Accident Germanwings A320 prabusit in sudul Frantei

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Îmi cer scuze dacă s-a înteles a fi bombastic titlul inițial, dar am scris:

Accident sau Atentat?

Și da, știrea a fost preluată de pe un site de stiri.

La ”bum bum” m-a dus gândul cand am văzut ca a ”coborât” destul de rapid, practic o cădere liberă.

Respecte la toți membrii forumului.
 
1. Avionul a coborat constant timp de 8 minute. Rata de descent este destul de consistenta dar nu periculoasa.
2. Avionul nu a virat in nici o directie dupa ce a inceput sa coboare.
3. A coborat sub limita de 10000 de feet intr-o zona muntoasa

Din cate vad eu nu prea aveau optiuni la indemana, adica erau neputinciosi orice s-ar fi intamplat. Asta inseamna catastrophic failure in opinia mea. Care desigur poate avea si cauze necurate dat fiind nivelul de alerta terorista din zona. Sper totusi ca nu.
 
Sunt si scenarii ref probleme tehnice.

SAR in zona. Printre altele si un K35R - FAF4012.
daipxsearchm2rk5.jpg
 
Incredibil ce tragedie si ce lovitura pentru grupul Lufthansa. In cazul in care nu a fost atentat terorist eu pun ramasag ca asistam la sfarsitul brand-ului Germanwings.

Germanwings oricum disparea anul viitor in toamna fiind incorporat in Eurowings.

Lovitura mare pt Lufthansa e ca benchmarkul lor intern este de 1 avion prabusit la 100 de ani.

Din considerente de pietate nu e cazul sa dezbatem acum mai adinc situatia, dar un semn de intrebare asupra strategiei de a zbura cu metal vechi bine intretinut ar putea sa apara.
 
Ultimul zbor complet suprins si de antena mea. Este vorba de DUS - BCN.
daipxdusbcnfsu9a.jpg
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Trist. Astept cu nerabdare sa se termine ancheta sau macar sa se publice datele din cutiile negre...
 
Se cam exclude varianta atacului terorist avand in vedere ca pana acum nu s-a revendicat nimic.

In schimb se vorbeste destul de mult despre scenariul hipoxiei datorita unei depresurizari. Este clar ca echipajul a initiat coborarea la FL380, dar de ce nu a oprit A/P-ul descendul la FL100 cum e standard in cazul unei depresurizari?
 
Faza cu depresurizarea e doar o speculatie tipica Mindruta, marele specialist explica deja ce si cum pe pagina personala de Facebook...


O poza cu reg-ul
154dcb4.jpg
 
Last edited by a moderator:
Madalin, a fost mentinut cursul, doar coborarea a fost initiata.
Poate fi vorba de o depresurizare brusca, poate chiar spargerea geamului cabinei (suna a SF dar e posibil). Normal se coboara la FL100 or below, tinand cont si de configuratia solului.
La FL100 ar fi fost la vre-o 2000ft peste munti.

Deci "pilot incapacitation" poate fi luat in calcul.
 
Nu e doar Mandruta. E cea mai raspandita ipoteza deocamdata pe forumurile de specialitate. Probabil de acolo se inspira si el....
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Incepe distractia, pilotii Lufthansa/Germanwings refuza zborul.
 
Procedura nu cere ca acest tip de aeronava sa fie retinut la sol pana la primele concluzii ale anchetei oficiale??
 
6000+ aeronave?
Dupa accidentul de anul trecut cu A320 si ATRul din Taipei, ai auzit de aeronave consemnate la sol?
 
NU! Dar in USA, pe vremuri,MD-urilenu mai zburau!
Pe PRO TV e la stiri, acum. S-a gasit una din cele 2 cutii negre! Se pare ca nu s-a transmis S.O.S!!!

DUMNEZEU sa ii odihneasca! Erau si 2 bebelusi la bord!
[DOUBLEPOST=1427229056][/DOUBLEPOST]De citit:
"Avionul de tip Airbus A320 a decolat de pe aeroportul din Barcelona cu destinaţia Dusseldorf, Germania. Avionul a decolat cu 20 de minute întârziere faţă de ora prevăzută (10.55, ora locală) şi totul părea să decurgă normal. Cel puţin, aşa arată harta rutei de zbor. Nenorocirea a început în jurul orei 11.50, când avionul începe să piardă brusc din altitudine şi intră în picaj. Un coşmar care a durat aproximativ 8 minute. Aparatul de zbor a apărut ultima oară pe radarul francez la ora 11.53, apoi s-a prăbuşit în Alpi. Traiectoria de zbor a avionului A320 este acum obiect de investigaţie. Adelin Petrişor şi pilotul Cezar Osiceanu au încercat să ofere posibile explicaţii, la Telejurnal."
sursa:Tragedia aviatică din Alpi: 8 minute de coborâre controlată, niciun mesaj de ajutor al piloţilor StirileTVR Mobi &http://media.tvrinfo.ro/video_local...project-1-setari-16-x-9-96699300_96699300.mp4
 
Last edited by a moderator:
Osinceanu? cel care zicea ca A330 este expirat si nu se mai produce?
Give me a break.

Ca si info, la 1150 RO LT aeronava era deja prabusita. Ultimul contact radar fiind la 0941UTC.

Expertul de acum, de pe digi24 vorbeste despre SOSul dat de pilot. Pilotii de pe acest zbor NU a transmis niciun mesaj de urgenta, nu tu mayday, nu tu pan pan.

LE
"6 ani vechime si 3000 ore de zbor."
Informati mai sunt, peste 10 ani pe aeronava si peste 6000 de ore.
[DOUBLEPOST=1427233740][/DOUBLEPOST]Bosorogul asta spune ca inspectiile la low cost se face prin carpeli, si sa zburam cu companiile consacrate, care sunt sigure, si astea nu au accidente. A dat exemplu Air France. Loooool, a uitat de AF447.
De nu se duc astia la un azil? De ce ii cheama la posturi de stiri?
[DOUBLEPOST=1427233902][/DOUBLEPOST]Cine e Duta asta?
 
  • 👍
Reactions: 1 users
mai bine nu te mai uiti la asemenea emisiuni cu super experti....pe ard de ex e niki lauda si seful sindicatului pilotilor germani. astia chiar stiu ce spun.
 
Normal se coboara la FL100 or below

E exact invers FL100 sau MSA/MORA care e mai sus.

Sunt unele zone ale alpilor in care muntii urca la FL110-120 si mai sus. Daca cobori la FL100 sau mai jos risti sa dai de cumulus granitus.

Teoria cu hypoxia e plauzibila doar in cazul in care au avut probleme cu oxygenul din masti.

La FL380 nu ai decat cateva secunde de useful consciousness (vezi tabelul de mai jos), dupa care, daca nu ai oxygen..... knock-out.

TimeOfUsefulConsciousness.jpg


Daca chiar a fost hypoxia, ea in sine este greu de depistat: ai o stare euforica (ca de betie), procesul de gandire este ingreunat (chiar 2+2 devine dificil) si logica este afectata f. grav in mod negativ, ceea ce ar explica, teoretic' coborarea sub FL100.

Desi coborarea pare una controlata, ramane de vazut ce sa intamplat numai dupa decodarea CVR-ului si FDR-ului.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Este prima data cand aud ca echipaje refuza sa zboare dupa ce s-a prabusit un avion al companiei. E ceva mai mult aici sau doar o intamplare?