Ernest Airlines (EG/ERN)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
"Suntem mulţumiţi de lansarea rutelor Italia - România din această vară şi ne dorim să venim mai bine în întâmpinarea nevoilor pasagerilor noştri ...

Asa ca le suspenda sau le "suspenda". Ele nu sunt in sistemul de rezervari nici dupa martie 2019.

Ma indoiesc ca ii mai revedem. Oricum, fata de alte rute ale altora care au disparut in neant, macar astia au dat un comunicat.
 
Last edited:
E posibil sa ii vedem din primvara anului viitor revenind asa cum spun si ei "cu mai multe destinatii din Italia spre Romania"...pe langa IAS, OTP...poate si OMR (why not ;)) si nu numa.
 
In general orice e posibil. Insa simpla consultare a preturilor de pe site ne indica ca rezultatele rutelor italiene spre Lvov si Kiev sunt din cu totul alt film decit cele spre OTP si IAS. Pana la urma e de asteptat sa creasca unde fac mai multi bani si sa suspende unde nu prea fac. Ma astept sa se uite la KIV; pe relatia cu Italia WZZ are cele mai mari preturi dintre toate orasele romanesti, indiferent ca vorbim de relatii spre de BGY, CIA, TSF sau BLQ. Aparent e inca loc
 
Buna ziua,
daca tot ati vorbit de bine despre Ernest... aveti in vedere ca aceasta companie are multe zboruri anulate sau intarziate. Am cumparat bilete dus-intors Otopeni- Verona pentru 2 adulti si un copil in iunie, cu cateva saptamani inainte de plecare a fost anulat zborul de plecare si am mutat data la aceeasi companie, iar in ziua zborului am primit mail ca este anulat zoborul de plecare. As putea zice noroc ca eram in statie si asteptam microbuzul transfer din Constanta in Otopeni. Trebuia sa ajungem in Verona la un targ, avem achitate cazarea si asigurarile aprox 600 euro, si nu avem nici o siguranta ca nu se va anula zborul de intoarcere. Nu raspunde nimeni la telefoane sau la e-mail-uri.. Ce sa zicem....am mai cautat info si am aflat de zborurile anulate de la noi din tara iar utilizatorii din alte tari au spus ca raspunsul oficial este ca avionul a avut probleme din cauza unui stol de pasari si nu se pot da despagubiri.
 
Pai de la inceputul lui oct renunta la toate zborurile din RO. Eu ma indoiesc ca ii revedem din primavara, asa cum au spus initial. Nu e nimic incarcat pe site in acest sens. Daca si partea de CRM e la pamant, ce sa spun... Greu sa-si faca o imagine pozitiva.
 
Eu ,in locul BMS ,as incerca sa ocup de pe acum vreo eventuala ruta in cazul in care as crede ca ar aduce ceva profit,poate GOA.
 
E posibil totusi ca Italia sa fie suprasaturata. Chiar daca vara se obtin niste yielduri decente, totusi iarna e cam jale; WZZ si BMS au taiat rute, cei din urma au taiat la greu din frecventele pe FCO-OTP. Chiar daca mai sunt niste aeroporturi nedeservite, ele se afla pe autostrada la distante rezonabile de alte aeroporturi deservite. Greu sa scoti ceva bun. Cu atat mai mult pt o companie noua ca Ernest. Iar BMS in ultimul an e la categoria "taie rute" si wet lease pt LOT
 
Last edited:
Unii zic ca e de prost gust sa te citezi, dar daca ce-am spus ramane valabil...

Mie mi se pare foarte ciudata alegerea investitiorilor Ernest. Adica niste suedezi cu bani s-au gandit sa-si faca o companie aeriana. Ce focus sa aiba? Traficul etnic din Italia! Pe bune ??? Hai sa fim seriosi. Apoi se vede ca nu prea inteleg cum merg lucrurile in Europa asta asa mai de catre Est... Nu-i vad bine deloc ;)

Declaratia suna de parca Wizz, Blue, etc. n-ar exista, ei inventeaza roata transportand rafia spre si dinspre Italia. Give me a break, ok ? Oar evor si profit ;) ? Intreb pentru un prieten...

GOA da, ar fi ceva. Dar Cuneo de pe Iasi ? In conditiile in care Blue are hub la Torino si e bine infipt la Iasi, cu o imagine mult mai puternica...
 
BMS in ultimul an e la categoria "taie rute" si wet lease pt LOT
Te pomenesti ca or fi avand serioase probleme financiare BMS, de taie rute la greu si fac wet
devilred.gif
lease.
 
In schimb, IAS - TRN a devenit permanent, ma refer la BMS. In prima faza in orarul de iarna era incarcat cu niste zboruri in decembrie - ianuarie. Nu stiu cand a devenit permanent.
 
Romania e saturata de rute spre Italia. Yieldurile sunt la pamant. Chiar daca bagi o ruta spre un aeroport nedeservit, ala e oricum la 100km pe autostrada de alt aeroport deservit si mare branza din punct de vedere al incasarilor tot nu faci. Iar Ernest, la 2 avo sau cate sunt, are un CASK mult mai mare decit alde WZZ ca sa intre in competitie si sa faca bani in acelasi timp. Sigur, poate isi pot permite sa piarda bani, cel putin un timp in speranta ca ce ?
 
Cred ca vor reveni pe OTP mai ales ca nu au ( pana in momentul de fata ) competitor pe rutele deservite de ei anul asta.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Buna ziua. Cateva detalii mai amanuntite despre Ernest Airlines.
Hubs Milano Malpensa
Secondary Hubs Bucharest, Kiev Zhulany, Tirana, Lviv si Iași.
Flota este compusa din doua aeronave Airbus daca nu ma insel, un Airbus 319 si un Airbus 320, dar recent au si doua aeronave inchiriate, un Airbus 321, si un Boeing 737 seria 300.
 
  • 👍
Reactions: 1 user