditiile necesare pt a atrage alt client decat cel care s-ar urca si intr-o aeronava
RYR, cel putin pe
OTP .
EZY da ,zboara de pe GTW ,insa este in continuare un
LCC ,adica:
-orar si frecventa mediocre
-nu ofera conexiuni
-densitate de scaune specifica
-servicii la bord
-politica de bagaje
Portocalii nu au nimic in plus fata de
RYR . Da ,fata de
WZZ si
BMS este o crestere a calitatii serviciilor ,dar nu si fata de "noul"
RYR.
Iar cele doua legacy ,
ROT si
BAW, isi vor pastra share-ul de clienti bussines si cei de conexiune (tot din motivele enumerate mai sus) .
In concluzie parerea mea ,pe viitor, marele castigator va fi
RYR pentru disponibilitatea( banuita de noi) de a se dezvolta pe
OTP ,iar marele looser va fi
BMS care va trebui urgent sa-si faca strategii de repozitionare partiala pe aeroporturi din tara, gen
CND unde odata pozitionat ,nu va fi rentabil pentru alta companie de a-l ataca nepreafiind loc de doua
LCC bazate.