[CRA] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

witze

Well-Known Member
Feb 13, 2012
2,036
1,255
153
47
Wuppertal
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Va salut,

in legatura cu erorile care vehiculeaza prin presa si tv, ca pasagerii ar fi sarit de la peste 3,5 m si si-ar fi rupt pocioarele....scara de la Saab 2000 n-are decat max 1,5m si luand in calcul si stratul de zapada de vreo 0,5 m se ajunge la maxim 1 m inaltime de la care s-a sarit. Pun o poza cu Saab 2000 de la V3 chiar de pe LRCV din ianuarie 2012. Mi-e scarba de incompetenta si prostia ziaristilor!!! Chiar daca ar fi sarit de pe aripa, nu sunt mai mult de 1,7 m!

DSC00262.jpg
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Bun. Just ca un pasager in panica sau nestiutor spune ceva subiectiv cand se panicheaza, dar cei din presa de ce nu cauta macar pe google sa vada dimensiunile avionului sau macar sa vada ca nu au tobogane aeronave atat de mici?? Lumea din pacate crede ce se zice la tv...
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Pai raspunsul e simplu. Nici jurnalistii nici angajatorii lor nu sunt profesionisti.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

raspunsul e ca senzatia face audienta... micile exagerari de candva au ajuns acum de-a dreptul penibile.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Cei ce ma cunosc deja de o vreme stiau ca se putea astepta sa fac asta ... ;)

Mail adresat directorului aeroportului:

Stimate domnule Dumitru,

urmaresc cu interes de câtiva ani evolutia pietei de transport aerian civil din România.

Stiu ca aeroportul Craiova a facut si face eforturi pentru a se alinia unor standarde moderne si de a atrage noi companii care sa opereze pe aeroport.

În acest context cred ca va intereseaza opinia scrisa pe un site de specialitate de unul din pilotii Jet2 care din ianuarie opereaza cursele corporate charter pentru Ford la Craiova, comentând incidentul cu aeronava Carpatair:

always a thrill
By MPrinz on Thursday, Feb 16th 2012 09:48Z

Unfortunately I have to use this airport twice a week and found the conditions there to be very concerning. We are using a 737 and had 3 weeks ago quite a similar experience at the start. The airplane veered nearly of the runway apperently because of insufficient de-icing and subsequent problems with the brakes?!

The plane had to be inspected after that and the delay made it necessary to start in dark. Unfortunately the runway was "cleared" of the snow in a way that now left and right high snow banks were piled on top of the runway lights, so they had to be digged out one by one...

Many of the passengers decided to rather take a bus to Bucharest to take another plane after that.

Generally this airport is not very concerned about safety.
Pasengers have to walk/slide over the frozen taxi area to reach the plane and the start on the snow packed, very short, runway is always a thrilling and very bumpy ride.

I am not lookinf forward to next week, when my next flight will land there again....



Cred ca aceasta luare de pozitie ar trebui sa va dea de gândit un pic.

V-o trimit deoarece sunt convins ca o veti trata ca un imbold de a îmbunatatii serviciile în continuare si nu ca o critica fara rost.

Cu stima,


THOMAS
Admin Romanian Air Transport Forum
www.fly-ra.com
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Sunt curios de reactia lui cand va citi e-mailul tau.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

"Mengelaus" said:
Sunt curios de reactia lui cand va citi e-mailul tau.

Am primit un raspuns detailat si foarte amabil la mailul meu, însa nu stiu daca ar fi ok sa-l public aici. În orice caz dl. Dumitru nu a interpretat mailul meu aiurea ci cred ca a înteles mesajul :)
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Macar ai un raspuns. Eventual intreaba daca ai voie sa publici si/sau ce parti sa cenzurezi din mail.
Nu cred ca eu sunt singurul curios de aici.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Prietenul nostru Cata din dimensiunea paralela a publicat cu copy paste raspunsul Domnului director! Asa ca Thomas...esti mult prea timid! ;D
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

"witze" said:
Prietenul nostru Cata din dimensiunea paralela a publicat cu copy paste raspunsul Domnului director! Asa ca Thomas...esti mult prea timid! ;D

Ce sa fac, daca asa m-au crescut parintii, sa respect anumite lucruri ... ;D
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Asa deci, pentru curiosi si dupa ce am primit si ok ;)

Stimate Dle. Thomas,

Va multumesc foarte mult pentru mail si va promit ca il voi "trata ca un imbold de a îmbunatatii serviciile în continuare si nu ca pe o critica fara rost". Va promit de asemeni ca vom continua sa facem tot ce putem pentru siguranta zborului si a pasagerilor.

Referitor la cele postate de mr. Prinz, adevarul este foarte departe de cele spuse de domnia sa si se poate demonstra cu inregistrarile discutiilor cu turnul. Este real insa faptul ca datorita faptului ca in vinerea la care face referire ningea de trei zile si ca frezele aruncau zapada si pe balize, acestea au fost desfacute manual pentru a putea dinsul sa decoleze fara probleme.
Nu cred ca este o surpriza pentru Dvs. ca relatiile dintre piloti si aeroporturi nu sint dintre cele mai bune in Romania, unii fiind vesnic nemultumiti si neputind intelege ca legislatia si bugetele din Romania sint putin altfel decit in Europa civilizata, in care speram sa ajungem si noi cindva.

