Cinci vor fi livrate de la uzina Boeing din Renton in 2019, ultimul urmand sa ajunga la Varsovia in 2020. Acum, LOT are in serviciul comercial doua 737 MAX 8 din cele 6 comandate initial.
Cele 6 avioane din a doua comanda vor fi inchiriate de la ALAFCO pe o perioada de 9 ani. Membru Star Alliance, LOT Polish Airlines este printre primii operatori europeni de 737 MAX, receptionand primele doua exemplare (SP-LVA si SP-LVB) in decembrie 2017. Gratie parteneriatului cu ALC (AirLease Corporation), urmatoarele 737 MAX 8 din prima comanda vor fi livrate intre iunie si toamna acestui an, ultimul urmand sa intre in flota in mai 2019.
VIDEO / Impresii de calatorie cu 737 MAX 8 LOT spre Amsterdam.
Oferind 186 de locuri in 3 clase de calatorie (layout 3-3), 737 MAX-urile LOT zboara sau vor zbura spre Londra, Madrid, Astana, Vienna, Amsterdam, Paris, Frankfurt, Bruxelles, Dusseldorf, Barcelona, Moscova, Tbilisi si Kiev. Fiecare pasager dispune, in scaun, de priza si port USB. Pana la sfarsitul lui 2020, LOT va avea in flota 12 Boeing-uri 737 MAX 8, dar si 15 Dreamlinere (opt 787-8 si sapte 787-9). Foto: Marcin Chmielewski.

Continue reading...
Cele 6 avioane din a doua comanda vor fi inchiriate de la ALAFCO pe o perioada de 9 ani. Membru Star Alliance, LOT Polish Airlines este printre primii operatori europeni de 737 MAX, receptionand primele doua exemplare (SP-LVA si SP-LVB) in decembrie 2017. Gratie parteneriatului cu ALC (AirLease Corporation), urmatoarele 737 MAX 8 din prima comanda vor fi livrate intre iunie si toamna acestui an, ultimul urmand sa intre in flota in mai 2019.
VIDEO / Impresii de calatorie cu 737 MAX 8 LOT spre Amsterdam.
Oferind 186 de locuri in 3 clase de calatorie (layout 3-3), 737 MAX-urile LOT zboara sau vor zbura spre Londra, Madrid, Astana, Vienna, Amsterdam, Paris, Frankfurt, Bruxelles, Dusseldorf, Barcelona, Moscova, Tbilisi si Kiev. Fiecare pasager dispune, in scaun, de priza si port USB. Pana la sfarsitul lui 2020, LOT va avea in flota 12 Boeing-uri 737 MAX 8, dar si 15 Dreamlinere (opt 787-8 si sapte 787-9). Foto: Marcin Chmielewski.


Continue reading...