... stai si te uiti putin la Iran: populatie tinara, moderna si probabil cu cea mai buna educatie din regiune ... un PIB de 500bioUSD in ciuda sanctiunilor - comparabil cu cel al Poloniei, care beneficiaza de faptul ca este membra a UE...
aproape 40 de operatori servesc rute in / inspre / dinspre Iran - si multi planifica sa isi sporeasca densitatea - dintre care cei mai activi sint flydubai & Emirates...
se constata un oare care dezghet: GE & Boeing au primit anul acesta licente pentru furnizarea de piese (numai safety-of-flight parts); Airbus e pe cale sa obtina aceste licente; iar Tupolev va instala o linie de asamblaj al TU-208; Comac discuta ...
pentru constructori si traderi pe piata second-hand - asta e noua frontiera!
cu o virsta medie a flotei pe undeva inspre 26 ani (la ei mai zboara si ultimul 747-100 din lume), Iranul are nevoie de vreo 600 aparate in urmatorii 10 ani - dintre care 100 "ieri" cum ar veni... boss-ul IranAir, F. Parvaresh - ar vrea, la gramada, 320, 737-800, 330, 350, 777, 787, 747-800. flota activa consolidata este de 189 aparate plus 76 la stocaj / canibalizare.
pentru a sti daca piata se deschide in curind ceva mai mult, trebuie sa asteptam cuminti luna noiembrie. va fi o luna deciziva - caci rezultatele negocierilor asupra sanctiunilor interimare sint asteptate luna viitoare...
aproape 40 de operatori servesc rute in / inspre / dinspre Iran - si multi planifica sa isi sporeasca densitatea - dintre care cei mai activi sint flydubai & Emirates...
se constata un oare care dezghet: GE & Boeing au primit anul acesta licente pentru furnizarea de piese (numai safety-of-flight parts); Airbus e pe cale sa obtina aceste licente; iar Tupolev va instala o linie de asamblaj al TU-208; Comac discuta ...
pentru constructori si traderi pe piata second-hand - asta e noua frontiera!
cu o virsta medie a flotei pe undeva inspre 26 ani (la ei mai zboara si ultimul 747-100 din lume), Iranul are nevoie de vreo 600 aparate in urmatorii 10 ani - dintre care 100 "ieri" cum ar veni... boss-ul IranAir, F. Parvaresh - ar vrea, la gramada, 320, 737-800, 330, 350, 777, 787, 747-800. flota activa consolidata este de 189 aparate plus 76 la stocaj / canibalizare.
pentru a sti daca piata se deschide in curind ceva mai mult, trebuie sa asteptam cuminti luna noiembrie. va fi o luna deciziva - caci rezultatele negocierilor asupra sanctiunilor interimare sint asteptate luna viitoare...
Last edited by a moderator: