• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

colonelu81

Well-Known Member
Jun 13, 2013
1,000
289
83
Probabil nu au cu ce sa se laude
Diferenta e normala pt ca sunt curse in plus fata de martie anul trecut - 2/7 LTN , 3/7 TRN si 2/7 BLQ , iar in minus e doar TSR 3/7
 

Pingu

New Member
Jan 24, 2014
22
14
3
39
Salut,

Am ajuns aseara la Iasi cu RO396 LTN - IAS. La aterizare am observat ca avionul a facut o "bucla" inainte de aterizare. Pe Flight radar arata cam asa:



Sunt curios sa stiu care a fost motivul pentru o astfel de manevra. Pur si simplu pentru a reduce altitudinea in vederea aterizarii ?
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,053
2,554
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Nu stiu la ce ora a sosit cursa, si ce conditii erau la ora aceea, dar se pare ca are ceva de-a face cu acest NOTAM:
A0623/14 - ILS/DME RWY 15 CAT A/B/C INSTRUMENT APPROACH PROCEDURES ARE
SUSPENDED. 01 APR 00:00 2014 UNTIL 30 JUN 23:59 2014 ESTIMATED. CREATED:
31 MAR 09:02 2014

S-au speriat ca nu indetifica ILS-ul si au facut un orbit ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,053
2,554
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Posibil, insa in acest caz outbound leg-ul mi se pare ciudat/scurt, sau e de la compresia de timp?
 

mrares

Active Member
Mar 24, 2013
638
84
43
Hell
Adica cum nu pot ateriza in siguranta? Oare ce IQ are ziarmucistul asta? din titlu eu inteleg ca tot Aeroportul Iasi zboara..... Oricum din titlu eu inteleg, pe langa ca aeroportul zboara, si ca pilotii Tarom sunt incompetenti, doar ei nu pot ateriza...... Am citit titlul si un rand doua si deja inclin sa cred ca am o trauma ireversibila a materiei cenusii! :vomit:
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
4,058
2,184
203
55
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
În general continutul articolului este de toata jena ...

Cel mai mult mi-a placut asta:
Avioane TAROM zboară zilnic de la București la Iași, sunt zile în care sunt operate și două curse
N-a nimerit-o "sursa oficiala din minister" nicicum ... ca nu exista nici o zi a saptamânii în care sa fie operate doua curse :banghead: ... 3 curse este minimul, de regula sunt 4 :D
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,053
2,554
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
apai na...
 
  • 👍
Reactions: 1 users

mrares

Active Member
Mar 24, 2013
638
84
43
Hell
Prostul nu ii prost destul daca nu ii si fudul, desi cred ca asta ii definitia termenului ziarist/ziarista!
 

colonelu81

Well-Known Member
Jun 13, 2013
1,000
289
83
Afirmatie pe feisbuc a unui cetatean :

Domnul Bodea ( presedinte CA aeroport IASI) sustine ca LCC-urile nu ofera un produs interesant pentru traficul in interes de serviciu ( business) . Afirmatia e gresita . Orice companie , indiferent cum se numeste , care ofera doar 2/7 ( 2 frecvente saptamanale ) pe o destinatie nu e interesanta pentru mediul business . Frecventa si orarul sunt cele mai importante si nu haleala , sampania sau mai stiu eu ce

Raspuns aeroport :


Companiile de linie conferă în primul rand stabilitate în operarea unei rute, iar acest aspect este primordial în traficul de business.
Companiile de linie asigura întotdeauna aeronava de backup, astfel încât se garantează în mare măsură operarea zborului conform orarului anunțat și asta cauta în esență mediul de afaceri.
Paradoxal cu remarca dvs., frecventele zilnice, cu capacități mari,sunt modelul de afacere a LCC, pentru ca aceștia sunt interesați de volume.
Aserțiunea dvs cu serviciul de catering la bord, ca fiind lipsit de importanta pentru traficul de business este complet greșită, în coliziune chiar cu strategiile companiilor ce urmăresc acest grup țintă.
[...]
Peste tot în lume, în zone dezvoltate asa cum dorim și noi sa devenim, ca oraș și regiune, traficul de linie se face preponderent în capitala regiunii, iar cel low cost în orașe alăturate.
Cautam la rândul nostru sa oferim ambele variante pasagerilor noștri, dar numai în condițiile în care eliminam posibilitatea ca acele companii care operează la Iasi sa se "canibalizeze" reciproc, operand aceleași rute, în final cei mai mari perdanti fiind aeroportul și comunitatea.
[...]
Aeroportul Iasi nu a blocat nici o clipa accesul vreunei companii, indiferent de modelul de business, din contra, dar în schimb va bloca orice parteneriat care prin condițiile sale, pune în pericol stabilitatea economica a regiei aeroportuare, aflata acum, după o lunga istorie nefavorabila, pentru prima data pe un puternic trend ascendent.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,379
1,082
113
FRA
Ce sa faci, la Iasi Austrian e LCC ca zboara in fiecare zi.
Misto chestia cu "canibalizarea"... e ca si cum un onanist ar tine o dizertatie despre sexul in grup.
 

Pingu

New Member
Jan 24, 2014
22
14
3
39
Astazi la aterizare la LRIA Austrian a facut go-around. Stie cineva motivul ? A aterizat fara probleme pe 15 la a doua incercare.
 

Catalin81

Banned
Jun 29, 2013
860
130
63
38
Craiova
Se mai intampla uneori din cauza inaltimii prea mari,nepozitionarea pe finala mai din timp sau chiar vantul poate duce la aceasta procedura. Si la CRA am surprins cateva manevre de acest gen in care prima incercare a esuat din diverse motive.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,053
2,554
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Catalin, s-a intrebat cauza, nu posibile cauze.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 

Pingu

New Member
Jan 24, 2014
22
14
3
39
Astazi, 3 Iunie:

VIE - IAS 71 pax
IAS - VIE 45 pax

Operat cu Q400
 
  • 👍
Reactions: 1 users