• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

HiSky (4H/HYS)

Disconnected

Well-Known Member
posibil să dispară SUJ-BVA, dar aeroportul zice că nu au fost informați însă e posibil să nu fi introdus zborurile din W22/3 în sistemul de rezervări.
 
Reactions: 1 user

lagrange

Well-Known Member
in august (in afara 02.08) Hisky va opera doar cate 1 cursa/zi lucratoare (initial erau 2 curse/zile lucratoare, una dimineata si una seara), evident cursa ramasa este opusa cursei operate de catre Ryanair.
 
Reactions: 1 user

flight.user

Active Member
Chiar si in conditiile in care nu se suprapune orar cu Ryanair, LF ramane foarte scazut.
Astazi am fost pax pe H4254 TSR-OTP si au fost max 60 pers.
Cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca lumea nu prea a auzit de ei dar si datorita preturilor relativ mari. Cel mai ieftin bilet costa aproape cat unul la Tarom, dar fara niciun serviciu inclus. Devine tentant daca trebuie sa cumperi bilet de pe “o zi pe alta”, deoarece preturile raman in mare parte aceleasi, cel mai probabil datorita lipsei de pax pe acea cursa.
 
  • 😟
Reactions: 1 user

JMadalin

Active Member
Din ce am vazut majoritatea biletelor se vand cu 30 de euro daca le iei putin in avans. Si daca le iei mai aproape, 50-60€ mi se pare pret decent fata de TARoM sau Ryanair unde am vazut si cu sute de euro pe Timisoara…
Ryanair isi permite sa vanda bilete cu 8-10-20 de euro pe Timisoara ceea ce nu mi se pare ok. Si Ryanair si TAROM au reputatie pe ruta asta si probabil din cauza asta sunt atat de putini pax.
 

lagrange

Well-Known Member
Cifrele sunt slabe pentru ca nu au adus nimik in plus fata de competitie, din contra au adus curse anulate si zboruri intarziate, elemente care conteaza foarte mult pe o ruta preponderent de business.
Piata exista si este destul de mare >30.000 pax/luna, doar ca pentru a rupe serios din felia Ryanair si TAROM ar trebui sa vina cu un plus pentru clienti si nu invers.
Pentru moment este clar ca sunt a 3-a optiune pentru clienti si atunci acest lucru se regaseste si in cifre.
 
  • 👍
Reactions: 4 users

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
@lagrange sigur ca da ... am vazut ca si pe OTP-CLJ tot schimba orarul ... ba muta în unele zile cursa de dimineata CLJ-OTP la prânz, ba o muta seara, ba au taiat-o complet

De exemplu, asa la repezeala:

- vineri 05.08 prima cursa CLJ-OTP este la 19:00, a doua la 20:50
- marti 09.08 prima cursa CLJ-OTP este la 13:50, a doua la 19:30
- miercuri 10.08 mai este doar o cursa CLJ-OTP la 18:50
- joi 11.08 prima cursa CLJ-OTP este la 08:20, a doua la 18:10

îti dai seama ca acea clientela care foloseste regulat avionul pe rutele interne nu are ce face cu asemenea orare si cu schimbari de orar ...

sigur ca asta se datoreaza charterelor contractate mult mai multe decât prevazute initial, de pe la mijlocul lui septembrie, orarul redevine cel planificat initial, dar nu vad cum prin aceasta abordare se poate crea a piata pe rutele interne
 
  • 👍
Reactions: 2 users

CalinCLJ

Moderator
Staff member
Happy Birthday!
fly-ra 2017
In momentul asta banuiesc ca e mult mai importanta o consolidare financiara, iar charterele asta le ofera. Sigur ca ai dreptate, @Thomas , in ceea ce priveste piata interna o cam neglijeaza. Sa vedem, totusi, cand vor ramane cu regulatele ce vor face...
 
  • 👍
Reactions: 1 user

etravel

Well-Known Member
cand vor ramane cu regulatele ce vor face...
Se va intampla procesul invers consolidarii - ti-ai pierdut sursa importanta de cash iar piata interna ti-ai destructurat-o singur suficient de mult (s-a scris mai sus cum) astfel inca cel putin o perioada mare de timp sa nu mai produca semnificativ. In orice caz, nu atat cat sa inlocuiasca charterele.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Top