Revenind, fara a incerca sa ma scuz citusi de putin, am preluat cu sase ani in urma un aeroport incremenit la stadiul 1989, poate singurul fara zboruri regulate in ultimii 15 ani, fara nici o investitie timp de 27 ani, fara o dotare nici macar minimala si cu un trafic de 250 pasageri/an.

Am reusit sa il deschidem, sa avem zboruri regulate, sa reparam zona de touch-down a pistei, sa asiguram o dotare care sa ne permita sa operam, sa inlocuim acel balizaj militar sovietic cu becuri alimentate la 220V cu unul „second hand”, sa extindem cladirea pe care o aveam la doua terminale cu separarea salilor de asteptare in schengen si non-schengen cu asigurarea tranzitului intre ele, in construirea unui nou turn cu cinci etaje si, in genmeral, sa incepem sa facem zgomot pe deasupra orasului si sa avem 32.000 pasageri in 2011.
Sigur ca sintem foarte departe de ceea ce ne-am dorit dar, atit am putut face cu banii pe care i-am avut la dispozitie si cu cunostiintele noastre.
Nu am spus nici unui operator aerian ca am foat in stadiul asta si nu ne-am plins niciodata cind am fost tratati ca din lumea a 3-a, asa cum face Jet2. Este dreptul lor, sintem aici ca sa indeplinim niste norme internationale, dar si toate toanele lor, pentru ca de multe ori cererile lor sint mult peste norme. Si sint convins ca Dvs. intelegeti foarte bine ce vreau sa spun.
Speram sa reusim in a obtine finantare din fonduri europene pentru un proiect de reabilitare – modernizare a infrastructurii de miscare, proiect aflat in evaluare la Ministerul transporturilor. Finantarea de cca. 19 milioane de euro ar presupune reabilitarea pistei, a caii de rulare si a platformei de imbarcare / debarcare, extinderea platformei cu cca 18.000 mp, un covor asfaltic turnat la rece pe toata aceasta suprafata si un echipament de balizaj cat. II.

Cred ca v-am pus la curent cu tot ce am facut si ce mai avem de gind sa facem. Am uitat sa va spun - dar deja stiati asta – ca incercam sa aducem si alti operatori aerieni care sa deschida alte rute de la Craiova.

Sper, stimate Dle. Thomas, sa beneficiez si in continuare de sfaturile si comentariile Dvs. si astept sa ne faceti o vizita in Craiova pentru a vedea la fata locului cum stau lucrurile acum.

Cu mii de multumiri si deosebit respect, Mircea Dumitru
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Thx Thomas! Frumos mail! s-au facut multe lucruri bune pana acum la CRA! Clar ca nu poate avea standardele de prin vest.
Eu voi ajunge la sfarsitul lunii martie la CRA si poate fac si o tura de spotting. Nu stiu exact cum e tratat spottingul la CRA, dar daca se iveste vreo problema, n-ar fi rau sa ma pot adresa si eu Dlui director! ;)
De multi ani buni astept un LCC la CRA. Mersul pana la Bucuresti si transferul cu trenul de ex. este foarte obositor si necesita foarte mult timp. Oltenia are mult potential pentru un LCC. De abia astept sa se introduca. Asa poate as reusi sa ajung mai des prin tara.
Btw. cunoaste cineva despre ce fotograf este vorba aici?

http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=&airlinesearch=&countrysearch=continent%3Aeurope&specialsearch=airliners&keywords=CRA&sort_order=photo_id+desc&page_limit=15&daterange=&range=&thumbnails=&engine_version=6.0

Are f multe poze reusite la CRA. Posibil sa lucreze chiar la aeroport.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

"witze" said:

Pai sa-l contacteze unul din fotografii nostri care sunt înscrisi pe a.net ...
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Asta da raspuns. Mersi pentru postare.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Am sa-l contactez eu si am sa va spun ce va raspunde.

L.E. Am citit pagina lui de profil de pe airliners.net, numele lui este Bogdan si se pare ca este din Craiova. I-am trimis un mail si l-am invitat la noi pe forum. Acum sa vedem daca va raspunde.
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

Mi-a placut raspunsul si sunt incantat ca exista planuri asa mari la Craiova desi nu am fost niciodata acolo.

Off topic : witze, am savurat din plin expresia "Prietenul din dimensiunea paralela" (pentru cei care nu stiu un membru de pe forumul rospotters).
 
Re: Incident Craiova 13 feb 2012

"Thomas" said:
Pai sa-l contacteze unul din fotografii nostri care sunt înscrisi pe a.net ...

Eu l-am contactat mai demult, poate acum un an, spunandu-i sa intre pe RoSpotters, a zis ca stie de forum dar ca n-a avut timp sa se inscrie si ca o va face in curand.... iar acel curand s-a facut cuuuuuraaaand. :D

Are si poze de la OTP.