Chiar daca Airbus nu va oferi A380neo, vom comanda alte A380 (actuala versiune), a declarat Tim Clark, presedintele Emirates. Pana in 2023, Emirates vrea sa aiba 200 superjumbo-uri in flota.
Emirates, cel mai mare operator de A380 si B777 din lume, a comandat deja 142 superjumbo-uri si are 77 in serviciul comercial. Versiunea A380neo a fost amanata, momentan, Airbus concentrandu-se pe A350-8000. Tim Clark: Pe masura ce vom retrage din serviciul comercial A380-urile primite in primul lot, le vom inlocui cu altele noi. Pana in 2023, cand Emirates se va muta pe aeroportul DWC, compania ar putea avea in flota 200 de Airbus-uri A380. Anul acesta, Emirates va anunta si o comanda pentru 50-70 Airbus-uri A350 sau Boeing 787 Dreamliner. Ieri, Emirates a anuntat al 28-lea an consecutiv de profit. Din 1 iulie, EK va zbura zilnic cu A380 la Viena.
Continue reading...
Emirates, cel mai mare operator de A380 si B777 din lume, a comandat deja 142 superjumbo-uri si are 77 in serviciul comercial. Versiunea A380neo a fost amanata, momentan, Airbus concentrandu-se pe A350-8000. Tim Clark: Pe masura ce vom retrage din serviciul comercial A380-urile primite in primul lot, le vom inlocui cu altele noi. Pana in 2023, cand Emirates se va muta pe aeroportul DWC, compania ar putea avea in flota 200 de Airbus-uri A380. Anul acesta, Emirates va anunta si o comanda pentru 50-70 Airbus-uri A350 sau Boeing 787 Dreamliner. Ieri, Emirates a anuntat al 28-lea an consecutiv de profit. Din 1 iulie, EK va zbura zilnic cu A380 la Viena.
Continue reading...