In revista de bord CX World, Cathay Pacific a confirmat ca livrarea primului A350-900 nu va avea loc in februarie, ci la sfarsitul lui aprilie 2016.
Intarzierea este cauzata de “o problema legata de interior”. Desi Cathay nu a precizat ce fel de problema, surse apropiate companiei afirma ca este vorba despre livrarea intarziata de catre Zodiac Aerospace (producatorul) a scaunelor Business Class. Alte voci spun ca cei de la Cathay au cerut tarziu modificari ale acestor scaune, pentru a le personaliza, de aici si intarzierea.
Membru oneworld, Cathay Pacific a comandat 22 de Airbus-uri A350-900, 12 urmand sa-i fie livrate anul acesta. Ultimele 10 sunt programate pentru 2017. Pe 2 septembrie, Cathay va deschide, cu ajutorul A350, ruta Hong Kong – Gatwick. A350-urile Cathay vor oferi 280 de locuri: 38 la Business, 28 in Premium Economy si 214 in Economy. CX a comandat si 26x A350-1000 pe care le asteapta intre 2018-2020.
Noul livery Cathay Pacific, prezentat pe 1 noiembrie 2015.
Continue reading...
Intarzierea este cauzata de “o problema legata de interior”. Desi Cathay nu a precizat ce fel de problema, surse apropiate companiei afirma ca este vorba despre livrarea intarziata de catre Zodiac Aerospace (producatorul) a scaunelor Business Class. Alte voci spun ca cei de la Cathay au cerut tarziu modificari ale acestor scaune, pentru a le personaliza, de aici si intarzierea.
Membru oneworld, Cathay Pacific a comandat 22 de Airbus-uri A350-900, 12 urmand sa-i fie livrate anul acesta. Ultimele 10 sunt programate pentru 2017. Pe 2 septembrie, Cathay va deschide, cu ajutorul A350, ruta Hong Kong – Gatwick. A350-urile Cathay vor oferi 280 de locuri: 38 la Business, 28 in Premium Economy si 214 in Economy. CX a comandat si 26x A350-1000 pe care le asteapta intre 2018-2020.
Noul livery Cathay Pacific, prezentat pe 1 noiembrie 2015.
Continue reading...