LOT Polish Airlines (LO/LOT)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Pai asta cu 737-800 din aprilie scrie mare in magazinul lor pe pagina cu flota de citeva luni.... ca LOT publica si flota care va veni, nu doar cea existenta (deh, mindrie nationala).
 
@oldblueeyes Da, insa pe site-ul lor nu sunt specificate de unde vin avioanele, ce REG-uri vor avea, cand vin primele 737 MAX 8, inmatricularile lor, etc. :) Bravo lor ca se misca bine in timp ce TAROM doarme in cizme!
 
Intrebarea mai interesanta e cind comanda E2, care ar fi continuarea logica a dezvoltarii. Le lipsesc E190 ca legatura intre E195/Q400 si E195E1 iar 195E2 ofera crestere naturala in sus.
 
Săptămâna viitoare

The meeting will be a great occasion to discuss in details LOT’s future development in Romania. Mr. Adrian Kubicki, Director of Corporate Communications will be pleased to answer any of your questions.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Cum merge Cluj ca si LF si daca sunt multumiti de rezultate. Planuri de expansiune pentru Romania. Merci
 
Da, sunt foarte multumiti de Cluj. Mai jos, un rezumat al intalnirii de azi:

In ultimele 12 luni, intre Bucuresti si Varsovia au calatorit cu 10% mai multi pasageri decat anul trecut. Din aceasta vara, cele mai multe zboruri spre Bucuresti vor fi operate cu Embraer 195 pentru a face fata cererii. 45% din pasagerii care zboara cu LOT via Varsovia calatoresc spre alte destinatii (70% din Cluj). "Analizam oportunitatea inceperii zborurilor din Timisoara, Sibiu sau Iasi, dar nu putem spune nimic concret acum. Legat de Cluj-Napoca, vom continua sa operam cu Bombardier Q400, fara modificari ale orarului de zbor. Din vara vom adauga al 6-lea zbor saptamanal, in prezent operam 5 curse / saptamana. Nu ne simtim amenintati de faptul ca Wizz Air va incepe zborurile din Bucuresti spre Varsovia in iunie. Nu am simtit o scadere a rezervarilor ca urmare a acestui lucru."

Update-uri legate de flota: "Primul 737-800 din cele 4 comandate va ajunge la Varsovia pe 10 mai. Trei au fost vopsite deja in livery-ul LOT si se afla acum in China. Al 7-lea Dreamliner va intra in flota noastra la sfarsitul lunii iunie, in august urmand sa vina al 8-lea 787-8 (anul viitor vom primi si 3 Dreamlinere 787-9). In noiembrie 2017 vom receptiona primul 737 MAX din cele 6 comandate, al doilea urmand sa intre in flota in decembrie. Inca 3 vor veni in 2018."
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Intrebare pentru polonezi:
De ce un bilet one-way WAW-OTP in iulie costa de 8-9 ori mai mult decat unul la concurenta ULCC, in cazul asta WZZ?
Totusi, 450 de euro?! Aici nu vorbim de long-haul.
 
Intrebare pentru polonezi:
De ce un bilet one-way WAW-OTP in iulie costa de 8-9 ori mai mult decat unul la concurenta ULCC, in cazul asta WZZ?
Totusi, 450 de euro?! Aici nu vorbim de long-haul.

Ce ai comparat? Ce date, ce categorii etc?

In general raspunsule foarte simplu - este o ruta cu multi paxi business si un pic de trafic etnic (suntmulti tineri care lucreaza in centre regionale in Varsovia), LOt este istoric monopolist pe ruta, multele bilete business implica o clientela relativ insensibila la pret, daca zbori cu un legacy anumite conexiuni tur-retur sunt la pret "de business"- de ex daca nu ai macar un weekend intre ele samd.

In plus, flexibilitatea - eg nr de frecvente cu avioane mai mici - are alt cost si se plateste.
 
Să vezi că și la TAROM aveam BUD-OTP one way la 270 EUR iar la Wizz de 10 ori mai puțin. Doar că ore și zile nepotrivite. Ce faci, mai iei o noapte de cazare și te mai și trezești cu noaptea în cap (decolam de la BUD la 06:00 dacă alegeam WZZ).

Același lucru probabil și pe WAW-OTP.