La sfarsitul lui ianuarie 2018, dupa aproape 33 de ani alaturi de Airbus, John Leahy va iesi la pensie si se va retrage din functia de Chief Operating Officer – Customers, Airbus Commercial Aircraft.
Leahy (67 de ani) s-a alaturat echipei Airbus in 1985 venind de la Piper Aircraft (SUA) si a devenit seful de vanzari pentru avioane comerciale (pasageri + cargo) in 1994. De atunci si pana acum, John a vandut peste 16.000 de Airbus-uri, adica 90% din totalul Airbus-urilor vandute vreodata.
Ultima comanda uriasa cu care Leahy paraseste scena aviatiei a fost anuntata in aceasta luna la Dubai Airshow: 430 de avioane din familia A320neo comandate de Indigo Partners (Phoenix, Arizona) pentru cele 4 companii aeriene din portofoliu: Wizz Air, Frontier Airlines, JetSMART (Chile) si Volaris (Mexico).
Succesorul lui Leahy este Eric Schulz (54 de ani), care va ocupa, de la sfarsitul lui ianuarie 2018, functia EVP, Chief of Sales, Marketing & Contracts – Airbus Commercial Aircraft. Schulz vine de la Rolls-Royce, unde a fost, din ianuarie 2016 si pana in prezent, President – Civil Aerospace.
Continue reading...
Leahy (67 de ani) s-a alaturat echipei Airbus in 1985 venind de la Piper Aircraft (SUA) si a devenit seful de vanzari pentru avioane comerciale (pasageri + cargo) in 1994. De atunci si pana acum, John a vandut peste 16.000 de Airbus-uri, adica 90% din totalul Airbus-urilor vandute vreodata.
Ultima comanda uriasa cu care Leahy paraseste scena aviatiei a fost anuntata in aceasta luna la Dubai Airshow: 430 de avioane din familia A320neo comandate de Indigo Partners (Phoenix, Arizona) pentru cele 4 companii aeriene din portofoliu: Wizz Air, Frontier Airlines, JetSMART (Chile) si Volaris (Mexico).
Succesorul lui Leahy este Eric Schulz (54 de ani), care va ocupa, de la sfarsitul lui ianuarie 2018, functia EVP, Chief of Sales, Marketing & Contracts – Airbus Commercial Aircraft. Schulz vine de la Rolls-Royce, unde a fost, din ianuarie 2016 si pana in prezent, President – Civil Aerospace.
Continue reading...