Iberia (IB/IBE)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,310
2,895
903
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Pilotii de la compania Spaniola Iberia ameninta cu 24 de zile de greva, astfel protestand impotriva lansarii companiei Iberia Express, o subsidiara Iberia care va efectua zboruri de scurta si miedie durata.
IB Express isi va incepe activitatea 25 martie cu patru aeronave de tip Airbus A320. Prin aceasta miscare IB incearca sa isi readuca compania in zona profitabilitatii.
Grevele sunt programate pentru lunile Martie, Aprilie si Mai in asa fel incat sa afecteze traficul in perioade cheie, de exemplu cu ocazia sarbatorilor pascale.
Pilotii IB au protestat si in Decembrie, in total 12 zile.
Saptamana trecuta IAG a anuntat ca fiecare zi de greva aduce pierderi in valoare de 3 milioane de EUR. Compania va incerca sa opreasca greva pe cai legale.

Sursa: ATW
 
Din 1 mai 2012, Iberia, renunta la cursa Madrid – Johannesburg, momentan cu frecventa 3/saptamana. Initial au planificat sa creasca frecventa la 4/sapt, dar se pare ca vor renunta complet la destinatie.

Program pana pe 29 aprilie 2012:

IB6051 MAD0010 – 1015JNB 340 247
IB6050 JNB2020 – 0635+1MAD 340 247
 
Temporar, protestele au fost intrerupte, iar partile s-au intors la masa negocierilor.
 
Unii primesc, altii renunta la eronave:
Airbus A340 -313 302 EC-HDQ Iberia ferried 22mar12 MAD-BOD after storage on return to lessor ex F-WWJU
 
1 . O noua traznaie ,de data asta marca Iberia : Mybag Tag .
Ca idee ,pui mata mana si-ti printezi singur acasa eticheta de bagaj pe care o introduci intr-o aparatoare de plastic pe care o gasesti la aeroport si ti-o lipesti pe valiza pt cala . :mad:

In link este si un video cu aceasta frumoasa initiativa.

http://grupo.iberia.es/portal/site/grup ... fe15acRCRD

2. Ar trebui sa trecem Iberia la companii din strainatate.
 
1. faci o prostie cu printarea sau nu lipesti bine eticheta pe bagaj, adio reclamatie daca se pierde bagaju`.
2. rezolvat.
 
Minunat, imediat te duci singur la avion, aia dupa ce iei calele de la roti si-i dai liber pilotului sa porneasca motoarele.
 
Daca planul de restructurare este aprobat de IAG, Iberia va avea în flota de long-haul 32 x A350-900 si 12 x B787-9.
 
Deocamdata sunt comandate 18 A350-900.. restul sunt optiuni..conform delcaratiei lui Gallego

"We have options to change and grow the long-haul fleet with new generation aircraft. We have with up to 32 options for A350 and 12 options for the 787," he said.

Partial e vorba de schimbarea flotei de A340, deocamdata Iberia mai are de primit patru A330 noi noute.. asa ca flota respectiva nu iese.
 
E la moda simbolistica, cromatica simpla, simplitatea, etc. Cam asta au facut si ei.
Asa trece vechiul livery la retro, instant! :)
 
Cred ca nu e cazul sa ne dam cu presupusul estetic. Noua imagine a fost testata pe 9.000 de persoane deci stie agentia ce face - vorbim totusi de Interbrand nu de niste neica nimeni.

Oricum, e o perioada cu multe rebranduiri - Germanwings, Thomas Cook /Condor etc... are de a face si cu noile generatii de configurari interioare.
 
Si daca nu e cazul sa ne dam cu presupusul estetic, ce trebuie sa facem? Sa o laudam toti ca niste oi doar pentru ca e facuta de Interbrands?
 
Cred ca exista si sanse de esec la companiile mai mari cum este Interbrands. 90% din comentariile topic-ului de pe Airliners.net sunt nefavorabile acestui nou livery doar atunci cand ne referim la cum arata pe aeronavele Iberia. Cele de la Thomas Cook/ Condor si Germanwings sunt chiar atractive.
 
Daca tu iei ca referinta Airliners, atunci gresesti. Aia este o comunitate de entuziasti sau oameni atasati emotional. Daca vei merge de x. pe airliners.de, acolo lumea critica noile designuri Germanwings si Condor /Th.Cook - tocmai datorita faptului ca este o comunitate atasata emotional de ele.

In primul rind, legea de aur in marketing este ca rima trebuie sa ii placa pestelui si nu pescarului. Pasagerul de rind va decide daca aceasta noua identitate este una cistigatoare.

Privit din afara, fara sa avem acces la studiile de piata se pot observa insa niste tendinte clare:

- o modernizare generala a aparitiei marcii, in context cu noile tendinte - aceeasi structura de brand o are de ex si noul American Airlines ( ca din intimplare tot in one world)

- o accentuare mai mare a colour codeului rosu - nevoia de diferentiere fata de compania sora Vueling din grup, cu color code galben

Din aceste puncte de vedere, cred ca rezultatul nu este chiar rau 8)
 
Pai eu ma dau cu presupusul estetic, iar tu cu cel de marketing?
Ne apucam de detaliat sau lasam discutia la modul general? In prezent activez ca si fotograf cu studio, unde simtul estetic imi este solicitat zilnic. Iar in trecut am activat in mediul universitar cu tangente clare pe marketing in mediul online.
Friends will be friends, e bun si noul Iberia, asa cum e el.
 
Tineti minte disputele cand s-a lansat noua schema AA?
 
Suntem in exact aceeasi situatie, cu deosebire ca IAG are in aceeasi piata mai multe marci, pe cind la AA era vorba de o rebranduire dupa o fuziune.