LOT Polish Airlines (LO/LOT)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu cred că această conferință de presă și faptul că se face tam-tam sigur că e și mediatic, publicitate gratuită și dorință de a auzi mai mulți și a cumpăra bilete, dar e și un semn că de data asta chiar se va începe operarea.
Și nu uitați: v-am spus eu ;))
 
Cu Londra cred ca e mai degraba un automatism in textul de PR al agentiei lor. Nu uitati ca elita poloneza si in socialism a fost scolita la Londra, emigratia poloneza de la inceputul anilor 2000 a plecat spre UK nu spre capsunele si ca din motive istorice polonezii sunt foarte apropiati anglo-saxonilor.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Nu stiu ce mega oferte or fi avand ei, insa am dat la intamplare pe kayak CLJ-NYC 8-15 mai. Cel mai ieftin zbor 755 eur combinatie wizz+easy+norwegian. Prima varianta doar cu companii de linie este la 766 eur Tarom+BA.
LOT este la 856 eur!
Ciudat si faptul ca e mai ieftin Tarom + non Sky Team decat zboruri 100% in alianta ...
 
Am discutat cu cineva de la aeroport și mi-a spus că ruta CLJ - WAW merge bine, inclusiv că au fost atrași pasageri care de obicei călătoreau cu LH, explicația sa fiind că pe anumite rute sunt prețuri mai bune sau timpi de așteptare pentru conexiune mai mici.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
da, pe ORD am observat si eu... si la pret si la ore... la 2 adulti si 2 copii iesea la aproape €7-800 mai ieftin la LOT in aceasi zi fata de LH
 
Nu stiu ce mega oferte or fi avand ei, insa am dat la intamplare pe kayak CLJ-NYC 8-15 mai. Cel mai ieftin zbor 755 eur combinatie wizz+easy+norwegian. Prima varianta doar cu companii de linie este la 766 eur Tarom+BA.
LOT este la 856 eur!
Ciudat si faptul ca e mai ieftin Tarom + non Sky Team decat zboruri 100% in alianta ...

Foarte scump din CLJ.
Din BUD pentru aceleasi date e sub 500 EUR cu companii de linie.
 
Diud and Dorin

Daca judecati dupa oferte atunci consultati mai intii un calendar.

In Polonia Mai este traditional luna cu cele mai multe zile libere ... 3 Mai e ziua Constitutiei ( din 1791! , cind prin zonele vorbitiare de limba romana se purta ultimele caftane si modele de barba din Fanar) si pe 26 Mai e Corpus Christi, tara fiind catolica.

SUA este o zona cu migratie poloneza puternica peste secole (in jurul Chicagoului eisat citeva zone in care e limba a doua vorbita la modul absolut).

Ginditi-va cam ce cerere naturala de bilete.este si reflectati apoi care este revenue mangementul logic pentru LOT.
 
Diud and Dorin

Daca judecati dupa oferte atunci consultati mai intii un calendar.

In Polonia Mai este traditional luna cu cele mai multe zile libere ... 3 Mai e ziua Constitutiei ( din 1791! , cind prin zonele vorbitiare de limba romana se purta ultimele caftane si modele de barba din Fanar) si pe 26 Mai e Corpus Christi, tara fiind catolica.

SUA este o zona cu migratie poloneza puternica peste secole (in jurul Chicagoului eisat citeva zone in care e limba a doua vorbita la modul absolut).

Ginditi-va cam ce cerere naturala de bilete.este si reflectati apoi care este revenue mangementul logic pentru LOT.

@oldblueeyes
Nu am judecat dupa oferte. Preturile LOT pe ruta CLJ-JFK sunt mari oricand. La o simpla cautare, am gasit 900-1000 EUR in vara si 800 EUR la toamna. E clar ca ruta functioneaza si o explicatie e fluxul central est-european cu concentrare in Polonia.

Comparatia sublinia diferenta foarte mare de pret fata de zborurile din BUD. Pentru un clujean merita tot efortul drumul pana la BUD pentru multe rute indepartate.
 
@oldblueeyes ok, ti-am inteles argumentul.
7-14 septembrie
Cel mai ieftin, din nou, Tarom +BA la 766 eur, SkyTeam (Tarom+AF) la 780 eur iar LOT la 855 eur ( cam acelasi cu pretul din mai...)
Qed

Nu le dau mai mult de octombrie pe CLJ
 
Budapestea e un cash cow pentru LOT, neavind un legacy concurent. Plus ca nimeni care merge cu treaba la Varosvia nu zboara la Modlin - e ca si cum ai vrea sa aterizezi in Giurgiu ca sa ajungi in Pipera.

50-60 de euro in plus pentru a nu zbura contrasens a mai pierde niste ore pe drum...nu mi se pare un premium indecent. Mai ales ca zbori cu !400 si 787 produse dupa 2010 si nu cu fier vechi cu scaune desalate, IFE de acum 3 generatii samd...
 
Nu inteleg, LOT e de stat, dar CEO vorbeste de "cresteri", "innoire flota" etc... Dar cum e posibil asa ceva? Tarom cam pe cand planuieste acelasi lucru?


Sent from my tablet using Tapatalk