KOPF-KPHK-KVNC-KOPF cu Wayman Aviation May2010

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

VicMures

Active Member
Feb 18, 2012
391
223
43
LRCL
Flightdiary
My fr24 profile
Servus lume !

Dupa cum v-am promis, revin cu un alt trip report. De data asta am ales sa fie cu niste zboruri care le-am facut in Florida acum
2 ani. Pentru ca am fost o perioada mai lunga in Miami in 2010 am avut ocazia sa-i cunosc pe cei care se antrenau pentru a deveni
piloti in cadrul Pan Am Flight Academy. Intr-una din zile unul dintre ei m-a invitat la un zbor deasupra Floridei, normal ca nu
am refuzat asa ceva.

Planul de zbor a fost depus pentru ruta KOPL-KPHK-KVNC-KOPL.
KOPL - Miami - Opa Locka Airport
KPHK - Pahokee - Palm Beach County Glades Airport
KVNC - Venice - Venice Municipal Airport

Cele 3 zboruri au fost efectuate cu aceeasi aeronava, o Cessna 152, inmatriculata N93730.


Ruta completa arata cam asa :
00001do.jpg


000002z.jpg


Pentru inceput am sa va arat poze de la primul tronson al zborului KOPL-KPHK.


Planul a fost sa ne trezim dimineata devreme si sa pornim spre Opa-Locka. Zis si facut, dimineata la 07:00 ne-am urcat in masina
ce ne-a dus la aeroport si in scurt timp am ajuns acolo.

Baza scolii de zbor Wayman Aviation se afla pe aeroportul din Opa-Locka. Pan Am Flight Academy lucreaza in colaborare cu Wayman
Aviation pentru pregatirea viitorilor piloti.
99571480.jpg


Cei de la Wayman erau foarte bine dotati, material de studiu peste tot, eu pun doar o poza.
18058052.jpg


Doua poze cu simulatoare, din ce vad eu ambele pentru Cessna.
68609030.jpg


88845565.jpg


Planul de zbor a fost depus intre timp si iesim pe platforma pentru pregatirea aeronavei. Pe drum mai intalnim cateva avioane.
N4974G
16364693.jpg


N5352K
99641437.jpg


HC-CJK
86775508.jpg


Ajungem intr-un final la aeronava cu care urma sa zburam Cessna 152 N93730.
58085204.jpg


Capitanul Ricardo pregatindu-si aeronava pentru zbor. ( Thank you again Ricardo ) :)
28919778.jpg


Urcam, facem o poza rapida si Capitanul trece prin Check-List.
39907087.jpg


57557523.jpg


Motorul este pornit, frecventa este setata, mai trebuie sa introducem ruta de zbor pe GPS si suntem gata de plecare.
45220988.jpg


Zbor KOPL-KPHK.


Ziua zborului - 08.05.2010
Decolarea la 08:00
KOPL-KPHK
N93730 - prima data pe ruta KOPL->KPHK
C152 N93730
Loc : fata dreapta :)

RUTA :
0000000f.jpg



Primim autorizarea pentru rujal si incepem deplasarea via TWY P pana la holding point RWY09L. Pe drum, alte aeronave...
96877871.jpg


39153044.jpg


Printre care si un B747.
49345451.jpg


Trecem si pe langa turn.
10595965.jpg


44061693.jpg


Suntem gata pentru decolare, mai asteptam putin timp, aveam trafic pe finala.
87793468.jpg


39770845.jpg


Dupa ce aterizeaza ne aliniem si decolam de pe pista 09L.

Acelasi B747, de sus acum.
34208055.jpg


Dupa decolare viram stanga si luam heading de Pahokee, Miami sub noi.
30490506.jpg


73213268.jpg


Incet parasim orasul si ajungem peste rezervatia Everglades.
81386598.jpg



Mentinem 2500ft pe traiect si in curand se va vedea Aeroportul din Pahokee.
50022496.jpg


30741467.jpg


In departare vedem Aeroportul Pahokee. Este foarte interesant faptul ca nu exista controlor de trafic acolo. Avioanele intra pe
frecventa aeroportului, dau raport de pozitie si isi comunica intre ele intentiile. Si din ce mi-au spus cei de acolo nu au avut
prea multe incidente pana acum.
89355113.jpg


Vantul era pentru pista 17, ne inscriem pe finala.
13162564.jpg


98115315.jpg


Am aterizat cu bine.
42413884.jpg


O scurta pauza de alimentare. Intre timp intram in pilots lounge. Din nou interesant faptul ca pilotii privati ce aterizeaza acolo
au bauturi la discretie, toate platite de guvern, doar intri si bei. No questions asked.
74339894.jpg


Unul din avioanele mele preferate, suna incredibil de tare :D
12694011.jpg


Cam asa statea treaba in America in Mai 2010.
13761550.jpg



Ramaneti pe frecventa. Urmeaza KPHK-KVNC cu poze si filmulete.
 
Super tare!
Acolo sa tot zbori si sa bei. La caldurile din Florida, nici nu ma mir.
In US pe langa aeroporturile fara turn mai exista si cele care sunt dotate cu ARCAL (Aircraft Radio Control of Aerodrome Lighting), adica sistemul de iluminat al pistei este legat la un receptor, in general este frecventa UNICOM sau CTAF. Odata tunat radio-ul pe respectiva frecventa se aprind luminile. Prin clickuri se poate regla chiar si intensitatea.

Asteptam restul.
 
Mai departe. Zbor KPHK-KVNC.


Ziua zborului - 08.05.2010
Decolarea la 09:00
KPHK-KVNC
N93730 - prima data pe ruta KPHK->KVNC
C152 N93730
Loc : fata dreapta :)


RUTA :
000000ac.jpg




Dupa pit stop-ul de la Pahokee ne pornim din nou la drum. Destinatia Venice. Asta inseamna ca o sa ajungem pe partea cealalta a
Floridei, la Golful Mexic. Deabia astept !

Pentru plecare folosim RWY25. Ne aliniem si decolam.
13394965.jpg


Dupa decolare facem viraj stanga, sub noi este lacul Okeechobee.
77207164.jpg


Traiectul este putin mai lung decat primul, urcam putin mai sus... 6500 ft.
58334411.jpg


Verificam din nou ruta pe GPS.
47278647.jpg


Niste poze de sus...
67222436.jpg


14232346.jpg


17791151.jpg


53552477.jpg


Incepem coborarea catre Venice. Deja norii incepusera sa se dezvolte destul de puternic.
Noi trebuia sa facem slalom printre ei. O priveliste de vis, nu o intalnesti in fiecare zi :D
84551299.jpg


Florida Flight 2010

Florida Flight 2010 2

Am aterizat la Venice. Ne era putin foame asa ca am intrat in cladirea aeroportului ca sa mancam cate un burger.
18986326.jpg


Dupa mancare iesim din nou pe platforma. Mult trafic si la Venice, eu va arat doar cateva poze.
72433553.jpg


76726016.jpg


77868698.jpg



Intre timp cateva avioane faceau ture de pista.
54353264.jpg


Urmeaza ultimul traiect KVNC-KOPL.
 
Mersi de poze!
Interesanti acei nori din spatele cladirii de la Venice.