Accident Germanwings A320 prabusit in sudul Frantei

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Tragedia-aviatica-din-Franta--font-color--red--nu-a-fost-un-accident--font---Copilotul-a-prabusit-intentionat-avionul.jpg
Foto: Euronews
Procurorii francezi au explicat joi, pe baza informatiilor obtinute de la cutia neagra recuperata de la locul accidentului avionului Germanwings, ca avionul Airbus A320 cu 150 de persoane la bord a fost prabusit in mod deliberat de copilot.
Copilotul era constient in cockpit, au argumentat procurorii, intrucat pe inregistrarea extrasa din cutia neagra se poate auzi cum respira si pentru ca a efectuat mai multe manevre ce au provocat prabusirea avionului. Pilotul respira normal si nu parea a fi panicat, insa nu a raspuns la niciun apel al controlorilor de trafic si nici nu a emis vreun semnal SOS.

El a inceput manual manevrele de coborare, manevre care nu se fac automat si dovedesc intentia sa de a prabusi aparatul de zbor. "Credem ca a incercat sa distruga avionul", a spus procurorul despre co-pilot, caruia i-a dat si numele, Andreas Lubitz (foto mai jos).
 
Da, urmaresc si eu conferinta de presa pe France24. Au spus o raspicat. E act deliberat al primului ofiter.
 
Ce soarta teribila pentru pasageri si restul echipajului. 8 minute de groaza in care au incercat neputinciosi sa deschida usa. Nici nu vreau sa ma gandesc ce era in cabina aia...
 
Cei de la Flightradar24 au analizat datele care vin de la transponderul ADS-B al avionului si ei afirma ca autopilotul a fost reprogramat si a primit altitudinea de 100 feet (96ft) in loc de 38.000 de feet la ora 09:30:55Z

09:30:52Z.386 MCP/FMC ALT: 38000 ft QNH: 1006.0 hPa
09:30:52Z.567 T,3c6618,43.122208,5.676482,38000,GWI18G
09:30:53Z.036 T,3c6618,43.122894,5.676993,38000,GWI18G
09:30:53Z.546 T,3c6618,43.124271,5.678166,38000,GWI18G
09:30:54Z.083 MCP/FMC ALT: 13008 ft QNH: 1006.0 hPa
09:30:54Z.096 T,3c6618,43.125295,5.678689,38000,GWI18G
09:30:54Z.676 T,3c6618,43.125961,5.679421,38000,GWI18G
09:30:55Z.156 T,3c6618,43.127157,5.680259,38000,GWI18G
09:30:55Z.397 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa
09:30:55Z.453 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa

Sursa:
We have analysed the raw data from the transponder of #4U9525 and found some more dat

Nici nu stiam ca poti citi asemenea informatii din datele primite prin ADS-B!
 
Pai copilotul e neamt get beget. A fost si numit in conferinta de presa (Andreas Lubitz).


Păi:
1. Numele poate fi neamț! Originea poate fi alta, își mai schimba unii numele. Știu ei de ce.
2. Poate fi neamț 100% cu creier spălat de ce știu eu cine.

Eu nu cred în coincidențe. Serviciile secrete franceze, au spus, că tocmai ieri, e alerta de terorism maxima!

Ieri a cazut avionul, pe teritoriul francez.

Cam de KKT toata faza, oameni fără nici o vină, companiii care-și fac treaba... etc etc.
 
Sorry, dar bati cimpii.

Numele e nemtesc 100%. In Germania schimbarea de nume nu e asa de usor de facut ca in Romania - ai nevoie de un motiv f bine intemeiat, nu e ca in Romania unde fiecare isi pune ce nume vrea ca sa sune bine la fotbal sau sa i se stearga urma.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ca sa fie terorism trebuie ca cineva sa revendice treaba sau sa trimita un mesaj prin fapta. Mai degraba cred ca e doar cineva cu probleme psihice sau altele (datorii, droguri, etc). Au mai fost cazuri inclusiv in aviatie.
 
Transporter, confirm, din adsb vad chiar si eu setarile din mcp, alt, heading selectat, si parca chiar si viteza selectata, nu pot confirma pentru ca sunt in concediu si nu am acces la fluxul de date raw.
 

Se poate sa fie inregistrarea reala din CVR, dar se poate sa fie si FAKE...
 
Overspeed, deconectare de 3x a/p. Ciudat.
 
TotalGruv, cat de plauzibila ti se pare inregistrarea? GPWS se poate dezactiva, nu? Daca se poate probabil ca de-aia nu se aude TERRAIN AHEAD, PULL UP...
Oricum, repet, se poate sa fie FAKE!.
 
Procurorul a zis ca se aud pe inregistrare loviturile comandantului in usa, respiratia copilotului, strigatele pasagerilor chiar inainte de impact, un prim impact lejer urmat peste o fractiune de secunda de impactul "principal"... nu aud nimic din astea pe inregistrarea de mai sus.
 
Ba da OOVNI. Chiar se aude, dar tre sa ai volumul mare...si de la youtube si de la boxe
 
Nu stiu ce sa zic... nu cred ca e adevarat pt ca nu s-ar publica asa ceva in timp ce investigarea e in curs...

Ala nu e overspeed e sunet de master warning... anulat si apoi iar apare dupa care iar apare.

Sunetul de autopilot decuplat (cavalry charge) se tot repeta ca si avertisment in unele conditii "vezi ca nu mai sunt cuplat". Apesi prima data sa decuplezi si a doua oara sa "confirmi" si el apoi tace

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 3 users