• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,069
505
113
Nu prea...nici OTP-CLJ nu mai e...
Sper doar sa incarce internele mai tarziu(unde oricum rezervarile nu se fac cu foarte mult timp inainte) nu sa renunte.
 

AndreiX

Well-Known Member
Nov 16, 2016
962
448
63
Bacau
Probabil pentru ca zborurile interne oricum nu se vand cu luni de zile inainte ca cele externe, nu sunt vazute prioritare...
 

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,069
505
113
Prostalaul nu cred ca face diferenta intre sub si supra.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
286
469
63
35
Romania
Planul de dezvoltare Totul despre dezvoltarea Aeroportului: cum vor fi cheltuiți 125 mil. euro

Sunt curios dacă pot sa susțină cofinanțarea de 50% a planului de dezvoltare astfel încât sa respecte normele de ajutor de stat. Acesta este cazul fericit al obținerii finanțări prin actualul POIM, în care fondurile sunt pe terminate, alte aeroporturi având deja cereri de finanțare aprobate sau depuse și aflate in procesul de evaluare/solicitare de clarificari.
 
Last edited:

colonelu81

Well-Known Member
Jun 13, 2013
1,028
310
83
Campanie de imagine. E un proiect mai vechi de prin 2008 care e scos cu regularitate de la naftalina, in special cand se apropie niste alegeri. Insa nu se face nimic. Momentan au de marit apronul cu vreo 5-6 pozitii, dar nici aici nu se intampla nimic. Ca bani, spre deosebire de alte aeroporturi, IAS e profitabil. ~8 mil euro in cont la sf de 2017, clienti neincasati ( adica Blueair) inca vreo cateva mil euro. Profit brut anual ~ 2 mil euro. Isi permit mai multe decit altii
 

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
286
469
63
35
Romania
Pasageri luna August:133.365 fata de 142.839 luna August 2018 (-6,7%).
Prima scădere lunara după f mult timp.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users

raduvisitor

Active Member
Apr 4, 2015
377
139
43
Romania
^^ Un rezultat oarecum asteptat. Oarecum, pentru ca, in conditiile consolidarii operatiunilor ROT si BMS din ultimul an, asteptarile indicau mai mult o stagnare. Dar, se pare ca si dezvoltarea SCV pe partea de chartere isi arata efectele (senzatia e ca, din acest punct de vedere, IAS pare a fi involuat, vara asta). Ramane de urmarit.
 

Codrin Cristian

New Member
Oct 30, 2016
5
4
3
RO
^^ dezvoltarea SCV pe partea de chartere isi arata efectele (senzatia e ca, din acest punct de vedere, IAS pare a fi involuat, vara asta). Ramane de urmarit.
Nu cred ca are vreo legatura dezvoltarea AYT de pe SCV si BCM. Toate cursele de AYT de pe IAS au plecat cu LF mare. E o pasiune orientala in zona noastra de 'numa.
Este o scadere asteptata din cauza retragerii (o poti numi consolidare :)) operatiunilor ROT si BMS.
Am cunoscut multe persoane (cu unele am devenit si amic) ce zburau cel putin 2-3 ori pe saptamana la OTP cu BMS. Acum merg cu masina. Eu personal am trecut pe ROT 5 am cu 10+pm. Nu lucrez pe IAS dar sunt sigur ca e o scadere semnificativa pe interne. TSR e o gluma acum la ROT. Daca nu e luni o aleg cu escala pe OTP ceea ce e un calvar pentru mine ca si conexiune.
Si cred ca din august sa anulat si avantazul celui de-al doilea WIZZ.
 

colonelu81

Well-Known Member
Jun 13, 2013
1,028
310
83
Sunt niste diferente in minus fata de august 2018:

1) ROT

3/7 LTN 733
1/7 TLV 733 - aici e mai greu de cuantificat ca s-a zburat cam aleatoriu, ba 2/7, ba 3/7
3/7 CLJ AT5

2) BMS

2/7 OTP 735
3/7 BGY, 1/7 BVA si FCO, toate cu 735
-ceva mai putine frecvente operate cu 738 pe IAS-OTP decit anul trecut

3) AUA

S-a zburat cu DH8 in loc de CR9 lease de la Croati

Daca se face un calcul, sunt cel putin 10000 de scaune/luna.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

raduvisitor

Active Member
Apr 4, 2015
377
139
43
Romania
^^ Plus ERN (CUF si VRN).
Pe de alta parte, in iunie '19 a fost un avans important, in conditiile date. Vedem ce se intampla din octombrie (daca se echilibreaza situatia).
 
  • 👍
Reactions: 1 user

colonelu81

Well-Known Member
Jun 13, 2013
1,028
310
83
Da, si alea, uitasem. Cam 6000 scaune/luna numai de acolo. Vreo 5000 de la ROT, minim 7200 de la BMS, 1200 de la AUA. In total spre 20000 scaune lipsa pe luna si pasageri lipsa sub 10000.
Crestera in iunie'19 fata de '18 pare importanta si sunt 22500pax suplimentari, dar avionul in plus WZZ iti aduce in jur de 32000 scaune/luna. In absenta acestuia tot pe minus ar fi fost
 
Last edited:

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
286
469
63
35
Romania
O noua aeronava si 5 noi destinatii ar trebui sa fi anuntate astazi de pe Iasi de catre Wizz air


Oare care vor fi cele 5 destinatii noi ale Wizz-ului?
Eu as miza pe: Madrid, Barcelona, Valencia/ Viena, Doncaster si ceva din Germania (Memmingen)

Si probabil cresteri de frecvente pe: Londra, Tel-Aviv, Bruxelles si Bergamo
 
Last edited:
Reactions: 1 user

AndreiX

Well-Known Member
Nov 16, 2016
962
448
63
Bacau
Cum poti sa numesti Southend ala ca fiind Londra nu mi-e clar deloc... nu era suficient de horror ltn, sau cum?
 
  • 👍
Reactions: 1 user

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
286
469
63
35
Romania
Nauznicov George se pare ca le-ai nimerit pe toate sau lucrezi la Aeroportul din Iasi.

Ruta spre Berlin, parerea mea este ca nu va merge....iar ruta spre Verona, probabil a fost aleasa in baza datelor de operare de anul trecut ale celor de la Ernest Airlines. Totusi Verona VRN se află la 107km de BGY (care tocmai se va face zilnic + 5 wf Blue Air) si la 135 km de TSF care il opereaza 3wf.

 
  • 👍
Reactions: 1 user

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,069
505
113
Sau stirea de pe BoardingPass e facuta dupa informatiile prezentate aici si pe forumul SSC.
 

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,069
505
113
Rutele anuntate din IAS incepand din August 2020 sunt:
SXF - 2/7 - Miercuri / Duminica
BRI - 2/7 - Marti / Sambata
TRN - 3/7 - Marti / Joi / Sambata
VRN - 2/7 - Luni / Vineri
BCN - 2/7 - Luni / Sambata
SEN - 4/7 - Luni / Miercuri / Vineri / Duminica
 
Reactions: 1 user