• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,493
1,203
153
FRA
In primul rind se pot baza pe potentialul turistic al zonelor turistice pe care le deservesc.. nu ma gindesc la Maledive and co ci la Thailanda , Sri Lanka, Bali.

Al doilea pool ar fi rutele etnice spre Australia si Noua Zeelanda - aici au avantajul ca acopera toate regiunile.

Apropos, Emirates zboara si la Beijing... daca intra cu oferte retur la 500 euro incl tax in piata si fac un pic de marketing cu 380 experience..vor scoate pe altii din piata care se pregatesc de senzatii retro.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,493
1,203
153
FRA
Nu cred... modelul de business Emirates se bazeaza pe long haul si "optimizarea" transferului cu venituri din duty free in aeroport.

Turistii de mall si curvele care merg la produs nu sunt target group.

Insa in combinatie cu niste agentii pot intra tare pe piata leisure, mai ales ca exista suficient potential neexploatat - am mai discutat noi aici ca sunt destule destinatii charter long haul care ar avea masa critica.
 

eurocopter

Well-Known Member
Mar 8, 2012
1,788
530
113
S-ar putea sa cada la comun acord cu ROT si sa le ofere un CS, ROT renuntand astfel sa opereze direct ruta.
 

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
904
461
63
CLJ
Daca s-ar putea sa nu mearga toate publicatiile spre clickbaiting si titluri cu "vezi ce a ... ", ar fi bine.
 

MihaiCLJ

Well-Known Member
Jun 3, 2014
923
325
63
Washington, DC
Emirates renunţă la Kiev, din 2 august 2014

După 6 luni, Emirates a decis să stopeze rezervările pe această rută şi se pare că va renunţa la ea, din 2 august 2014. Iniţial, planurile Emirates arătau altfel. Dorea să onoreze ruta cu 4 zboruri săptămânale şi să înlocuiască aeronava A340-500 cu A330-200, din 26 octombrie 2014. Iar din 2 decembrie 2014, avea în plan să treacă la Airbus A340-300.

Ţinând cont că ruta Dubai – Kiev Zhulyany va trece în portofoliul FlyDubai, subsidiara low-cost a Emirates, mă duce cu gândul că nu e o destinaţie de neglijat. Dar mă mai duce cu gândul şi la ideea speculată în presă – Emirates la Bucureşti.

Sursa: http://airlinestravel.ro/emirates-renunta-la-kiev-din-2-august-2014-video.html
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,493
1,203
153
FRA
Hai sa lasam speculatiile.. schimbarea catre Flydubai are 2 motive rationale:

- nu sunt clienti de business si first.. 340-500 are 60 de locuri care tb umplute.. in schimb un 737-800 al Flydubai are minimal mai putine locuri economy( 204 vs 189)
- pt Emirates, focusat mai ales pe traficul de tranzit in Dubai, nu sunt suficienti pasageri de conexiune.. in schimb pentru vizitatorii de Dubai (shopping, mare si lucratoare cu genitalele) oferta P2P e una corecta
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,287
2,873
903
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Tocmai s-a anuntat, din toamna Dubai - Budapesta.
 
Last edited by a moderator:

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
904
461
63
CLJ
Zvonistica interna din Emirates care dureaza de ceva vreme. Si cu BUD a fost la fel, a durat vreo 2 ani apoi a aparut zborul.
 

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
904
461
63
CLJ
Nu e necesar sa ma crezi. Spre deosebire de doamna sau domnisoara respectiva eu nu sunt jurnalist si nu scriu analize pe care sa le prezint oamenilor ca si "produs" ca sa "ma cumpere".
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
4,023
2,443
303
Constanta
Aeronews.ro speculeaza deschiderea de catre Emirates a rutei Dubai-Bucuresti in septembrie. Aceasta ar fi operata zilnic cu Airbus-uri A330-200.
Asa cum reiese din fotografia de mai jos, EK113 si EK114 sunt numerele zborurilor DXB-OTP, respectiv OTP-DXB. Zborurile nu au fost incarcate inca in sistem si nu apar pe emirates.com. Numerele lor sunt insa in linie cu cele ale zborurilor Dubai-Budapesta si retur (EK111 si EK112), ruta anuntata oficial de Emirates pentru sfarsitul lui octombrie. Programul de zbor este urmatorul, ore locale (via Cum Ajungi Stewardesa):

EK113 DXB - OTP 07:55 - 12:05 / A332 / zilnic, durata: 5h 10m
EK114 OTP - DXB 16:05 - 22:30 / A332 / zilnic, durata: 4h 10m

Layover-ul pentru echipaje este de o zi, 3 ore si 30 de minute. Cel mai probabil, Airbus-urile A330-200 vor oferi doua clase de calatorie: 27 de locuri la Business si 251 in Economy. Versiunea cu 3 clase este mai putin probabila: 12 la First, 42 la Business si 183 in Economy. I-am contactat pe cei de la Emirates pentru o declaratie oficiala, vom publica raspunsul de indata ce il primim.
 
  • 👍
Reactions: 4 users