eurolot.com (K2/ELO)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu pe pagina LOT nu vad sa fi aparut CLJ, deci nici o posibilitate de a rezerva online de la CDG de exemplu. Pe pagina eurolot.com pot face un dus-intors pana la Varsovia si orasul de unde vin tramvaiele roz cu nume imposibil pt noi: Bydgoszk.... Am mai intrebat cred odata, care e rostul acestui al doilea site(eurolot.com) al grupului? Eu nu mai cunosc exemple asemanatoare.Germanwings, dar e alt peste, ca doar nu avea LH Cityline pagina separata. Si pana la urma sunt disponibile bilete de conexiune la cumparare sau inca nu? Vorba aia mai e o luna, dar eu tot nu inteleg toata regia asta de la eurolot.com

LE: vad ca lumea pe aici a facut simulari de tot felul de conexiuni, ma lamuriti si pe mine cum ati dat de ele? alte situri gen opodo etc?
 
Last edited by a moderator:
Ei, daca stiai un pic de poloneza ca mine vedeai legaturile.

Sunt doi actori principali....Trezoreria statului Skarb Panstwa, care detine 62% din Eurolot si 68% din LOT si TF Silezia, care e un fel de combinatie de SIF si agentie de provatizare pe industrii strategice, care detine 38% din Eurolot si 25% din LOT.

Putem vorbi de companii surori, inclusiv modelul de cariera e cu inceput la Eurolot ca si in Tarom pe turboprops.
 
Ok, astea cu actionarii am sapat-o si eu cand am auzit ca vin la CLJ, Casa de Insolventa Transilvania :) din Katowice si Statul sunt actionari la amandoua. Ma indoiesc ca ar avea interese prea diferite. Companiile au birouri in aceeasi cladire si de asemenea ma indoiesc ca au luat decizia sa deschida CLJ si KIV fara sa le zica la aia de la un etaj mai sus.:) Nu stiu daca au acelasi director general, asta nu am mai investigat, dar CA parca vad ca e acelasi la amandoua. Pana la urma banuiesc ca LOT va pune c/s pe anumite curse(sau toate) la eurolot.com. Si totusi cum e faza cu rezervarile ca eu nu m-am prins si incep sa cred ca imbatranesc prea repede pt tehnologia actuala.
 
Fiecare companie trebuie sa cistige bani de sine stataor si sa coopereze unde e cazul, cam asta e ideea. Asa ca poate cineva a luat initiativa dar inca nu este optimizat totul operational.
 
La o cautare de zboruri spre AMS, CDG apar zborurile din CLJ prin WAW, dar la preturi nebune (1000+ euro) - evident zborurile directe pe cele doua segmente au preturi normale. Care e ideea?
 
am scris eu la topicul de CLJ: înca nu sunt încarcate tarifele LOT, ce se vede acuma sunt tarife standard IATA
 
Pai nu stiu ce asteapta, zborurile incep peste o luna. In loc sa vanda, stau si dorm in papuci si ii lasa pe Lufthansa si Tarom sa vanda in locul lor.

Nu stiam ca exista tarife standar IATA.
 
Există șanse mari ca până la urmă să nu se introducă această rută:(. Ruta a fost ștearsă de pe pagina de wikipedia a aeroportului din Cluj de cineva de la LOT. Pe deasupra ruta a dispărut de pe site-ul Eurolot-ului...
 
In schimb inca apare pe site-ul LOT ca destinatie, dar nu gaseste nimic la cautare. Azi mai devreme mergea (si era si la Eurolot) si un Cluj - Amsterdam il arata la 1000 de euro dus-intors, ceea ce mi s-a parut bizar. Sincer mie mi s-au parut maricele preturile si inainte de a fi scoasa, ieseai mai scump decat Lufthansa la conexiuni pe Europa in multe zile. Iar daca conexiunile nu erau la pret ok, era clar ca doar pentru Varsovia/Polonia nu poate fi rentabil.
 
Au și băgat conexiunile în sistem destul de târziu (abia acum vreo 2-3 săptămâni). Este un pic bizar că au crezut că își vor crea un nume pe piață în 3-4 săptămâni.
 
Sau au nevoie de o reactie pe alt front.. Swiss vrea sa zboare mai mult spre Polonia, de exemplu, caz in care CLJ ajunge optiunea mai putin atractiva sau presanta.
 
Pai eu nu le-am inteles strategia ... au anuntat zborul de ceva vreme dar au introdus conexiunile foarte tarziu, nici la preturi n-au stralucit (chiar si fata de Lufthansa care nu sunt nici ei prea ieftini din Cluj de obicei) ... la ce se gandeau? Ca o sa umple avionul doar cu calatori pe ruta Cluj-Varsovia, fara conexiuni? N-au vrut sa-i supere pe cei de la Lufthansa?

Stiu ca unii afirmau pe aici ca Varsovia e noua Viena, dar eu nu prea ii vad pe investitorii polonezi prin Transilvania.
 
Varsovia e mai mult decit noua Viena :)

Eurolot o fi avut o "fereastra" si o fi vrut sa incerce ceva. E posibil de exemplu sa amine datorita sezonului, sa reconsidere alte rute, sa nu fi ajuns la o intelegere cu LOT la splitul de incasari pentru paxii de transfer samd.

Sau sa stea in expectativa si sa incerce sa speculeze oportunitati din restructurarea CSA.
 
slab, slab ... da, toate zborurile sunt scoase si din sistemele de rezervari ... bine în amadeus mai apar cele cu cod LOT dar toate fara locuri disponibile.

Asa cu 5 zile înainte anulezi cursa? ... Sub orice critica, serios ...
 
Va dati seama ca data viitoare cand vor vrea sa introduca zboruri nu o sa cumpere lumea pentru ca nu o sa fie siguri ca vor intra pe bune.