Fly Romania (X5/OTJ)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Ok ... deci despre asta era vorba probabil cĆ¢nd scria Todd de zboruri cu ten Airways la VRN ...

Deci cu MD OTP-TSR??? Pai chiar ca trebuie sa vin si sa fac un trip ... combin MD83 cu A310 :)

Ok.

Din ce vad eu, Fly Romania este o "marca" a Neccesair SRL sub care se comercializeaza biletele iar zborurile vor fi operate de Ten Airways ...

Interesant ... Ć®n sfĆ¢rsit ceva nou pe piata din RomĆ¢nia :)
 
No bun, astea sunt tot de ale lui Valceanu :).
Reus? Hahn? Genova? Vorba ardeleanului.... "no,bine!"
Daca va uitati la "promo", cu "...de la 29,90..." e o politica de ultra low cost. Cum sa faci asa ceva cu MD 83 cred ca numai Valceanu stie. Cu 3,1 tone de kerosen / Bhr ?
Interesanta ar fi ideea OTP-TSR cu zboruri dimineata si seara, dar aici nu mai avem aceeasi politica, aici avem, fix 140 euro / RT ceea ce e nebunie. Te omoara Tarom intr-o saptamana.

In fine, m-as bucura sa isi puna Ten MD-urile la lucru si altfel decat in wetlease pe la altii, dar slaba speranta ca e altceva decat o frumoasa iluzie......
 
Last edited by a moderator:
Caline, nu aveai tu acces la ceva baze de date (RC sau ceva de genul) ca sa aflam cine este Ʈn spatele Necessair Consulting SRL?[DOUBLEPOST=1393417388,1393416285][/DOUBLEPOST]- OTP - TSR 8/7 (din 15.04)
- OTP - HHN 3/7 (din 02.06)
- OTP - AYT 1/7 (din ???)
- OTP - GOA 3/7 (din 16.04)
- OTP - VRN 3/7 (din 15.04)
- OTP - REU 3/7 (din 02.06)
- TSR - VRN 3/7 (din 15.04)

Pret de pornire OW OTP-TSR: 69,90ā‚¬ ... pe toate celelalte destinatii 29,90ā‚¬ ... hmmm

Cel putin pe ruta spre TSR la asemenea preturi nu prea Ʈi vad sa aiba vreo sansa cu MD-uri contra Tarom la 4/zi ...
 
Astea sunt preturi de pornire..nu inseamna ca tb sa fie si pretul mediu de vinzare al biletelor..dar un pic de publicitate si imagine se poate face, nu?

Cit despre mad dogs... incepi cu ele ca sunt configurate la 160 pax si apoi in functie de buget ori iei 734 la 164 desi tot cam aia e, ori treci pe 738.
 
Dupa cum arata, e mana lui Valceanu. Ii "miros" cumva si felul de a gandi pe care il cunosc. Eu nu contest valabilitatea unei asemenea idei, mereu am spus ca e nevoie de cineva curajos care sa atace si interne , DAR nu cu 140 (pret fix pare) si CATEGORIC nu cu MD-uri. Oricat de amortizate sunt ele, consumul de kerosen le face sa fie incompatibile cu OTP-TSR. La distanta asta cred ca de fapt consumul ajunge si la 3,5 mt/BHR.
Nu cred de asemenea sa aiba succes pe HHN si REU. Ce ramane ? VRN....hmm, iar nu cred. Are totusi 160 de seats !!!!!
 
MD -ul are un pret de achizitie f mic ceea ce combate consumul.

LCC se poate face cu el ca un inceput, dar cu cap si un plan de atac solid: vezi Allegiant Air in state ce fac cu MD

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Allergiant face ce face si volotea.. foloseste flota intensiv pe rute sezoniere, cu multe rotatii in sezon, ca apoi sa intre la refacere iarna.

Un MD poate fi o solutie de inceput.. un wet lease pe un sezon nu blocheaza bani daca experiemntul nu functioneaza.

UN MD e pe la 40-50 k USD pe luna lease, asa ca discutam de cel putin 100k USD lunar diferenta fata de un 737 de prin anii 90.

Si apropos de biletele ieftine.. am incercat un pic cursa de HHN..sunt cite 5 locuri la pret promo pe cursa ;)
 
Era si de asteptat cu bagaj de 20kg si mancare inclusa-n pret

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk
 
Thomas
Cel putin pe ruta spre TSR la asemenea preturi nu prea Ʈi vad sa aiba vreo sansa cu MD-uri contra Tarom la 4/zi ...


