• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

VicMures

Active Member
Feb 18, 2012
369
171
43
LRCL
Flightdiary
My fr24 profile
Servus lume !

Dupa cum v-am promis, revin cu un alt trip report. De data asta am ales sa fie cu niste zboruri care le-am facut in Florida acum
2 ani. Pentru ca am fost o perioada mai lunga in Miami in 2010 am avut ocazia sa-i cunosc pe cei care se antrenau pentru a deveni
piloti in cadrul Pan Am Flight Academy. Intr-una din zile unul dintre ei m-a invitat la un zbor deasupra Floridei, normal ca nu
am refuzat asa ceva.

Planul de zbor a fost depus pentru ruta KOPL-KPHK-KVNC-KOPL.
KOPL - Miami - Opa Locka Airport
KPHK - Pahokee - Palm Beach County Glades Airport
KVNC - Venice - Venice Municipal Airport

Cele 3 zboruri au fost efectuate cu aceeasi aeronava, o Cessna 152, inmatriculata N93730.


Ruta completa arata cam asa :




Pentru inceput am sa va arat poze de la primul tronson al zborului KOPL-KPHK.


Planul a fost sa ne trezim dimineata devreme si sa pornim spre Opa-Locka. Zis si facut, dimineata la 07:00 ne-am urcat in masina
ce ne-a dus la aeroport si in scurt timp am ajuns acolo.

Baza scolii de zbor Wayman Aviation se afla pe aeroportul din Opa-Locka. Pan Am Flight Academy lucreaza in colaborare cu Wayman
Aviation pentru pregatirea viitorilor piloti.


Cei de la Wayman erau foarte bine dotati, material de studiu peste tot, eu pun doar o poza.


Doua poze cu simulatoare, din ce vad eu ambele pentru Cessna.




Planul de zbor a fost depus intre timp si iesim pe platforma pentru pregatirea aeronavei. Pe drum mai intalnim cateva avioane.
N4974G


N5352K


HC-CJK


Ajungem intr-un final la aeronava cu care urma sa zburam Cessna 152 N93730.


Capitanul Ricardo pregatindu-si aeronava pentru zbor. ( Thank you again Ricardo ) :)


Urcam, facem o poza rapida si Capitanul trece prin Check-List.




Motorul este pornit, frecventa este setata, mai trebuie sa introducem ruta de zbor pe GPS si suntem gata de plecare.


Zbor KOPL-KPHK.


Ziua zborului - 08.05.2010
Decolarea la 08:00
KOPL-KPHK
N93730 - prima data pe ruta KOPL->KPHK
C152 N93730
Loc : fata dreapta :)

RUTA :



Primim autorizarea pentru rujal si incepem deplasarea via TWY P pana la holding point RWY09L. Pe drum, alte aeronave...




Printre care si un B747.


Trecem si pe langa turn.




Suntem gata pentru decolare, mai asteptam putin timp, aveam trafic pe finala.




Dupa ce aterizeaza ne aliniem si decolam de pe pista 09L.

Acelasi B747, de sus acum.


Dupa decolare viram stanga si luam heading de Pahokee, Miami sub noi.




Incet parasim orasul si ajungem peste rezervatia Everglades.



Mentinem 2500ft pe traiect si in curand se va vedea Aeroportul din Pahokee.




In departare vedem Aeroportul Pahokee. Este foarte interesant faptul ca nu exista controlor de trafic acolo. Avioanele intra pe
frecventa aeroportului, dau raport de pozitie si isi comunica intre ele intentiile. Si din ce mi-au spus cei de acolo nu au avut
prea multe incidente pana acum.


Vantul era pentru pista 17, ne inscriem pe finala.




Am aterizat cu bine.


O scurta pauza de alimentare. Intre timp intram in pilots lounge. Din nou interesant faptul ca pilotii privati ce aterizeaza acolo
au bauturi la discretie, toate platite de guvern, doar intri si bei. No questions asked.


Unul din avioanele mele preferate, suna incredibil de tare :D


Cam asa statea treaba in America in Mai 2010.



Ramaneti pe frecventa. Urmeaza KPHK-KVNC cu poze si filmulete.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,973
2,446
153
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Super tare!
Acolo sa tot zbori si sa bei. La caldurile din Florida, nici nu ma mir.
In US pe langa aeroporturile fara turn mai exista si cele care sunt dotate cu ARCAL (Aircraft Radio Control of Aerodrome Lighting), adica sistemul de iluminat al pistei este legat la un receptor, in general este frecventa UNICOM sau CTAF. Odata tunat radio-ul pe respectiva frecventa se aprind luminile. Prin clickuri se poate regla chiar si intensitatea.

Asteptam restul.
 

VicMures

Active Member
Feb 18, 2012
369
171
43
LRCL
Flightdiary
My fr24 profile
Mai departe. Zbor KPHK-KVNC.


Ziua zborului - 08.05.2010
Decolarea la 09:00
KPHK-KVNC
N93730 - prima data pe ruta KPHK->KVNC
C152 N93730
Loc : fata dreapta :)


RUTA :




Dupa pit stop-ul de la Pahokee ne pornim din nou la drum. Destinatia Venice. Asta inseamna ca o sa ajungem pe partea cealalta a
Floridei, la Golful Mexic. Deabia astept !

Pentru plecare folosim RWY25. Ne aliniem si decolam.


Dupa decolare facem viraj stanga, sub noi este lacul Okeechobee.


Traiectul este putin mai lung decat primul, urcam putin mai sus... 6500 ft.


Verificam din nou ruta pe GPS.


Niste poze de sus...








Incepem coborarea catre Venice. Deja norii incepusera sa se dezvolte destul de puternic.
Noi trebuia sa facem slalom printre ei. O priveliste de vis, nu o intalnesti in fiecare zi :D


Florida Flight 2010

Florida Flight 2010 2

Am aterizat la Venice. Ne era putin foame asa ca am intrat in cladirea aeroportului ca sa mancam cate un burger.


Dupa mancare iesim din nou pe platforma. Mult trafic si la Venice, eu va arat doar cateva poze.







Intre timp cateva avioane faceau ture de pista.


Urmeaza ultimul traiect KVNC-KOPL.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,973
2,446
153
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Mersi de poze!
Interesanti acei nori din spatele cladirii de la Venice.