HiSky - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
In acest moment opereaza primul zbor BAY - BVA cu YR-JOY (comasat cu KIV).
150 pax(75 +75), la fel si pe retur.
Cu toate ca acest debut era anuntat pentru data de 8 aprilie.

Londra a ramas in aer. La singurul zbor pe care l-au operat, au fost 180 pax si nu a fost vreun tichet sub 100€ (operat de TAROM).
Oamenii sunt reticenti in a cumpara bilete de la aceasta companie imprevizibila.
Sa vii din Oradea sa zbori de la SUJ la BVA si la returul de peste o saptamana, avand tichet tur-retur, sa iti anuleze zborul si sa te intorci cu Wizz la TSR, e minunat!
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Toate cele 5 avo operează astăzi.

Se pare că au reușit să coopteze și personal pt operaționalizarea întregii flote.Felicitari HiSky!
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Au intrat foarte puternic pe piata de chartere, probabil că și lucrează la prețuri foarte bune.

Problema lor sunt zborurile regulate... fără o schimbare radicala de abordare, nu vor avea nici o șansă pe OTP-TSR și -CLJ.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ținând cont că TAROM a activat un B733 și Aerro Direkt aduce avion de la KIV pentru a opera chartere de la OTP eu cred că e vorba de cerere mai degrabă decât de prețuri de dumping.

Tot pe subiect, BUR ar trebui să intre la zbor săptămâna viitoare.
 
Din ce stiu, cel putin din IAS, charterele de anul acesta merg foarte bine. Sunt deja saptamani in care unele avioane sunt deja pline, in conditiile in care in alti ani mai gaseai locuri si cu cateva zile inainte chiar si in iulie - august.
 
azi la CLJ în decurs de câteva minute urmeaza sa aterizeze 3 curse HYS (YR-SKY de la HRG, YR-SUN de la RMF si YR-BEE de la SSH) :cool:
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Operator de handling pax.
Trebuie tinand cont de faptul ca a fost prima rotatie, si de faptul ca luni dimineata au fost 2 plecari+1 sorire TAROM si o rotatie Ryanair.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Cred ca e o idee buna sa se concentreze initial pe OTP, iar in provincie doar pe oportunitatile evidente, daca (mai) sunt. Ar avea mai multe sanse sa nu dea rateuri. Sigur, pe OTP e ceva concurenta, dar si piata e mult mai mare, incomparabila in raport cu orice exista in rest. Acest trial and error cu rute lansate din scurt si inchise dupa 3-4 rotatii le-a adus ceva reclama proasta si nu cred ca e o idee buna sa continue asa.
 
Da, dar subiectul asta e cumva la trecut macar prin prisma restrictiilor care nu mai exista. In 2022 nu mai pot functiona argumentele din 2020 si 2021.

Eu m-as uita la OTP-CGN si OTP-SEN. Primul e un aeroport parasit cam aiurea de BLA, o nisa buna de muls niste bani. Iar in al doilea caz, e vb de un aeroport care doar a avut ghinionul sa treaca prin pandemie, iar RYR si WZZ sa prefere consolidarea acolo unde operau deja de mult timp in loc sa isi bata capul cu constructia unei piete noi. Cu siguranta nu poate produce volumele de pe STN (de LTN nici nu mai vorbim), dar ar trebui sa functioneze cu frecvente minimale. Daca tot bagi "trial and error" mai degraba asa ceva decit ce au incercat ei la TGM unde nimeni nu a putut face vreodata bani.
 
Da, dar subiectul asta e cumva la trecut macar prin prisma restrictiilor care nu mai exista. In 2022 nu mai pot functiona argumentele din 2020 si 2021.

Eu m-as uita la OTP-CGN si OTP-SEN. Primul e un aeroport parasit cam aiurea de BLA, o nisa buna de muls niste bani. Iar in al doilea caz, e vb de un aeroport care doar a avut ghinionul sa treaca prin pandemie, iar RYR si WZZ sa prefere consolidarea acolo unde operau deja de mult timp in loc sa isi bata capul cu constructia unei piete noi. Cu siguranta nu poate produce volumele de pe STN (de LTN nici nu mai vorbim), dar ar trebui sa functioneze cu frecvente minimale. Daca tot bagi "trial and error" mai degraba asa ceva decit ce au incercat ei la TGM unde nimeni nu a putut face vreodata bani.
Nu cred ca pot zbura in UK (nu aveau TCO) Din decembrie tot deschid BAY-STN ...
Daca nu vor mai aduce avioane in flota, din iunie nu stiu cum se vor descurca. Au foarte multe chartere cu multe rotati (AYT, HRG, SSH, RMF) de pe multe aeroporturi din tara + cele regulate.