Boobba-One
Well-Known Member
...ghici ghicitoarea mea: "sint din Africa & tocmai ce am mai comandat 20*737max8... am o flota de 74 aparate (cu aproape 10 mai mult decit SAA) aratind o virsta medie de 7 ani. am transportat 6mio pax in '13 (cu "numai" 1mio pax mai putin decit SAA). sint membru staralliance"...
...Ethi-cineee?
yeppp: Ethi-opian.
... acu' aproape doi ani, gasindu-ma la Addis-Ababa - a trebuit sa merg repede citeva zile la Harare. booking pe ETH. surpriza: 787 (in loc de 737-800 care stiam ca opereaza pe ruta respectiva), punctualitate, zbor lin, catering cu mult peste media africana (numai la SAA am avut mai bun) ... doar check-inul a fost asa, mai etnic (si la ADD si la HRE) ... ah, am uitat - fa-urile: frumusele foc, si cu meserie.
au ambitia sa ajunga pina prin 2025 cea mai mare (si profitabila) companie aeriana in Africa. pasageri si fret. tinind cont ca SAA are o flota mai batrinica (9+ ani) si probleme financiare mari - ETH are o sansa... mai ales ca par a se pozitiona foarte bine pe rute "fifth freedom"...
...Ethi-cineee?
yeppp: Ethi-opian.
... acu' aproape doi ani, gasindu-ma la Addis-Ababa - a trebuit sa merg repede citeva zile la Harare. booking pe ETH. surpriza: 787 (in loc de 737-800 care stiam ca opereaza pe ruta respectiva), punctualitate, zbor lin, catering cu mult peste media africana (numai la SAA am avut mai bun) ... doar check-inul a fost asa, mai etnic (si la ADD si la HRE) ... ah, am uitat - fa-urile: frumusele foc, si cu meserie.
au ambitia sa ajunga pina prin 2025 cea mai mare (si profitabila) companie aeriana in Africa. pasageri si fret. tinind cont ca SAA are o flota mai batrinica (9+ ani) si probleme financiare mari - ETH are o sansa... mai ales ca par a se pozitiona foarte bine pe rute "fifth freedom"...
Last edited by a moderator: