Acum cu plecarea Dan Air (dar nu numai) iese la iveala, cât de prost manageriat este acest proiect, lucru de care eu am plâns pe aici de ani de zile.
Si aici nu vorbesc doar de abordarea planificata cu cele 12 ore, un plan idiot pe care l-am semnalizat deja acum 2 ani dar care atunci nu interesa pe nimeni. De asemenea abordarea de a deschide cu orice pret fara sa functioneze nimic în acel aeroport ... dar avem argumentul ca o luam mai încet, ca sa economisim bani ... abordare complet anapoda, deoarece astfel pierderile sunt mai mari pentru ca la cheltuielile reduse avem aproape zero venituri.
Iar în loc sa mearga la Istanbul la "Routes world 2023" Anghel se duce la Bari si Palermo cu primarul Ghimbavului.
Si pentru ca primaria Brasovului este de alta culoare politica, nu se face nici o actiune comuna pentru aducerea de turisti ci se merge cu primarul Ghimbavului ca deh ... "e de-al nostru".
Faptul ca dupa controlul de securitate este o încapere cu usi de sticla în care nu este nimic (poate mergea acolo un mic bar sau un duty-free sau cevade genul) are însa avantajul sa vezi ca acolo nu exista nici macar o priza în toata încaperea, practic la fel cu toata zona de îmbarcare ... mare, înalta ... dar fara o singura priza unde oamenii ar putea sa-si încarce un telefon sau sa lucreze pe un laptop etc.
Cel mai dureros însa mi se pare faptul ca Anghel face o cerere la ROMATSA pentru prelungirea programului în loc sa o faca la
AACR de la care a obtinut (la cererea proprie!) certificatul de operare limitat la acele ore.
Este ca si câd eu as cere politiei sa ma lase sa transport si pasageri în camionul meu ca am pus scaune si politia îmi raspunde ca ea ma lasa sa transport orice pentru ce este autorizat vehiculul, dar nu este de competenta lor si ca trebuie mai îtâi sa ma duc la RAR ca sa-mi schimbe certificatul de înmatriculare.
Iar treaba cu ILS cat. II/III este alta gafa monumentala a conducerii.
În schimb introducem taxa de parcare de 12,-€/zi (10,-€ din ziua 2), deci pentru un concediu de
14 zile se va plati 142,-€ parcarea la aeroport (lânga terminal, neacoperita).
Ca o mica comparatie, pentru aceeasi perioada (14 zile, 13.11-27.11) la (
parcari oficiale pe lânga terminal, acoperite, sigur exista si mai ieftine sau eventual gratuite care nu sunt chiar lânga terminal):
- DTM: 128,-€
- PAD: 98,-€
- KSF: 50-€
- HAJ: 119,-€
- HAM: 144,-€
- FRA: 202,-€
Dar sigur, daca nu mai zboara avioane, încercam sa stoarcem de altundeva bani pentru a finanta contractele de întretinere ale scarii (e doar una) rulante ... care costa sute de mii pe an ...
