HiSky - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
HiSky, noua companie aeriană din Republica Moldova, a obținut zilele trecute codul ICAO și callsignul de identificare. Codul ICAO al companiei HiSky va fi HYS iar callsignul de identificare este Sky Europe...

Cu toate acestea, potrivit ICAO, aceste date au fost alocate societății HiSky Europe înregistrată în România, așadar nu este exclus ca HiSky Moldova să-și obțină certificat de operator aerian și în țara noastră, pe lângă cel deja solicitat cu luni în urmă în Republica Moldova.


bobon

Mi se pare ciudat sa-ti iei callsign numele unei companii defuncte.
 
Zborurile ,care conform ultimei amanari trebuia incepute pe 1 august,acum debutul este amanat pe 23 august.
 
Airbus A320​
-232​
4493​
YR-SKY​
HiSky Moldova​
seen regd 08sep20 at OSR prior delivery​
ex OE-IEV​
 
Vine la Ostrava pentru vopsire cel de-al doilea avion pentru HYS .Initial era programat sa intre in flota in septembrie.

Airbus A319​
-131​
2326​
YR-​
HiSky Europe​
ferried 14nov20 LJU-OSR, 2-reg for paint prior delivery​
ex 2-SSFG​
 
Era celalalt, A320,YR-SKY. Apare sosit de pe 18 decembrie.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Apare,in sfarsit, HiSky in CAA, in Registrul unic operatori aerieni români. inregistrata in Str. Odăi nr. 207, et. 1, BIROU, București, Sector 1 .
Am precizat si etajul ,pentru ca, in ditamai cladirea, nu este greu sa te ratacesti. Imediat dupa baie,in stanga. :)



 
Last edited:
zborurile CLJ-LIS si CLJ-DUB sunt în vâzare pe site la ei

structura tarifara mi se pare destul de complicata cu diverse tipuri si marimi de bagaje inclusiv la cala ... potential mare de scanda zic eu ...

conform seatmap la CLJ ar fi bazat 320
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Acuma, din ce vad in orarul de la CLJ, sigur DUB-IAS se face in W cu CLJ, TLV probabil in W cu zborul KIV-TLV. Ramane FRA de acoperit de la IAS. Asa ca, e doar o supozitie, la momentul asta A320 va sta la KIV, iar A319 la CLJ. Sigur, le mai muta, daca va fi cazul. Pe mine ma intereseaza care-s charterele alea de la CLJ...
între timp sunt introduse în sistemul lor de rezervari si zboruri de la KIV si acolo se face DUB în W cu aeronava de la CLJ iar TLV nu se face în W.

De unde rezulta ca ori renunta la IAS (ceea ce nu cred tinând cont ca tocmai au pus o grafica noua pe site:

index3.jpeg


Deci mai degraba, asa cum presupunea @B738 urmeaza sa mai primeasca o aeronava ...