Accident Germanwings A320 prabusit in sudul Frantei

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Interesant ca majoritatea stirilor spun ca Andreas Lubitz a fost bolnav. Au fost gasite documente in acest sens in casa lui, documente ce atesta ca nu era apt sa zboare din punct de vedere medical nici chiar in ziua zborului cu pricina. Repet 99% din stirile din media internationala spun acest lucru. Dar intotdeuna unii oameni au o apetenta speciala pentru restul de 1% din stiri care sunt tot felul de teorii conspirationiste care nu au nici o fundamentare pe baza unor dovezi. In plus credibilitatea acestor surse (din 1%) este cel putin dubioasa. Situl citat mai sus ne prezinta un scenariu in care Russia furnizeaza arme Mexicului pentru ca Mexicul sa ocupe sudul Statelor Unite. Chiar trebuie citate asemenea surse indoielnice pe un forum de discutii despre aviatie ?

Intreb si eu, nu dau cu parul.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Mie mi se pare un pic ciudat. Cat de mare sa fie presiunea de s-au dat publicitatii atatea date (inclusiv inregistrarea aia de 60 de sec) cand inteleg ca a doua cutie neagra (cea cu parametrii) inca nu e gasita. Neobisnuit chiar sa se "scurga asemenea date" intrun timp atat de scurt, mai ales ca vorbim de autoritati din Franta si Germania.
Nu vreau sa par Gica Contra, dar.....
 
Ce vrei sa spui ca nu inteleg? Ca e inregistrarea falsa (probabil) sau ca faptele nu sunt reale, 100% dovedite? Sau ca tapul ispasitor trebuia sa iasa foarte repede la lumina din diferite considerente?
 
Francezii s-au iubit dintotdeauna cu nemtii, deci as intelege de ce ar fi dat informatii ref pilot, probleme psihice, etc. Inregistrarea mi se pare contrafacuta, si aici ma refer la sunetul motoarelor, batutul la usa si lipsa sunetului respiratiei, despre care vorbeau in cadrul conferintelor de presa.
 
transporter, am sters ce am postat si completarile,... (nu am putut sterge celelalte postari,... nu am facut comentarii, am lasat pe fiecare sa analizeze), va las sa dezbateti,.... dumneavostra va trebui sa mai schimbati procentele,... nu am dat decat informatii in curs,.... pana la urma va fi amestecul mortal: fanatism, crima pasionala,... un pic de nebunie,... agravata de frustrari si altele,... razbunare,... un fel de kk, nimic tehnic. Marile catastrofe nu sunt din probabilitati de 99%, e suficient 1%, iar in aviatie nu este important sa ai noroc, totul este sa nu ai ghinion!.
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 1 users
Oricine poate vedea, cine are un receiver tunat pe 1090MHz.
Un screenshot pe moment, ref la informatiile primite de la un UPS, acum 2 minute:

adsbiju3d.jpg


Ce se vede in imaginea de mai sus:
1. aeronava se afla la 9825ft, peste transition level, din cauza barometrul este setat la 1013hPa. In momentul in care trece pe presiunea locala, se transmit datele setate in MCP.
2. Altitudinea setata, pentru coborare, este 7000ft -> despre aceasta altitudine este vorba in articol.
Restul informatiilor sunt legate de autopilot, vant, temperatura, etc.

Continut de cancan "Hätte der Kopilot Andreas Lubitz die Flughöhe der Germanwings-Maschine erstmals über Deutschland und nicht über Frankreich manipuliert, würden 149 Menschen heute womöglich noch leben."
Ce faceau nemtii daca vedeau ca MCPul este setat la 100ft? Il trimiteau pe Chuck Norris sau pe Rambo sa ii salveze 1 cate 1 pe pasageri? Come'on!
 
... aaa, pai n-ai citit ... cica nu il mai lasau sa urce la bord pt back-flight - ca sistemu' e deshteptu si imediat isi dadaea seama ca ceva-i in neregula... :smuggrin:
normal ca n-aveau ce sa faca ... si ca probabil nimeni nu ar fi reactionat - caci nimic anormal la dus...
 
Nu am avut rabdare sa citesc pana la capat, aberatiile din primele propozitii mi-au pus capac, si am tras repede un screeenshot la radarul meu.