• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

interesantul

Active Member
Jul 10, 2012
116
23
28
CLJ
Foto: Euronews
Procurorii francezi au explicat joi, pe baza informatiilor obtinute de la cutia neagra recuperata de la locul accidentului avionului Germanwings, ca avionul Airbus A320 cu 150 de persoane la bord a fost prabusit in mod deliberat de copilot.
Copilotul era constient in cockpit, au argumentat procurorii, intrucat pe inregistrarea extrasa din cutia neagra se poate auzi cum respira si pentru ca a efectuat mai multe manevre ce au provocat prabusirea avionului. Pilotul respira normal si nu parea a fi panicat, insa nu a raspuns la niciun apel al controlorilor de trafic si nici nu a emis vreun semnal SOS.

El a inceput manual manevrele de coborare, manevre care nu se fac automat si dovedesc intentia sa de a prabusi aparatul de zbor. "Credem ca a incercat sa distruga avionul", a spus procurorul despre co-pilot, caruia i-a dat si numele, Andreas Lubitz (foto mai jos).
 

transporter

Well-Known Member
Premium Member
Mar 27, 2012
821
305
63
CLJ
Da, urmaresc si eu conferinta de presa pe France24. Au spus o raspicat. E act deliberat al primului ofiter.
 

transporter

Well-Known Member
Premium Member
Mar 27, 2012
821
305
63
CLJ
Pai copilotul e neamt get beget. A fost si numit in conferinta de presa (Andreas Lubitz).
 

eurocopter

Well-Known Member
Mar 8, 2012
1,778
513
113
Ce soarta teribila pentru pasageri si restul echipajului. 8 minute de groaza in care au incercat neputinciosi sa deschida usa. Nici nu vreau sa ma gandesc ce era in cabina aia...
 

transporter

Well-Known Member
Premium Member
Mar 27, 2012
821
305
63
CLJ
Cei de la Flightradar24 au analizat datele care vin de la transponderul ADS-B al avionului si ei afirma ca autopilotul a fost reprogramat si a primit altitudinea de 100 feet (96ft) in loc de 38.000 de feet la ora 09:30:55Z

09:30:52Z.386 MCP/FMC ALT: 38000 ft QNH: 1006.0 hPa
09:30:52Z.567 T,3c6618,43.122208,5.676482,38000,GWI18G
09:30:53Z.036 T,3c6618,43.122894,5.676993,38000,GWI18G
09:30:53Z.546 T,3c6618,43.124271,5.678166,38000,GWI18G
09:30:54Z.083 MCP/FMC ALT: 13008 ft QNH: 1006.0 hPa
09:30:54Z.096 T,3c6618,43.125295,5.678689,38000,GWI18G
09:30:54Z.676 T,3c6618,43.125961,5.679421,38000,GWI18G
09:30:55Z.156 T,3c6618,43.127157,5.680259,38000,GWI18G
09:30:55Z.397 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa
09:30:55Z.453 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa

Sursa:
We have analysed the raw data from the transponder of #4U9525 and found some more dat

Nici nu stiam ca poti citi asemenea informatii din datele primite prin ADS-B!
 

interesantul

Active Member
Jul 10, 2012
116
23
28
CLJ
Pai copilotul e neamt get beget. A fost si numit in conferinta de presa (Andreas Lubitz).

Păi:
1. Numele poate fi neamț! Originea poate fi alta, își mai schimba unii numele. Știu ei de ce.
2. Poate fi neamț 100% cu creier spălat de ce știu eu cine.

Eu nu cred în coincidențe. Serviciile secrete franceze, au spus, că tocmai ieri, e alerta de terorism maxima!

Ieri a cazut avionul, pe teritoriul francez.

Cam de KKT toata faza, oameni fără nici o vină, companiii care-și fac treaba... etc etc.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,333
1,041
113
FRA
Sorry, dar bati cimpii.

Numele e nemtesc 100%. In Germania schimbarea de nume nu e asa de usor de facut ca in Romania - ai nevoie de un motiv f bine intemeiat, nu e ca in Romania unde fiecare isi pune ce nume vrea ca sa sune bine la fotbal sau sa i se stearga urma.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

transporter

Well-Known Member
Premium Member
Mar 27, 2012
821
305
63
CLJ
Ca sa fie terorism trebuie ca cineva sa revendice treaba sau sa trimita un mesaj prin fapta. Mai degraba cred ca e doar cineva cu probleme psihice sau altele (datorii, droguri, etc). Au mai fost cazuri inclusiv in aviatie.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,016
2,490
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Transporter, confirm, din adsb vad chiar si eu setarile din mcp, alt, heading selectat, si parca chiar si viteza selectata, nu pot confirma pentru ca sunt in concediu si nu am acces la fluxul de date raw.
 

JMadalin

Active Member
Oct 19, 2013
201
147
43
21
Flightdiary
My fr24 profile

Se poate sa fie inregistrarea reala din CVR, dar se poate sa fie si FAKE...
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,016
2,490
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Overspeed, deconectare de 3x a/p. Ciudat.
 

JMadalin

Active Member
Oct 19, 2013
201
147
43
21
Flightdiary
My fr24 profile
TotalGruv, cat de plauzibila ti se pare inregistrarea? GPWS se poate dezactiva, nu? Daca se poate probabil ca de-aia nu se aude TERRAIN AHEAD, PULL UP...
Oricum, repet, se poate sa fie FAKE!.
 

OOVNI

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 28, 2012
1,150
666
113
27
LFML
www.airliners.net
Flightdiary
My fr24 profile
Procurorul a zis ca se aud pe inregistrare loviturile comandantului in usa, respiratia copilotului, strigatele pasagerilor chiar inainte de impact, un prim impact lejer urmat peste o fractiune de secunda de impactul "principal"... nu aud nimic din astea pe inregistrarea de mai sus.
 

JMadalin

Active Member
Oct 19, 2013
201
147
43
21
Flightdiary
My fr24 profile
Ba da OOVNI. Chiar se aude, dar tre sa ai volumul mare...si de la youtube si de la boxe
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,669
157
83
FL390
Nu stiu ce sa zic... nu cred ca e adevarat pt ca nu s-ar publica asa ceva in timp ce investigarea e in curs...

Ala nu e overspeed e sunet de master warning... anulat si apoi iar apare dupa care iar apare.

Sunetul de autopilot decuplat (cavalry charge) se tot repeta ca si avertisment in unele conditii "vezi ca nu mai sunt cuplat". Apesi prima data sa decuplezi si a doua oara sa "confirmi" si el apoi tace

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 3 users