Fly Lili (FL/LIL)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
4,977
3,443
303
59
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
o noua idee ...

Fly Lili


162729119_106775854831818_8139172910660474207_n.jpg


cica ar avea urmatoarea flota:

Our Fleet​

Fly Lili operates a fleet of Airbus aircraft type A320-231 passengers and Airbus freighter aircraft type A310-300F. All aircraft are available on a scheduled charter, wet-lease (ACMI) operations.

si ar avea de gând sa opereze rutele MUC-SCV, SUJ si SBZ cu câte 2/7

Sigur ca la acest proiect se refera si presedintele CJ când vorbeste despre Curse SUJ-MUC

Pe pagina de FB se gaseste informatia


Fly Lili is a regional aviation company, based in Sibiu, Romania - Europe, specialized in passengers and air cargo transport.
The company is established in 2020 and has a team with more than 30 years of experience in aviation.

Sediul firmei este însa în Bucuresti.

Mai nou exista chiar si o firma cu acelasi nume înregistrata la MUC

La ambele firme, atât SRL-ul românesc cât si GmbH-ul german, administrator unic este Nicu-Gabriel Cârjea.

Daca se da o cautare pe google dupa aceasta persoana apar diferite informatii atât din România cât si din germania care asociaza persoana cu diferite tepe si afaceri dubioase ...

Dar poate este doar o coincidenta de nume ... :cool:
 
  • 👍
Reactions: 4 users
Un articol care mai mult ne baga in ceata . Jurgen Faff e descris ca cel care lanseaza compania dar ,nu este printre actionari. In schimb aflam de unde vine numele companiei.:)
Sibianul Jurgen Faff deține unul dintre cele mai cunoscute localuri din Piața Mică, restaurantul Lili`s. Anul trecut, acesta a pus concret bazele unei companii aeriene low-cost care va opera zboruri din Sibiu, Suceava și Satu Mare.

Firma Fly Lili SRL a fost infiintata in 2007 si are doi administratori: Carjea Nicu Gabriel, care are 90% din partile sociale, respectiv Ciobanu Eugen cu 10%.
Surse de încredere au explicat pentru Ora de Sibiu că numele companiei vine de la câinele afaceristului sibian
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
Daca nici astia nu il coopteza pe Davide Strinna nu stiu sa faca o țeapă calumea.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Bobon spune ca primul A320 fi înmatriculat YR-LIL ,ex Electra Airways (Bulgaria) LZ-EAA,batranel ,28 ani și ar urma să fie adus la București în decursul lunii mai 2021.
Iar in ceea ce privește flota de avioane cargo, Fly Lili ar urma să preia cel puțin un Airbus A300F,probabil TC-MCE, de la compania turcă MNG Airlines, așadar nu ar fi vorba despre A310F cum se menționează pe site-ul companiei.

Din echipa Fly Lili ar face parte Eugen Ciobanu, Gheorghe Vâlceanu, Marius Mădălin Florea și Mircea Mecu.

Deci,daca deja aduc avioane,este mai mult decat un wishful thinking.
Post automatically merged:

Daca nici astia nu il coopteza pe Davide Strinna nu stiu sa faca o țeapă calumea.
Companiile la care a a fost Strinna (Air Valee,Ernest) nu le-sa considera tepe ,doar esecuri.
Daca vorbim despre tepe, mai tineti minte Kon Tiki Sky. ?:p
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Conform pilotcareercentre.com FlyLili angajeaza echipaje pentru A310, A320 si.. pentru ERJ145. Asta suna cel putin interesant ..
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Si primul A320 . Se pare ca flylili devine realitate.


Airbus A320​
-231​
424​
YR-SIL​
FlyLili​
for delivery jul21 ex VAR​
ex LZ-EAA​

YR-SIL nu e prea tinerica ,aproape 28 de ani.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Acel A320 va fi YR-LIL nu SIL.

Start ops în septembrie, dacă obțin la timp AOC și au echipajele gata, deja au trimis piloți la conversie.

Vor prelua treptat 3x A310F cargo de la ULS, zboruri în principal între China și Europa.

2x E145
2x A320
1x A319

Încă lucrează la rețeaua de rute, vor să opereze și intern.
 
  • 👍
Reactions: 4 users
Nu au vrut să ofere mai multe detalii până nu au AOC, însă cred că se refereau la Ops cargo, or idk
 
Last edited:
Cel mai interesant mi se pare E145. E un avo cu care ai putea face (mai ales din provincie) rute pentru care azi nu exista echipament in piata romaneasca ( AT7 e oleaca mai mare, dar puturos; Boeingurile si Airbusurile celorlalti sunt mult prea mari). Desigur, CASK-ul e f. mare, dar nu s-ar adresa celor pentru care 29 de euro e jecmaneala.
Insa, ce citesc mai sus, MUC-SCV, SUJ si SBZ la 2/7, e oleaca bizar daca s-ar face cu E145 deoarece sunt rute (mai ales SUJ sau SCV) pt trafic etnic. Cum vor sa impace traficul etnic cu CASK_ul f.mare nu stiu exact. Nu ajuta nici destinatia si nici frecventa
 
Last edited: