Incident Incident ROT la AMS

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cam aiurea rau, La Amsterdam!
Nu prea sunt atenti cei din personal! Am ramas cu un GUST AMAR, cand am fost in ianuarie, despre acest aeroport!!
 
Ce imim place cand cineva ia pozele, le posteaza la el in album, etc.
De ce nu se poate da share?

Postul initial
 
La CDG, când am fost, cu ROT, băieții nu știau să monteze burduful la B737, așa că am stat vreo 20 minute până a venit un „tehnician”.
 
Cam aiurea rau, La Amsterdam!
Nu prea sunt atenti cei din personal! Am ramas cu un GUST AMAR, cand am fost in ianuarie, despre acest aeroport!!
Mie personal din aeroporturile mari din EU mi-a placut cel mai mult.
 
Cam foarte aiurea.. :( deh, se mai intampla. Bine ca măcar de data aceasta nimeni nu poate arunca cu noroi la Tarom, având in vedere ca nu a fost vina companiei/ echipajului
 
Ala i-a dat RCA-ul :) si iar ramane Tarom fara aeronave !
In loc de doua aeronave "tipla" ROT putea sa ia cateva la 7 ani ,tot de la PGT ,cum a facut BMS. Banuiesc ca pretul a fost foarte bun pentru ca BMS nu este chiar generos cand iese la cumparaturi dupa aeronave.
 
Dar pentru intarzierile care vor urma, din cauza avionului pus pe tusa, se va considera ca e vina companiei.
 
Poate intra, in serviciu, una din cele doua noi?!
In alta ordine de idei, cine plateste aceasta paguba??
 
Si beleaua asta vine fix cand incep charterele. Iar cele doua B738 inca se odihnesc pe OTP, ca a fost obositor drumul peste ocean
 
Mie personal din aeroporturile ma
Poate intra, in serviciu, una din cele doua noi?!
In alta ordine de idei, cine plateste aceasta paguba??
Asigurarea PI (professional indemnity) a companiei de handling daca se dovedeste neglijenta sau/si intentia malitzioasa a personalului sau deficienta tehnica a vehicolelor utilizate...
 
Last edited: