Ernest Airlines (EG/ERN)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Wikipedia rulzz.

Totusi baietii cu blogurile si multe surse nu ii dau un mesaj reprezentantului pe Romania sa il intrebe care sunt planurile?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Păi nu au primit pișco... ăăăă inside info adică.
 
Daca pâna acum câteva zile la ei pe site mai existau rutele spre România dar nu se gaseau în orar si în vânzare, acuma le-au scos complet, România nu mai apare.

Deci da, @colonelu81 sau @alexxy se pare ca au avut dreptate ca nu o sa-i mai vedem prea curând
 
Tind să cred că e o perioadă în care cele patru companii principale de la noi acoperă cam toata aria geografică din Italia. Mare mirare să mai reușească altcineva în viitorul apropiat. Și nu porniseră în nici un caz cum a facut-o Cobrex.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
In IAS inca mai au reclame, dar parca nu am mai vazut sizerul lor. E de apreciat ca au operat totusi o vara. Sunt curios cum stau cu plata taxelor aeroportuare.
 
"cele patru companii principale de la noi"

Care 4 ? Romania are doua companii aeriene. Daca este o expresie mai nefericita imi dau seama ce vrei sa spui. Dar nu poti sa formulezi astfel, ca se intelege ca Romania are 4 companii aeriene principale. :)
 
"cele patru companii principale de la noi "
Exprimarea mi se pare foarte corecta.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Mie mi se pare din seria “la noi in italia”...
Nu avem noi o piata atat de reprezentativa incat sa ne raportam la ea si nu cred nici ca ar fi cazul sa dam un aer de ambiguitate pentru a creea o confuzie ce ar putea da de inteles alte lucruri...
 
Am vorbit cu cei de la Ernest cu privire la planurile lor in Romania si raspunsul a fost „the summer schedule it's still to be published".
 
Argumente?

Am spuso in mesajul anterior. Cand auzi expresia citez @Dorin "cele patru companii principale de la noi " se intelege ca si cum Romania are 4 companii principale ale ei. El ce argumente are cand spune ca suna corect ? Mi se parea corect sa spui ca cele 4 care au cele mai multe destinatii din Romania, doua ale noastre, si doua a lui x si y.. Sau spuneai cele 4 cu cele mai multe destinatii din Ro. si le enumerai.
 
Luând în plin sens expresia 'companii principale de la noi', am vrut să mă refer la cele patru companii care transportă cei mai mulți pasageri, cu cele mai multe rute în și din țara noastră. Poate unii dintre voi v-ați gândit la alt sens, poate ca importanță mondială ori..., adică la Qatar, Turkish, Lufthansa sau Air France. Numai că m-aș fi abătut de la subiect și nu văd o corelație spre acest înțeles.

Nu este întâmplător nici faptul că cele patru transportă de asemenea cei mai mulți pasageri și au cele mai multe rute către Italia.
Sorry dacă a existat vreo confuzie, doar că mi s-a părut destul de intuitiv la prima vedere.
Acum putem să revenim la subiect, să analizăm dacă Ernest ar face față 'celor patru'.
 
Niste noutati referitoare la aceasta companie:

1) Au primit un 320 la sf anului trecut, iar in presa italiana a aparut informatia ca vor avea 20 avioane pana in 2025:

Ernest Airlines : arriva il terzo aereo. 20 aerei in flotta nel 2025

2) Pagina lor de pe wikipedia ( Ernest Airlines - Wikipedia ) a fost actualizata de un user FLYERNEST care a trecut la flota ca vor primi 5 avioane A320

3) Directorul aeroportului Iasi sustine ca Ernest isi va relua pe programul de vara operarea si doreste sa mai introduca 2 rute noi spre Italia ( incepand cu minutul 3.30 din inregistrarea audio din subsolul paginii)

Risc pentru Aeroportul din Iași: păsările. Interviu cu managerul aeroportului. - Radio Hit
 
Defapt in articolul scris se intelege ca vor sa faca cursa Iasi - Bucuresti, ceea ce nu e adevarat conform sursei audio in care se transmite ca vor sa opereze din nou cursele spre Verona si Cuneo din Iasi si Bucuresti.
 
Da, managerul aeroportului sustine ca cei de la Ernest vor sa aloce un avion pentru a face cursele din Romania, adica din IAS si OTP, nu ca vor opera IAS - OTP.

In fine, eu nu cred ca ii vom vedea anul asta.