• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Aug 1, 2014
856
12
18
#1
Emirates a inaintat autoritatilor elvetiene o cerere pentru acordarea “5th freedom traffic rights” pe ruta Dubai-Zurich (cel mai probabil)-Mexico City.

Ce inseamna “5th freedom traffic rights”? O companie aeriana dintr-o tara primeste dreptul de a zbura intre alte doua tari. In prezent, ruta Zurich-Mexico City nu este deservita de nici un alt operator. De ce nu poate zbura Emirates direct intre Dubai si Mexico City? Mai ales ca va incepe, pe 31 martie, cel mai lung zbor non-stop din lume: Dubai-Panama City, ruta ce va fi operata zilnic cu 777-200LR. Mai inainte insa, pe 1 martie, Emirates va deschide ruta non-stop Dubai – Auckland. EK poate zbura non-stop intre Dubai si Mexico City, dar nu si invers avand in vedere pozitionarea la altitudine a aeroportului de aici, deci limitari in ceea ce priveste masa maxima la decolare (MTOW) si autonomie. Brand-ul Emirates valoreaza 7,7 miliarde de dolari.

In prezent, Emirates zboara de doua ori / zi intre Dubai si Zurich cu A380. Daca primeste aprobarea pentru Mexic, EK va adauga, cel mai probabil, un al treilea zbor ce va fi operat tot cu 777-200LR (Longer Range). Totusi, sansele ca Autoritatea Aviatiei Civile din Elvetia sa acorde Emirates acest drept sunt mici avand in vedere ca Swiss – care zboara zilnic cu A330-300 din Zurich spre Dubai – face parte din Grupul Lufthansa. Oficialii acestuia si-au exprimat, in repetate randuri, dezaprobarea pentru expansiunea rapida si masiva a operatorilor din Golf in Europa. Mai mult, Lufthansa si Austrian au renuntat, in ultimele luni, la rute spre Golf. In prezent, Emirates, Qatar si Etihad ofera zboruri atat spre Zurich, cat si spre Geneva.

Continue reading...