Fly Lili - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
nu am info, însă am dubii că ar fi fost cu mult mai mulți, ținând cont de faptul că primele zboruri operate la finalul lunii iunie au avut tot cam atâția pasageri (excepție zborul GHV-MUC-GHV din 2 iulie (parcă), care a fost plin cu tot felul de domni și doamne mai importante din BV care au mers la meciul României de la Euro).
 
În general sunt convins ca va fi foarte dificil sa atinga în aceasta vara un LF de peste 50%, indiferent de destinatie.

Neîncrederea generata de amânari, întârzierile extrem de mari si anularile în special pe piata germana de chartere si razboiul de declaratii cu AACR (care a ajuns si în presa germana) nu contribuie la o imagine prea buna si încrederea necesara pentru impunerea unui novice pe piata.

La toate acestea se adauga lipsa din GDS ...

Sper ca sunt pregatiti pentru vânzari slabe spre foarte slabe în primele luni.

Daca vor trece cu bine peste aceasta perioada si vor reusi într-un final sa încheie un acord cu Hahn Air sau Flexflight sau orice alt provider de acces la GDS (daca vor sa evite taxele relativ mari la Amadeus sau Sabre) atunci mai vorbim ... pâna atunci însa va fi foarte dificil pentru ei.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Doar aparent off-topic: nu puteau sa foloseasca la 3 avo 4 c/s? Asa ceva......... :)
pai daca mai pui si CS-TRJ care opereaza sub codul lor charterele si care are o schema oarecum asemanatoare, s-ar putea spune ca au 4 scheme pe 3 avioane

:cool:
527432_1720204336.jpg
 
Se pare ca CS-TRJ are ceva probleme, urma azi sa faca BBU-HER-OMR-HER-BBU ...

Acum pleaca YR-LIC la BBU sa faca zborul BBU-HER-BBU ... va ajunge noaptea înapoi si va pleca probabil dimineata la GHV ... deci obligatoriu va începe programul cu întârziere ... apoi pierde sloturile la MUC si STR si s-ar putea sa se lungeasca ziua de mâine. Pentru MUC daca pierzi un slot cu un pic de ghinion stai o ora pâna primesti urmatorul liber ...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Se pare ca LIL a primit aprobarea pentru GHV-IST, zborurile sunt în vânzare cu 3/7 din 29.09 si inclusiv în orarul de iarna.

În continuare zborurile catre celelalte destinatii din GHV dar si toate din SBZ (spre deosebire de zborurile din IAS si OTP) nu sunt în vânzare pentru sezonul de iarna.

Ma întreb daca a uitat cineva de ele ... la cât de bine organizati sunt, nu m-as mira ...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
În sfârșit LIL a încheiat un acord cu o platforma pentru distribuția biletelor.

Încă nu sunt toate zborurile introduse (am verificat doar pentru MUC, NUE și STR), la ora actuală doar pe direcția Germania->GHV se pot face rezervări, dar bănuiesc că datele sunt în curs de implementare.

Dar acum sunt posibile și în principiu de oriunde în lume cu schimbare la MUC sau IST.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
În sfârșit LIL a încheiat un acord cu o platforma pentru distribuția biletelor.

Încă nu sunt toate zborurile introduse (am verificat doar pentru MUC, NUE și STR), la ora actuală doar pe direcția Germania->GHV se pot face rezervări, dar bănuiesc că datele sunt în curs de implementare.

Dar acum sunt posibile și în principiu de oriunde în lume cu schimbare la MUC sau IST.
In sfarsit, poate va ajuta la impulsionarea vanzarilor.
 
Sunt tare curios, ce se întâmpla cu rutele interne de la IAS si OTP si cu rutele la MUC de acolo ... ele sunt în continuare în vânzare din 29.09 ... dar la MUC la aeroport, cursele nu apar în orar.

Teroretic YR-LIB are contract pe chartere la BOJ si VAR cu DERTOUR pâna la sfârsitul lui septembrie, deci ar trebui sa fie disponibila aeronava, dar mi se pare dubios ca site-ul MUC nu afiseaza zborurile.

De asemenea cursele de la SBZ sunt în aer ... se pot face în continuare rezervari doar pentru perioada 14-26.10.
 
Reactions: 1 user
Mda ... inevitabilul s-a produs ... au scos din sistemul de rezervari toate zborurile de pe OTP, IAS si SBZ ... doar GHV se mai poate rezerva din România
 
  • 😲
  • 😟
Reactions: 1 users
Aflarea in treaba sau acest business facut pe banii si nervii calatorilor cu "uite ruta, nu e ruta" nu face decit sa creasca neincrederea potentialilor clienti nu doar in compania care practica aceasta forma de trial and error si de asigurare a finantarii (ex Blue Air care lansa rute cu duiumul in anul sucombarii care erau pana la urma anulate), ci in orice companie noua care poate ca are un plan de afaceri si finantare mai serioasa in spate.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pentru vara 2025, Coral Travel a renuntat la charterele cu Fly Lili.
 
Reactions: 1 user
Mda ... mi se pare normal la cât de mult i-au încurcat ...

De asemenea îmi vine greu sa cred ca turoperatorii germani vor îi vor mai contracta pentru sezonul viitor.
 
Daca informatiile mele sunt corecte, YR-LIB va face pe 28.09 (la DUS) si 29.09 (la HAJ) ultimele doua curse charter pentru DERTOUR Germania de la BOJ si VAR .

Duminica 29.09 ar trebui sa revina în România, desigur daca nu cumva a fost contractat mai departe de altcineva.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
YR-LIB face azi ultima cursa charter pentru Dertour VAR-HAJ dupa care va zbura ferry la SBZ de unde va opera mâine (din nou) un zbor charter la Goma ... apropo, aceste zboruri care se tot fac de la SBZ la Goma (RD Congo) pentru cine si în ce scop se fac?
 
Răspunsul în articolul de mai jos:
,,Supranumit și „locotenentul Henry”, Potra este directorul general al grupului de mercenari români Asociația RALF (acronim pentru Români care au Activat în Legiunea Franceză), cu sediul la Sibiu. Site-ul web al asociației precizează că membrii se ocupă de antrenarea gărzilor de corp pentru VIP-uri, protecția „zonelor sensibile” precum minele din Africa sau antrenarea de forțe speciale și oferă investigații sau consultanță de securitate.'

 
  • 👍
Reactions: 2 users