Servus lume !
Dupa cum v-am promis, revin cu un alt trip report. De data asta am ales sa fie cu niste zboruri care le-am facut in Florida acum
2 ani. Pentru ca am fost o perioada mai lunga in Miami in 2010 am avut ocazia sa-i cunosc pe cei care se antrenau pentru a deveni
piloti in cadrul Pan Am Flight Academy. Intr-una din zile unul dintre ei m-a invitat la un zbor deasupra Floridei, normal ca nu
am refuzat asa ceva.
Planul de zbor a fost depus pentru ruta KOPL-KPHK-KVNC-KOPL.
KOPL - Miami - Opa Locka Airport
KPHK - Pahokee - Palm Beach County Glades Airport
KVNC - Venice - Venice Municipal Airport
Cele 3 zboruri au fost efectuate cu aceeasi aeronava, o Cessna 152, inmatriculata N93730.
Ruta completa arata cam asa :
Pentru inceput am sa va arat poze de la primul tronson al zborului KOPL-KPHK.
Planul a fost sa ne trezim dimineata devreme si sa pornim spre Opa-Locka. Zis si facut, dimineata la 07:00 ne-am urcat in masina
ce ne-a dus la aeroport si in scurt timp am ajuns acolo.
Baza scolii de zbor Wayman Aviation se afla pe aeroportul din Opa-Locka. Pan Am Flight Academy lucreaza in colaborare cu Wayman
Aviation pentru pregatirea viitorilor piloti.
Cei de la Wayman erau foarte bine dotati, material de studiu peste tot, eu pun doar o poza.
Doua poze cu simulatoare, din ce vad eu ambele pentru Cessna.
Planul de zbor a fost depus intre timp si iesim pe platforma pentru pregatirea aeronavei. Pe drum mai intalnim cateva avioane.
N4974G
N5352K
HC-CJK
Ajungem intr-un final la aeronava cu care urma sa zburam Cessna 152 N93730.
Capitanul Ricardo pregatindu-si aeronava pentru zbor. ( Thank you again Ricardo )
Urcam, facem o poza rapida si Capitanul trece prin Check-List.
Motorul este pornit, frecventa este setata, mai trebuie sa introducem ruta de zbor pe GPS si suntem gata de plecare.
Zbor KOPL-KPHK.
Ziua zborului - 08.05.2010
Decolarea la 08:00
KOPL-KPHK
N93730 - prima data pe ruta KOPL->KPHK
C152 N93730
Loc : fata dreapta
RUTA :
Primim autorizarea pentru rujal si incepem deplasarea via TWY P pana la holding point RWY09L. Pe drum, alte aeronave...
Printre care si un B747.
Trecem si pe langa turn.
Suntem gata pentru decolare, mai asteptam putin timp, aveam trafic pe finala.
Dupa ce aterizeaza ne aliniem si decolam de pe pista 09L.
Acelasi B747, de sus acum.
Dupa decolare viram stanga si luam heading de Pahokee, Miami sub noi.
Incet parasim orasul si ajungem peste rezervatia Everglades.
Mentinem 2500ft pe traiect si in curand se va vedea Aeroportul din Pahokee.
In departare vedem Aeroportul Pahokee. Este foarte interesant faptul ca nu exista controlor de trafic acolo. Avioanele intra pe
frecventa aeroportului, dau raport de pozitie si isi comunica intre ele intentiile. Si din ce mi-au spus cei de acolo nu au avut
prea multe incidente pana acum.
Vantul era pentru pista 17, ne inscriem pe finala.
Am aterizat cu bine.
O scurta pauza de alimentare. Intre timp intram in pilots lounge. Din nou interesant faptul ca pilotii privati ce aterizeaza acolo
au bauturi la discretie, toate platite de guvern, doar intri si bei. No questions asked.
Unul din avioanele mele preferate, suna incredibil de tare
Cam asa statea treaba in America in Mai 2010.
Ramaneti pe frecventa. Urmeaza KPHK-KVNC cu poze si filmulete.
Dupa cum v-am promis, revin cu un alt trip report. De data asta am ales sa fie cu niste zboruri care le-am facut in Florida acum
2 ani. Pentru ca am fost o perioada mai lunga in Miami in 2010 am avut ocazia sa-i cunosc pe cei care se antrenau pentru a deveni
piloti in cadrul Pan Am Flight Academy. Intr-una din zile unul dintre ei m-a invitat la un zbor deasupra Floridei, normal ca nu
am refuzat asa ceva.
Planul de zbor a fost depus pentru ruta KOPL-KPHK-KVNC-KOPL.
KOPL - Miami - Opa Locka Airport
KPHK - Pahokee - Palm Beach County Glades Airport
KVNC - Venice - Venice Municipal Airport
Cele 3 zboruri au fost efectuate cu aceeasi aeronava, o Cessna 152, inmatriculata N93730.
Ruta completa arata cam asa :


