• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,292
726
113
  • ✈
  • 👍
Reactions: 3 users

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
414
660
93
35
Romania
A reaparut in sistemul de rezervari si in programul de iarna ruta spre Liverpool.
Au redus frecventele pe Bologna (de la 4 WF cat trebuia sa fie in programul de iarna la 2 WF), Bergamo (de la 4 WF la 3), Tel Aviv (de la 3 la 2)
 
Last edited:

colonelu81

Well-Known Member
Jun 13, 2013
1,082
363
83
Da, dar frecventele marite sunt pastrate de sarbatori, adica in perioada aia sunt 44 rotatii/sapt la 2 avo. Ceva nu pupa; om vedea ce modificari se mai fac...
 

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
414
660
93
35
Romania
Din 01 octombrie va suplimenta si ruta OTP-IAS cu 1 frecventa/sapt, de la 4 zb./sapt la 5 zb/sapt.

....si va scadea de la 4 (anuntate) la 3 zb/sapt pe Bacau.
 

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
414
660
93
35
Romania
Blue Air a redus la jumatate prezenta pe Iasi.

Anul trecut in luna septembrie operau 31 de rotatii/sapt acum am adunat doar vreo 15 rotatii.

Este adevarat faptul ca cifrele înregistrate de aviatia in perioada pre-COVID 19, nu se compara cu cifrele din aviația under-COVID 19.

Cu siguranta si aloacrea avo. no. 3 de catre Wizz a avut un impact, desi pe nr. de rotatii in prima sapt din septembrie 2020 fata de sept 2019, Wizz a operat doar cu 2 rotatii in plus (44 rotatii-2020, 42 rotatii-2019).

Eu nu prea inteleg de ce renunta Blue la activitatea de pe iasi si se focuseaza doar pe Bacau in Moldova, in conditiile in care si pe Bacau se vor lovi de concurenta Wizz-ului.
 

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,292
726
113
Pentru ca:
- la conducerea IAS e un analfabet
- au un conflict pe niste taxe de aeroport (pe care Blue Air trebuie sa le plateasca)
- spera ca o sa reuseasca sa pastreze BCM-ul, dar Wizz va face concurenta cu bilete la 69lei pana BLA v-a ceda

Dupa vor realiza ca pe aeroportul unde ar fi putut mentine niste curse de nisa (IAS - MUC, IAS - CGN, IAS - BRU, IAS - OTP) au pierdut deja o parte din clienti. Si vor pierde atat IAS-ul cat si BCM-ul.

Sotia e din Bacau si mergem destul de des, cine are impresia ca Bacaul poate mentine mai mult de cateva rute etnice(in mare cele deja operate de Blue Air + ceva din Germania de ex DTM / FMM) e cel putin naiv. Din pacate e un oras incremenit in timp unde nu prea se intampla nimic. Daca acum 10 ani vedeam multe aspecte in care erau in fata Iasiului, acum au doar o gasca de politicieni care promite multe si nu face nimic.
 
  • 👍
Reactions: 1 users