Patru pe zi din care una cu ... Airbus 310 :D

Cred ca acum avem raspunsul la intrebarea de ce a anuntat Taromul ca va opera Airbus 310 pe ruta OTP-TSR din Martie:rolleyes:

Anul trecut am platit dus-intors pe ruta OTP-TSR cu Tarom exact 148 Euro!

Deci preturi zemoase de business pe ruta domestica OTP - TSR in contrabalanta cu preturi promo LCC pe rutele externe. Clasica strategie Robin Hood: luam de la oamenii de afaceri si dam (dar nu chiar tot;) ) la rumunii nosti sa vada si ei Europa. Toate bune si frumoase insa pe aceiasi strategie lucreaza si Taromul, pretul zemos al biletelor de pe interne contrabalanseaza pierderile externe.

Nu cred ca operarea cu MD 83 este recomandabila la rute cu cu o durata de zbor de 45 min, dar nici competitia nu se lasa mai prejos si "le ia fata" cu A310. Asta cum am mai zis-o pe acest forum OTP-TSR, o vaca ajunsa la greutatea optima, numai buna de muls si care incepe sa atraga "musterii".

Ma intreb de ce nu intra si pe Cluj? ca si acolo ar fi o piine de mincat:smuggrin:
 
Cred ca ar trebui totusi sa mutam threadul la "Companii aeriene din Romania". Plus "zburat" semnul de intrebare din titlu.

Pe de alta parte imi place ideea cu Antalya . Daca intra cu preturi bune pe ruta aceasta eu cred ca vor avea succes . Exceptand PMI ,operat de WZZ ,in Romania nu avem destinatii de vacanta ,rute directe ,operate de LCC.
 
Last edited by a moderator:
poate e un zbor Bucuresti-Timisoara-Verona si atunci o parte din locuri se vind pe cele doua sectoare separat. Din aceasta perspectiva--- daca sa zicem contingentul "intern" e de doar 50-60 de locuri, discutam altfel.
 
Cred ca ar trebui totusi sa mutam threadul la "Companii aeriene din Romania". Plus "zburat" semnul de intrebare din titlu.


Nu tu ICAO, nu tu IATA. Ma mai gandesc, eventual creez un subforum numit "wannabe".
 
Nu cred ca are rost sa ne mai complicam cu wannabe .
Poate ai dreptate ,mai asteptam ! :)
 
X5 ar cam trebui sa inceapa sa-si faca reclama . Si asa e cam tarziu .Mai este o luna si o saptamana pana se prezuma ca vor fi primele zboruri . Cum vor sa umple 160 de locuri ? Cu informatie din gura-n gura ,ca balada lui Toma Alimos ?
In afara de forumul nostru, momentan ,cam nimeni nu stie de existenta flyromania.

Deasemenea logo-ul flyRomania (sau ce apare in stinga sus, pe siteul lor) nu mi se pare o mare reusita .:artist:
 
Si asa e cam tarziu .Mai este o luna si o saptamana pana se prezuma ca vor fi primele zboruri . Cum vor sa umple 160 de locuri ? Cu informatie din gura-n gura ,ca balada lui Toma Alimos ?
In afara de forumul nostru, momentan ,cam nimeni nu stie de existenta flyromania.

D:artist:

Metehne la care pana si Tarom a renuntat . Tot ce s-a anuntat anul asta a fost bagat in sistemul de rezervari cu 2-3 luni inainte de primul zbor
Cu atat mai problematic e pt un operator aerian de care nu stie nimeni
 
Daca faci simulare de booking pe site, apare codul IATA X5.

IATA nu a auzit de Fly Romania.
Daca cauti dupa 5x, dai de UPS, daca cauti dupa Fly Romanina, rezultatul este: "No results for "Fly Romania"
 
Vali si ceilalti, nu e cazul de costuri de lease. Vorbim de aeronavele Ten care sunt amortizate pana la 0, deci "ownership cost" e nul. Problema e ca totusi, consumul e exagerat, aeronavele sunt prea mari pentru zboruri de TSR unde zboara ROT de cinci ori pe zi. Sa nu se iluzioneze cineva, pax business nu vor lua decat complet marginal. Iar pax Y la 140 de euro nu prea vad.
Zborurile nu sunt OTP-TSR-VRN, uitati-va la orare. Sunt OTP-TSR-OTP pentru a asigura double daily in weekdays.
Eu repet, pare interesant, numai ca..... sunt multe depus la punct. Orarul arata ca se vor folosi 2 x MD 83, asta inseamna 6 flight crew, macar 8 cabin crew (echipaje, nu persoane).
LE: X5 IATA code apartinea lui Afrique Airlines (2003-2006) din Benin , acum nu il gasesc asignat cuiva.