Pentru inceput am sa va arat poze de la primul tronson al zborului KOPL-KPHK.
Planul a fost sa ne trezim dimineata devreme si sa pornim spre Opa-Locka. Zis si facut, dimineata la 07:00 ne-am urcat in masina
ce ne-a dus la aeroport si in scurt timp am ajuns acolo.
Baza scolii de zbor Wayman Aviation se afla pe aeroportul din Opa-Locka. Pan Am Flight Academy lucreaza in colaborare cu Wayman
Aviation pentru pregatirea viitorilor piloti.

Cei de la Wayman erau foarte bine dotati, material de studiu peste tot, eu pun doar o poza.

Doua poze cu simulatoare, din ce vad eu ambele pentru Cessna.


Planul de zbor a fost depus intre timp si iesim pe platforma pentru pregatirea aeronavei. Pe drum mai intalnim cateva avioane.
N4974G

N5352K

HC-CJK

Ajungem intr-un final la aeronava cu care urma sa zburam Cessna 152 N93730.

Capitanul Ricardo pregatindu-si aeronava pentru zbor. ( Thank you again Ricardo )

Urcam, facem o poza rapida si Capitanul trece prin Check-List.


Motorul este pornit, frecventa este setata, mai trebuie sa introducem ruta de zbor pe GPS si suntem gata de plecare.

Zbor KOPL-KPHK.
Ziua zborului - 08.05.2010
Decolarea la 08:00
KOPL-KPHK
N93730 - prima data pe ruta KOPL->KPHK
C152 N93730
Loc : fata dreapta
RUTA :

Primim autorizarea pentru rujal si incepem deplasarea via TWY P pana la holding point RWY09L. Pe drum, alte aeronave...


Printre care si un B747.

Trecem si pe langa turn.


Suntem gata pentru decolare, mai asteptam putin timp, aveam trafic pe finala.


Dupa ce aterizeaza ne aliniem si decolam de pe pista 09L.
Acelasi B747, de sus acum.

Dupa decolare viram stanga si luam heading de Pahokee, Miami sub noi.


Incet parasim orasul si ajungem peste rezervatia Everglades.

Mentinem 2500ft pe traiect si in curand se va vedea Aeroportul din Pahokee.


In departare vedem Aeroportul Pahokee. Este foarte interesant faptul ca nu exista controlor de trafic acolo. Avioanele intra pe
frecventa aeroportului, dau raport de pozitie si isi comunica intre ele intentiile. Si din ce mi-au spus cei de acolo nu au avut
prea multe incidente pana acum.

Vantul era pentru pista 17, ne inscriem pe finala.


Am aterizat cu bine.

O scurta pauza de alimentare. Intre timp intram in pilots lounge. Din nou interesant faptul ca pilotii privati ce aterizeaza acolo
au bauturi la discretie, toate platite de guvern, doar intri si bei. No questions asked.

Unul din avioanele mele preferate, suna incredibil de tare

Cam asa statea treaba in America in Mai 2010.

Ramaneti pe frecventa. Urmeaza KPHK-KVNC cu poze si filmulete.