[IAS] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Am facut mai demult niste calcule pt ca am avut nr. total de pax pentru ian 2013-nov 2013 .
Calculele dadeau LF 78-79% daca luam Q400 ca reper , insa ~ 5% din curse au fost facute cu F100 , deci LF-ul a fost oleaca mai mic . Oricum, o crestere substantiala fata de 2012
 
Last edited by a moderator:
Niste date de trafic 2013 vs 2014 :
ianuarie : 12200 - 16928 ( in minus 3/7 IAS-TSR F100 , in plus 1/7 FCO , 2/7 BLQ si LTN , 3/7 TRN )
februarue : 12435 - 17135 ( in minus 3/7 IAS-TSR F100 , in plus 1/7 FCO , 2/7 BLQ si LTN , 3/7 TRN )
martie : 12839 - 17005 ( in minus 3/7 IAS-TSR F100 , in plus 1/7 FCO , 2/7 BLQ si LTN , 3/7 TRN )
aprilie : 16068 - 22361 *
mai : 21741- 22854 ( in minus 6/7 IAS-TSR F100 si 1/7 BLQ , in plus 2/7 TLV )

*
aprilie 2013 - 1-26 aprilie : 6/7 VIE , 6/7 TSR , 3/7 FCO
26-30 aprilie : 6/7 VIE , 6/7 TSR , 4/7 FCO , 3/7 TRN si BLQ , 2/7 LTN
aprilie 2014 : 6/7 VIE , 4/7 FCO , 3/7 TRN , 2/7 LTN , BLQ si TLV ( ultimul din 7.04 )
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 5 users
Pozele sunt cat de cat private. Cei care nu au cont de faxbuk nu le pot accesa. Mare secretomanie.
PS nu o lua in nume personal.[DOUBLEPOST=1405503296,1405500337][/DOUBLEPOST]Le-am luat eu, una cate una, ca azi am program de dat cu matura.
10563133_671869256231500_5615112998966864964_n.jpg


10429391_671869266231499_3813998914017980180_n.jpg


10553547_671869299564829_6925291763725444107_n.jpg


10501761_671869279564831_2649614066547517802_n.jpg


10394140_671869296231496_6193861428348117960_n.jpg


10403328_671869322898160_6174699827742320530_n.jpg


10557237_671869356231490_685572948585245052_n.jpg


10359553_671869342898158_8372970687396185557_n.jpg


10360552_671869346231491_6952292749722452986_n.jpg


10423898_671869386231487_3206995003551820001_n.jpg


10505552_671869402898152_3451755192132411757_n.jpg


10551053_671869399564819_5527039975595356453_n.jpg


10418976_671869419564817_6651913313171168547_n.jpg


10484120_671869446231481_8687170957177900410_n.jpg


10527416_671869432898149_3263702704603850088_n.jpg


10525611_671869452898147_5350748479119984578_n.jpg


10524619_671869479564811_6370619334711954497_n.jpg


10561599_671869502898142_4657086815469257029_n.jpg


10500254_671869499564809_1042869046809185557_n.jpg


10544352_671869522898140_5585328696164665762_n.jpg


10505281_671869536231472_381139913106600890_n.jpg


10478136_671869569564802_426029219271835909_n.jpg


10501891_671869552898137_1819590487184132025_n.jpg


10514467_671869596231466_3163123105617744476_n.jpg


10526177_671869619564797_8858265819051046312_n.jpg


10483194_671869652898127_5904064389093582480_n.jpg


10516877_671869682898124_5303029736413324668_n.jpg


10472674_671869706231455_5995642047806204689_n.jpg


10429391_671869266231499_3813998914017980180_n.jpg



Oare sunt aceeasi muncitori, in schimbul de noapte? ;)
campulungmoldovenescsh9kf8.jpg

Locatia aici -> http://goo.gl/WKa65W
 
  • 👍
Reactions: 6 users
Pai, la cum dorm, sigur au fost si in tura de noapte. Cred ca lucreaza 25 din 24 ore ;)
 
