• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

eurolot.com (K2/ELO)

claudiu

Active Member
Eu pe pagina LOT nu vad sa fi aparut CLJ, deci nici o posibilitate de a rezerva online de la CDG de exemplu. Pe pagina eurolot.com pot face un dus-intors pana la Varsovia si orasul de unde vin tramvaiele roz cu nume imposibil pt noi: Bydgoszk.... Am mai intrebat cred odata, care e rostul acestui al doilea site(eurolot.com) al grupului? Eu nu mai cunosc exemple asemanatoare.Germanwings, dar e alt peste, ca doar nu avea LH Cityline pagina separata. Si pana la urma sunt disponibile bilete de conexiune la cumparare sau inca nu? Vorba aia mai e o luna, dar eu tot nu inteleg toata regia asta de la eurolot.com

LE: vad ca lumea pe aici a facut simulari de tot felul de conexiuni, ma lamuriti si pe mine cum ati dat de ele? alte situri gen opodo etc?
 
Last edited by a moderator:

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Eurolot NU MAI e detinuta de LOT. Am scris undeva structura actionariatului, undeva pe la 60% e o companie care se ocupa de restructurari , iar 40% statul polonez .
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Ei, daca stiai un pic de poloneza ca mine vedeai legaturile.

Sunt doi actori principali....Trezoreria statului Skarb Panstwa, care detine 62% din Eurolot si 68% din LOT si TF Silezia, care e un fel de combinatie de SIF si agentie de provatizare pe industrii strategice, care detine 38% din Eurolot si 25% din LOT.

Putem vorbi de companii surori, inclusiv modelul de cariera e cu inceput la Eurolot ca si in Tarom pe turboprops.
 

claudiu

Active Member
Ok, astea cu actionarii am sapat-o si eu cand am auzit ca vin la CLJ, Casa de Insolventa Transilvania :) din Katowice si Statul sunt actionari la amandoua. Ma indoiesc ca ar avea interese prea diferite. Companiile au birouri in aceeasi cladire si de asemenea ma indoiesc ca au luat decizia sa deschida CLJ si KIV fara sa le zica la aia de la un etaj mai sus.:) Nu stiu daca au acelasi director general, asta nu am mai investigat, dar CA parca vad ca e acelasi la amandoua. Pana la urma banuiesc ca LOT va pune c/s pe anumite curse(sau toate) la eurolot.com. Si totusi cum e faza cu rezervarile ca eu nu m-am prins si incep sa cred ca imbatranesc prea repede pt tehnologia actuala.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Fiecare companie trebuie sa cistige bani de sine stataor si sa coopereze unde e cazul, cam asta e ideea. Asa ca poate cineva a luat initiativa dar inca nu este optimizat totul operational.
 

utopium

Active Member
La o cautare de zboruri spre AMS, CDG apar zborurile din CLJ prin WAW, dar la preturi nebune (1000+ euro) - evident zborurile directe pe cele doua segmente au preturi normale. Care e ideea?
 

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
am scris eu la topicul de CLJ: înca nu sunt încarcate tarifele LOT, ce se vede acuma sunt tarife standard IATA
 

utopium

Active Member
Pai nu stiu ce asteapta, zborurile incep peste o luna. In loc sa vanda, stau si dorm in papuci si ii lasa pe Lufthansa si Tarom sa vanda in locul lor.

Nu stiam ca exista tarife standar IATA.
 

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Numerele de codeshare LOT pe cursa eurolot.com :
CLJ-WAW : LO5892
WAW-CLJ : LO5893
 

ICGog

New Member
Există șanse mari ca până la urmă să nu se introducă această rută:(. Ruta a fost ștearsă de pe pagina de wikipedia a aeroportului din Cluj de cineva de la LOT. Pe deasupra ruta a dispărut de pe site-ul Eurolot-ului...
 

utopium

Active Member
In schimb inca apare pe site-ul LOT ca destinatie, dar nu gaseste nimic la cautare. Azi mai devreme mergea (si era si la Eurolot) si un Cluj - Amsterdam il arata la 1000 de euro dus-intors, ceea ce mi s-a parut bizar. Sincer mie mi s-au parut maricele preturile si inainte de a fi scoasa, ieseai mai scump decat Lufthansa la conexiuni pe Europa in multe zile. Iar daca conexiunile nu erau la pret ok, era clar ca doar pentru Varsovia/Polonia nu poate fi rentabil.
 

ICGog

New Member
Au și băgat conexiunile în sistem destul de târziu (abia acum vreo 2-3 săptămâni). Este un pic bizar că au crezut că își vor crea un nume pe piață în 3-4 săptămâni.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Sau au nevoie de o reactie pe alt front.. Swiss vrea sa zboare mai mult spre Polonia, de exemplu, caz in care CLJ ajunge optiunea mai putin atractiva sau presanta.
 

utopium

Active Member
Pai eu nu le-am inteles strategia ... au anuntat zborul de ceva vreme dar au introdus conexiunile foarte tarziu, nici la preturi n-au stralucit (chiar si fata de Lufthansa care nu sunt nici ei prea ieftini din Cluj de obicei) ... la ce se gandeau? Ca o sa umple avionul doar cu calatori pe ruta Cluj-Varsovia, fara conexiuni? N-au vrut sa-i supere pe cei de la Lufthansa?

Stiu ca unii afirmau pe aici ca Varsovia e noua Viena, dar eu nu prea ii vad pe investitorii polonezi prin Transilvania.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Varsovia e mai mult decit noua Viena :)

Eurolot o fi avut o "fereastra" si o fi vrut sa incerce ceva. E posibil de exemplu sa amine datorita sezonului, sa reconsidere alte rute, sa nu fi ajuns la o intelegere cu LOT la splitul de incasari pentru paxii de transfer samd.

Sau sa stea in expectativa si sa incerce sa speculeze oportunitati din restructurarea CSA.
 

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
slab, slab ... da, toate zborurile sunt scoase si din sistemele de rezervari ... bine în amadeus mai apar cele cu cod LOT dar toate fara locuri disponibile.

Asa cu 5 zile înainte anulezi cursa? ... Sub orice critica, serios ...
 

utopium

Active Member
Va dati seama ca data viitoare cand vor vrea sa introduca zboruri nu o sa cumpere lumea pentru ca nu o sa fie siguri ca vor intra pe bune.
 
Top