• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,322
1,697
153
Constanta
Tinand cont ca noul proprietar al aestei companii este si actionar la compania romaneasca Blue Air ,ca si la WDL Aviation dealtfel, cred ca este interesant de urmarit activitatea acestor companii:

Koln / Frankfurt (dpa) - Compania aeriană Eurowings se detașează din nou de fosta companie aeriană subsidiară Air Berlin Walter (LGW). Compania va deveni proprietatea Grupului Berliner Zeitfracht pe 1 aprilie, după cum au anunțat ambele părți miercuri. Prețul de cumpărare nu a fost dezvăluit. Lufthansa, părintele Eurowings, a preluat compania LGW în decembrie 2017 cu personal și drepturi de zbor de la sediul insolvenței companiei Air Berlin .

Aeronavele cu elice 17 "Dash" vor continua să fie pe drumul pentru Eurowings cu aceleași echipaje, deoarece în același timp a fost încheiat un contract de închiriere pe termen lung. Pentru cei aproximativ 450 de angajați, nimic nu se schimbă, deoarece se referă la un transfer reglementat al afacerilor.

Zeitfracht este deja activă în activitatea de zbor charter și închiriază mașini și personal către alte companii aeriene. Din aeroportul din Berlin, Zeitfreracht a asigurat agentul cargo Leisure Cargo și, împreună cu tehnologia cumpărătorului Nayak Air Berlin. CEO-ul Wolfram Simon-Schröter a anunțat că intenționează să extindă flota LGW pe termen mediu.


Sindicatul pilot "Cockpit Vereinigung" a criticat afacerea. Grupul Lufthansa a avut aparent nevoie de LGW pentru a asigura sloturi importante și drepturi de traseu ale companiei Air Berlin pentru Lufthansa. Nu își îndeplinește responsabilitatea socială pentru personal. VC a cerut personalului din cabină să se mute la un loc de muncă în grupul Lufthansa.

Traducerea este automata ,evident nu perfecta. Boldarile imi apartin.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,322
1,697
153
Constanta
LGW urmeaza WDL si isi va converti întreaga flotă in Embraer E190.
Cu toate acestea, noul proprietar neagă planurile concrete de fuziune.

Pe termen mediu și lung, CEO-ul Zeitfracht, Wolfram Simon-Schröter, declara ca dorește ca divizia aeriena a Zeitfracht (aici ma tem ca in aceeasi oala va baga si BMS) să devină unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii în domeniul wet lease - atât pentru transportul de mărfuri, cât și pentru transportul de călători.

Sursa:
 
  • ℹ
  • 👍
Reactions: 1 users