Niste LF-uri din perioadele 14-21 Iulie:

14 Iulie
ROT 406 B733 YR-BGD FCO-IAS 117 PASAGERI LF:88%
ROT 157 B733 YR-BGD IAS-TLV 126 PASAGERI LF:94%
ROT 705F AT75 YR-ATH OTP-IAS 42 PASAGERI LF:62%
ROT 706F AT75 YR-ATH IAS-OTP 35 PASAGERI LF:51%
BMS 014 B734 YR-BAO ZTH-IAS 95 PASAGERI LF:58%
BMS 013 B734 YR-BAO IAS-ZTH 80 PASAGERI LF:49%
BUR 106 B733 YR-TIB AYT-IAS 148 PASAGERI LF:100%

20 Iulie
RO707 - OTP - IAS - ATR42-500: 52%
RO708 - IAS - OTP - ATR42-500: 61%
RO405 - IAS - FCO : 67%
RO442 - TRN - IAS : 93%
RO396 - LTN - IAS : 94%

21 Iulie
ROT 705F AT45 YR-ATD 35 PASAGERI LF:73%
ROT 706F AT45 YR-ATD 33 PASAGERI LF:69%
AUA 645Z Q400 OE-LGA 62 PASAGERI LF:86%
BUR 106 B733 YR-TIB 124 PASAGERI LF:83%
BUR 105 B733 YR-TIB 81 PASAGERI LF:54%
ROT 707L AT75 YR-ATH 49 PASAGERI LF:72%
BMS 014 B734 YR-BAQ 81 PASAGERI LF:49%
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Un film care urmareste mai ales lucrarile din ultimele zile ( sursa: newsair.ro )

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Poza asta merita postata si aici. Luata de pe skyscrapercity.com, user stikosoicu. In AIP nu s-a updatat nimic, desi se zboara de pe pista noua.
10625000_10152655166954645_7894842676210055198_n_zps8a3978fa.jpg
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Aceeasi chestie ca si la CLJ. Se mentiona in vechiul AIP, ca dupa data de XX.XX.XXXX este valabil chartul nou.
AIP-ul a fost updatat doar cu noul AIRAC. De ce sa ne chinuim sa inlocuim un fisier vechi/expirat, cand putem induce in eroare o gramada de oameni?
 
Da, multumesc.

Inca o observatie, vad ca la capatul 14 nu exista buzunar. Nu era mai logic sa fie construit buzunarul de la mijlocul pistei la capatul 14, mai ales ca se aterizeaza in mod normal pe 32? Nu zic ca nu ar fi destul de lata la 45m, chiar si pentru un 737, dar...
 
Probabil ca va fi legat cu vechea pista, pentru taxiway (iar dau exemplul CLJ).
 
Ok, stiu, dar cine stie cand va fi continuata si pana atunci sta un buzunar degeaba la mijlocul pistei si 737-le intorc in 45m... in fine. Legarea cu vechea pista drept taxi trebuia sa se faca de la inceput ca la Cluj, cred ca sunt nici 10m de completat acolo.
 
`om trai si `om vedea - eventual promisiuni de campanie, dupa care va fi liniste.
Daca va creste traficul, lucru sperat de catre cei de la IAS, vor fi probleme cand vor fi mai multe aeronave in zona, daca ramane un singur taxiway (A).
De la mijlocul apronului si pana la intrarea pe pista sunt ~400-450m.
 
Ok, stiu, dar cine stie cand va fi continuata si pana atunci sta un buzunar degeaba la mijlocul pistei si 737-le intorc in 45m... in fine. Legarea cu vechea pista drept taxi trebuia sa se faca de la inceput ca la Cluj, cred ca sunt nici 10m de completat acolo.

2400 m va fi dat in folosita in octombrie . bani exista , constructorul are chef de munca
Pista noua va fi legata de cea veche , iar parte din pista veche va deveni taxiway
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 1 users