LOT Polish Airlines (LO/LOT)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Are sens pentru ei. Macar vor avea si optiuni sa armonizeze flota - presupun ca E170 ale LOT care stau la maritat vor trece la Nordica iar Bombardier le va oferi niste Q400 in locul CRJ900.
 
Stii cum e cu "Pentru moment".

Preluare nu are sens daca nu se armonizeaza operational.

Estonienii au 2 CRJ700 ex Lufthansa (cam greu de remarketat) si 4 CRJ900 de 5 ani.

LOT are 6 E170 de care cam incearca sa scape( cele 6 E145 parcate de citiva ani linga temrinalul oficial nu le iau in calcul).

Daca e sa le armonizeze cu ce nu vor, LOT le poate da cele 6 E170. Daca e sa schimbe 1:1 le da 2 E170 si 4 E175.

Cele 4 CRJ900 pot fi schimbate cu 4 Q400 - e ceva normal in industrie.

Ca prin intimplare, la anul apar 6 bucati 737 in flota - in primavara 4 737-800 si in noiembrie/decembrie primele 2 MAX.

Asa ca avem si un calendar de optimizare operationala.
 
LOT Polish Airlines (LO, Warsaw Chopin) has announced it will resume intercontinental operations out of the southern Polish city of Kraków during summer of next year.

The carrier said in a statement that weekly, year-round, flights to Chicago O'Hare would launch from July 2017 onwards using one of its incoming B787-8s. The service is in response to growing demand for travel between the two cities, Chicago in particular given that it is home to a large expatriate Polish community.
Poland's LOT to resume inc'l ops out of Krakow in early 3Q17
 
Erau niste optiuni vechi activate...hai sa nu mai incercati sa vindeti "noutati" din astea.

Atasez stirea originala a comenzii, din 2005!

WARSAW, Poland, Sept. 7, 2005 -- Boeing [NYSE:BA] and LOT Polish Airlines today reached an agreement for up to 14 Boeing 787 Dreamliners, making LOT the first global network carrier in Europe to operate the world's newest and most technologically advanced commercial jetliner.

LOT will purchase seven 787-8s, take options on two and hold purchase rights for five more 787s. Excluding options and purchase rights, the order is worth approximately $910 million at list prices. Deliveries begin in 2008.

"Replacing our Boeing 767s with the all-new 787 allows us to lead with new and innovative passenger-comfort features on our North Atlantic operations and will be key in opening new Asian destinations," said LOT President and Chief Executive Marek Grabarek. "The 787 fits perfectly with our cost-reduction and profitability strategies."


Singura schimbare e ca intre timp cele 7 comenzi ferme s-au transformat in 6 plus 2 delayed iar acum incep sa se activeze optiunile si purchasing rights.
 
Erau niste optiuni vechi activate...hai sa nu mai incercati sa vindeti "noutati" din astea.

Este noutate pentru ca una e sa ai optiuni (vezi stirea din 2005) si alta e sa le transformi in comenzi ferme, dupa care sa anunti lucrul asta intr-un comunicat de presa asa cum au facut ieri cei de la LOT. Si alte site-uri de calibru din afara au prezentat asta ca o "noutate". Evident, fiecare priveste cum vrea problema: update la stirea din 2005 sau informatie concreta si recenta.
 
E doar un mod de a genera o stire. Industria asta are frecvente reduse de livrari si atunci mesteca aceeasi chestiune de mai multe ori.

E ca si cum la un client McDonalds ai dat stiri cam asa:

- clientul intra in magazin - letter of intention!
- clientul se aseaza la coada la tejghea - memorandum of understanding
- clientul comanda 1 big mac - comanda ferma!
- i se ofera varianta meniu - comanda creste cu optiuni
- se decide sa cumpere meniul - avem deja comanda si optiuni transformate in comenzi
- se pune pe tableta si un flyer cu cu o promotie cheesburger mai ieftin cu 1 leu -> secured purchasing rights!

E doar o evolutie normala - sa nu uite nimeni ca LOT a plecat ca si baza a flotei long haul de la 6 bucati 767, 5 operate permanenet si unul de obicei sezonal de la Krakow, asa ca si urmatoarele 2 787 sunt de fapt prima crestere reala fata de ce era acum 10-15 ani.
 
  • 👍
Reactions: 1 user