• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

HiSky (4H/HYS)

Disconnected

Well-Known Member
@ben, a postat public în urmă cu câteva zile că a preluat funcția de CCO la HiSky (scuze, e CCO nu CFO)

Momentan toate ușile de acces la OTP pentru pax (plecări/sosiri) sunt colantate cu reclamă HiSky (inclusiv pe interior).
 
Last edited:
Reactions: 1 user

ben

Well-Known Member
Numai ca, inainte sa plece de la Tarom s-a ingrijit de niste "ajustari", astfel incat un numar semnificativ de chartere contractate de Tarom sa ajunga la noul stapan.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Disconnected

Well-Known Member
Și despre Aerro Direkt care mai e conspirația?

Că și ei au luat o grămadă de chartere, unele le operează cu un avion de la Air Moldova.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Disconnected

Well-Known Member
Eu cred că TAROM a pierdut mai grabă charterele din cauză că nu are capacitatea de a le opera nu că ar fi fost sabotați. spre deosebire de S21, anul acesta sunt cu siguranță mai multe chartere, iar TAROM are -2 B733, cu care anul trecut a operat astfel de zboruri.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

ben

Well-Known Member
Eu cred că TAROM a pierdut mai grabă charterele din cauză că nu are capacitatea de a le opera nu că ar fi fost sabotați. spre deosebire de S21, anul acesta sunt cu siguranță mai multe chartere, iar TAROM are -2 B733, cu care anul trecut a operat astfel de zboruri.
Crezi e una, sa si fie, e cu totul si cu totul altceva. Din pacate, aeronava zboara ceva scurt, apoi sta degeaba. Nu zic care, ca deh, nu e voie. Anul trecut, in perioada asta charterele erau sus.
 

Disconnected

Well-Known Member
posibil să fie altceva, însă dacă din lipsă de capacitate TAROM nu a putut lua toate charterele tu ca și client nu te-ai fi dus cu toate în piață ca să cauți operator?

Când ai toate charterele într-un coș ai volum și poți negocia prețuri mai bune decât dacă le-ai împărți și ai negocia cu doi furnizori.
 
Top